Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Madeliefs Dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 208, 209, 210 ... 212, 213, 214  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ma de lief
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
lief dagboekje,

Alles goed hier 👍 ..heb nu Adele in mijn oortjes 😃met...Hello 😃

Doet het wel goed hoor..wat muziek zo nu en dan in de oren..geeft toch weer een boost om voltehouden!!

De leeuw brult...brult heel erg ...

Laatste dag van de 3 dagen kuur !! laatste avond 😃
..Hoop morgen weer onder de 100 te zitten 👍👍
en dan volhouden! en doorgaan anders zijn deze dagen ook voor niks geweest 😕

Ik doe ze niet nog een x ...De combinaties...komen me nu al de neus uit ...vanavond ook...bieten bloemkool en tonijn...echt geen combinatie...tonijn is best lekker....maar met bieten? bloemkool? Nee echt niet..

Net weer beetje ijs op ..echt maar een beetje 60 gr

Nog zo'n heerlijk nummer nu...hour of the wolf ..van songfestival. .lekker up tempo 😃😃

..weer 1..ive been waiting for this night..allemaal oude songfestival liedjes die ik zelf erg goed vond...vandaar.

Och ja nu ik het toch over het songfestival heb..Dit jaar wordt niks met Nederland. ..echt niet..Wat er heen gaat...kan echt niet...ik vind het helemaal niks ...vreselijk die 3 meiden...niet mijn song...

..maar goed..Iedereen denkt er weer anders over...
Thats Life. ..

Europe. .the finale countdown...goed nummer ..echt al heel oud 😃maar doet het nog goed in mijn oren😂

Zometeen maar stoppen met alle muziek...anders ben ik straks helemaal hyper en kan ik niet slapen...whahaha

Nou...goeie lijndag gehad 👍👍

ik voel me goed!! Morgen lekker weer buiten zitten.. ik sluit af met ..a million voices...wauw..heel wat anders dan 3og of hoe ze ook maar heten..OG3NE ..alleen die naam al...srry hoor...

nou.... ik stop!!
tot morgen,

liefs Madelief 😙

Ik blijf hier nog wel even, maar niet mijn hele leven Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 mrt 2017 20:21    

Reageer met quote
lief dagboekje,

Wat had ik het moeilijk gisteravond..echt..De leeuw was als een gek aan het brullen..

..en ik heb niks genomen...ben zo blij !!

Dat ik dat volgehouden heb gisteravond👍want...
...de weegschaal daalt weer behoorlijk!!

Echt..heerlijk!! ..en ik zit eindelijk weer onder die magische 100 !!Ik zeg nog niet hoeveel..moet me eerst nog even goed bewijzen..

Nu volhouden om nog niet zoveel te nemen ..moet even goed uit die buurt van de 100 komen!!

..gaat lukken!!

De 3 dagen kuur was top !! Blij dat ik het volgehouden heb...zit er nu weer helemaal in!

Net een kommetje..heel mooi kommetje 😃😃..250 gr mag kwark met 2 eetl. muesli op...lekker..vult even weer.
De rest gaat fruit worden tot het avondeten..dan een lichte salade ...

Kijken of ik het zo een beetje zelf kan volhouden en dan maandag ..een stuk lichter 😃😃..weer in een Sonja boek beginnen.

Ik weet al welke..
..dit wordt hem..

Verleg je grenzen ..met Sonja en Rik op culinaire safari !!

Prachtig boek met prachtige fotoos.
Ik ga hem vanaf maandag aandachtig doornemen en eens goed lezen wat er allemaal in staat!

Zin in.
Is een leuk boek..en wat ik nog niet eerder echt doorgenomen heb...

We zullen zien..Ik ga het gewoon weer proberen...moet toch wat..moet toch eten😃

En met Sonja kan je gewoon gezond blijven eten..groentes, brood,crackers,rijst,vis fruit..je mag van alles wat hebben .. wat..ja..alles met mate en daar moet je van gaan afvallen.

Daarom spreekt mij dat ook het meeste aan van alle andere diëten. .met Sonja leer je gewoon te eten maar dan met mate..niet teveel aardappels..niet te veel brood...maar je mag het wel hebben...heerlijk. .

Het is gewoon moeilijk om te lijnen en aftevallen. .dus dat met mate moet gewoon ..anders val je niet af..😂

Fijne dag, tis nog niet heel lekker buiten maar als het goed is wordt het nog warmer vandaag en zeker morgen..zonnetje erbij..doet mij zo goed 😃

liefs Madelief 😙

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 mrt 2017 9:51    

Reageer met quote
lief dagboekje,

Het gaat goed..heel goed..ben zoo blij dat ik weer naar beneden ga met mijn gewicht!!

Dat 3 dagen dieet heeft echt geholpen!!! zit er weer helemaal in!!

En lekker al uit de buurt van die magische 100..ik blijf het zeggen ...magisch 😃😃

Hou het nu zelf nog wat in de gaten wat ik eet..maandag starten weer met Sonja..

..ja gewoon op maandag..omdat dan de week weer begint in haar weekmenu . .

Vandaag hadden we pizza!! maar ik niet..Ik had een lekkere salade bak ..zonder pasta oid.

Wel stukjes kaas en nootjes ..beetje saus. .370 calorien..nou dat valt mee..toch

Vanochtend begonnen met 2 crackers met banaan tussendoor 2 mandarijntjes..

Nu alweer wat honger..maar ik vind het heerlijk om dat te voelen...alleen al het idee dat ik morgen weer minder weeg op de weegschaal maakt het voltehouden..en natuurlijk weer een goed nummer via mijn oortjes👍👍

Om eerlijk te zijn..ik durf haast niks te eten..bang dat ik dan niet afval..en ik wil nu even snel ver weg van die 100 kilo!!!

Heb het gevoel dat ik mij nu heel sterk voel! !

Vasthouden dit!!!

liefs Madelief 😙

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 apr 2017 19:44    

Reageer met quote
lief dagboekje

Zit nog steeds onder de 100 kilo !! Dat 3 dagen dieet was echt even een boost voor mij om verder te komen...voelt zo goed!!

Gister begonnen in het boek van Sonja met Rik.
Prachtig boek ..leuk om in te lezen!!

Mooi overzichtelijk de menuutjes!

Vanavond spinazie met puree...heerlijk..lekker!
..vanavond streng! komt goed..volhouden in elk geval! ..niet meer opstijgen naar die magische 100 kilo...voorzichtig. .volhouden!

Ben ook al weer meer water aan het drinken👍

liefs madelief 😙

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 apr 2017 14:33    

Reageer met quote
lief dagboekje,

...en weer verder..

Week 2 Sonja en Rik ..Prachtig boek alleen de bladen laten wat los ..moet zo niet delen van het weekmenu kwijtraken 😃

Versleten is het boek nog lang niet natuurlijk 😉
maar op de 1 of andere manier niet goed ingebonden...

maar goed..week 2 ..

Vanochtend 2 beschuiten gehad met jam en kipfilet..lekker!

tussendoor 2 mandarijntjes...staat 1 sinaasappel. .maar die had ik niet...vandaar 👍

Zometeen mijn lunch..even kijken..wat mag ik hebben..
ohh lekkerrr...brood!! 2 volkoren boterhammen...heerlijk..1 met sandwichspread en 1 beleg met tomaat en komkommer..

..nou..dat gaat goedkomen...lekker!!

..lekker langzaam van genieten😃

tussendoor een appel ...oke..gezond👍

En vanavond...macaroni. .en in de avond ..meestal doe ik dat rond half.8 .mijn laatste tussendoortje. .bij journaal ...250 gr mag.yoghurt ..

Dit gaat wel lukken vandaag!!

Straks nog even de verdere boodschappen halen ..En dan vanavond weer lekker op de bank voor de fam.pos..De posjes ..haha ..chili avonturen..leuk,leuk,leuk !!

Fijne dag,

liefs Madelief 😙

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 apr 2017 10:44    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Daar gaan we weer...daar ga ik weer 😃

Week 3 van Sonja en Rik ..

Heerlijke paasdagen gehad..ook lekker gegeten..van alles😃..maar...ik heb geen spijt..

..wel weeg ik mij nog niet op dit moment want ik wil positief blijven...pak Sonja gewoon weer op na deze ..heerlijke..dagen 😃

..en ik weet wel dat er weer wat aan zit..echt wel 😃😃

maar geeft niet..alleen ...alleen wil ik het nog niet weten..Na een paar sonjadagen weeg ik me wel weer👍

ik moet mezelf ook niet voor de gek houden..toch?

Het komt wel..Maar nog even niet..

Vanmorgen begonnen met 2 crackers. .volkoren crackers met halvarine en jam..lekker hoor

tussendoor een plakje ontbijtkoek ..en nu net de lunch gehad...jmmr..Nee geen brood..is ook maar beter even zo 😃

250 ml mag yoghurt met 2 schijven ananas..lekker fris hapje, zeg! ..is te doen!

Nu fluit de ketel met kokend water voor nog een glas heerlijk hete tomaten opkikker..

Gaat wel weer goed komen denk ik voor vandaag 👍
Later..

liefs madelief 😙

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 apr 2017 12:35    

Reageer met quote
lief dagboekje,

...zoo mijn gewicht weer ingevuld..en lekker gegroeid 😃😃

Wat de paasdagen al niet doen 😃 ..maar heb er zelf voor gekozen, hoor!!

..bewust lekker gegeten etc etc ...ik wist wel dat ik aan xou komen.....maar maakte me niet uit😃

..nu weer aan de slag! ! want ik zit weer boven die magische 100 😃😃

En dat wil ik niet ...kan je zien he..even alles weer lekker eten en het vliegt er dubbel zo hard aan...tsja...ik wist het...

...ik wist het ...ik hoef maar ergens naar te kijken of het groeit eral aan 😂

..en dat er dan mensen zijn die alles...maar dan ook alles kunnen eten...en niet aankomen...ja..niet eerlijk ..echt niet..

Maar goed..Ik pas me weer aan..Want ik wil weer ver van die 100 vandaan...als ik dan ver uit de buurt ben van die ..magische..100..ja ..dan kan ik weer lekker eten ..snoepen ..of what ever 😃😃 maar dat kan nu nog niet...zit nog lang niet op mijn streef...

Maar ik wist het...ik wist het...en het is niet erg...heb daarom nu alleen alweer zin om het voltehouden en weer dat lekkere hongergevoel te krijgen!!

..en ja hoor..het knaagt hier alweer enorm...het brult !!! De leeuw brult weeeer😃😃....tis toch wat..

..goed bezig !!

Doe het 3 dagen dieet weer even...even weer op gang komen...even weer een boost gebruiken!!

Vandaag...dag 1 ...gaat goed..Maar kan ook niet anders ..Want ik wil het ook!!

..zometeen nog wat ijs met een appel..lekker!!

Ik denk dat ik nu 2x 3 dagen achterelkaar doe en het dan weer verder ga doen met Sonja !!

...even weer opgang komen..heb er weer zin in!

Fijne avond!
liefs Madelief 😙

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 apr 2017 17:57    
Vrouw Weeggegevens   de eeuwige jojo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Weer een leuk stukje haha, ja als je je zo hebt laten gaan dan kun je er op wachten he dat je aangekomen bent.
Ik heb het expres niet gedaan, veel te bang dat ik weer door sla, zeker nu ik en andere het aan me kunnen zien dat ik afgevallen ben.
Ik neem heus nog wel wat tussen door maar ga dan niet door.

Ik hoop dat je jezelf weer snel kunt herpakken.
Veel succes deze nieuwe week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 23 apr 2017 18:46    

Reageer met quote
lief dagboekje,

Vandaag ook weer doorstaan!! loop nu alweer te brullen ...maar voelt goed..Dit is wat ik weer wil voelen!!

Even nergens om denken..even lekker aan alles meedoen..Zoals met Pasen voelt ook goed..gezellig..jaa ..eten maakt het echt gezellig..

..maar nu weer de leeuw voelen brullen..en eten ...als je al wat mag hebben ..Wat echt niet heel lekker is..vind ik...ja..voelt ook weer goed!

Voelt misschien toch nog wel iets beter dan niet aan de lijn zijn..Omdat. ..omdat..

..ik gewoon nog veel te dik ben...ja dat is het...straks als ..ALS😃..ik 1x op mijn streef ben...dan kan ik wel weer zo nu en dan meedoen...

...maar het is toch beter dat ik dat nu nog niet doe...zo kom ik nooit van die 100 vandaan😃

..vanmorgen trouwens al weer even op de weegschaal gestaan...jippie..jaaaa

...alweer een kilo kwijt!! helpt echt he..even streng een paar dagen en je bent weer een stukje op weg!!

...heerlijk..
straks 3 knakworsten. .niet mijn favoriet..maar altijd beter dan die tonijn van gister😃

en vanavond weer lekker wat ijs...

..en..De posjes weer op tv in Chili..lekker bankhangen vanavond ..met een klein kommetje ijs...mmmm

Zal de wortels vast schoonmaken en snijden..die vind ik nog wel lekker..lekker vers ..lekkerder dan uit een pot..

Nou morgen nog en dan zit het eral weer op...zat toch nog wat te twijfelen of ik direkt weer 3 dagen erachter aan ga doen...maar..

..ik doe het wel !! dan geniet ik daarna ook weer veel meer van de dingen die je van Sonja mag hebben...ookal is dat niet veel...altijd beter dan deze 3 dagen kuur 👍

fijne avond,

liefs Madelief 😙

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 apr 2017 16:16    

Reageer met quote
lief dagboekje,

Heerlijk..even wat eten😃 wel beetje vreemd ontbijt maar had er gisteravond al zo naar uitgekeken!!

...5 crackers met cheddar kaas ...lekker hoor..beetje vreemd..zit hier 5 crackers weg te werken ..Maar het smaakt op het moment heerlijk...zo aan toe!

De cheddar kaas heel klein beetje laten smelten op de cracker ...heerlijk..vult ook goed!!belangrijk voor nu😃

Ik gebruik cracotte crackers..lekker luchtig ..Samen met die.. klonten 😂..kaas..smeltkaas..

Vanmorgen even weer gewogen..was precies 100 ..nog even en ik zit er weer onder!!

..daar doe ik het voor!!

Zometeen even wat tulpen opruimen ..ze laten alle blaadjes alweer vallen ..De woonkamer staat vol 😃en in onze keuken 😃..ben gek op tulpen ..wordt er zo vrolijk van..Vooral het zelf knippen uit de tuin en zelf combinaties maken..prachtig..het fleurt je hele huis op..en zo simpel..

..in de herfst flink wat tulpenbollen in de grond gestopt...echt veel ..allemaal bosjes bijelkaar..

ook van action..had ik mooie gele met een kartelrand. .prachtig..

Vooral als ze bijna uitgebloeid zijn en helemaal open staan...ik denk dat ik er deze herfst nog meer in ga gooien😃zo'n kleine moeite en je krijgt er zoveel voorterug...ook leuk om vrienden er wat uit te laten knippen zodat ze het mee kunnen nemen..

..jaaa..was goed gelukt dit jaar!! volgend jaar nog meer!!!😃😃

Goed..straks mijn lunch..prima..gekookt ei op een geroosterd boterhammetje..lekker!! Het avondeten is weer minder...tonijn,bieten,bloemkool ...wat een combinatie...maar goed..nog even doorbijten
..doorkauwen....
...doorhappen 😃😃

maar...ik kies er nu even zelf voor!! niet zeuren😃😃..doorpakken. ..doorzetten..

..ik doe het wel ergens voor!!
Zo nu en dan even de oortjes in mijn oren met up tempo nummers...👍dan kan je er weer even tegen aan!! helpt bij mij prima!!

Goed tot later,

liefs madelief 😙

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 apr 2017 10:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 208, 209, 210 ... 212, 213, 214  Volgende
Pagina 209 van 214