Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Madeliefs Dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 212, 213, 214  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ma de lief
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Heb net mijn weeggegevens doorgestuurd naar de club Uitroep ..hmmmm ik had meer verwacht , ik had echt gedacht dat ik in de 94 kilo zou zitten...maar Nee...het was nu, is nu

95,4 kg Uitroep Oke, afgevallen, 1,4 kg...maar ik had echt meer verwacht Uitroep

Want zaterdag had ik me tussendoor ook nog even gewogen , s ochtends, meestal om de zelfde tijd (dat ook nog) en toen was ik 95,1 kg.......dus

Maar goed, je gewicht schommelt.....maar ik val wel af...en daar gaat het om, ben nu 2 weken echt heel goed bezig...en het resultaat mag er zijn Uitroep

Het moet ook weer niet te snel gaan....dat heb ik zondag wel gezien op tv, bij obese...nieuw programma...die man was toch veel kwijt in een hele korte tijd....dat zag je dus aan het eind ook....de huidkwabben hingen erbij, helemaal uitgerekt en door te snel afvallen Uitroep

Dus dat moeten we ook niet hebben Uitlachen

Oke, ik ben tevreden....volgende week zit ik wel in de 94...echt daar ga ik voor...... cheerleader

Tot straks , lief dagboek, Madelief Uitlachen Bye (Nederlands=Dag)

Ik blijf hier nog wel even, maar niet mijn hele leven Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 okt 2011 8:38    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

we gaan vrolijk verder met afvallen Uitlachen

Ontbijt : 2 rijstwafels met halvarine en halvajam abrikoos.
1 glas grapefruit drink (jus d orange was op)

Het is dierendag...dus.... Uitlachen maar even een eind met de hond gaan lopen Uitroep vind ze heerlijk, overal snuffen en ruiken...

Echt doorlopen word het niet..maar oke, het is dieren dag....haar dag.... Uitlachen

Vanmiddag krijgt ze weer een kluif, maar nu een kleintje......
(voor haar verjaardag had ze een enorme kluif gekregen)

Bye (Nederlands=Dag) liefs Madelief Uitlachen ...Later.....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 okt 2011 9:04    

Reageer met quote
Lief dagboekje Lezen

Heb heerlijk met de hond gelopen...het is gewoon nog warm buiten..
Het waait ook helemaal niet, dus ik kreeg het op een gegeven moment best warm onder het lopen...altijd goed Uitlachen (voor het afvallen)

De lucht betrekt nu wel wat, maar het is nog droog Uitroep
Beetje die donkere dagen, zonder regen Uitroep , vind ik wel gezellig....

Tussendoor:...weer geen lekkere koek Uitroep ...maar een sinaasappel Uitroep z on navelsinaasappel die zijn lekker zoet Uitroep

Wat ben ik toch gezond bezig.....normaal nam ik nooit zoveel fruit Uitroep
En al helemaal niet in de ochtend Uitlachen
Maar goed...hij is weer op.... nog maar even een kopje koffie nemen..straks meer over de lunch.....

Liefs Madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 okt 2011 11:03    
Vrouw Weeggegevens   DramaQueen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Madeliefje,

Het is echt enorm motiverend om je dagboekje te lezen!
Veel succes met je verdere afval race.

"I'm not fat, I'm big boned"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 okt 2011 11:55    

Reageer met quote
Dankjewel, DramaQueen,

Bedankt voor je berichtje.....maar ik kan ook niet anders zeggen, dan dat ik dit eetdagboekje heel stimulerend vind bij het afvallen Uitroep

Ik kocht wel eens een gewoon boekje om op te schrijven wat ik at...maar dat liep altijd weer verkeerd af Verward

Maar dit is echt een uitvinding...ik had dit eerder moeten ontdekken... Uitlachen

Een heel groot gevoel van sociale controle krijg je erdoor....ik ten minste wel Uitroep

En je kan lekker van je afschrijven,,,typen Uitroep

Ik raad je ook aan om een eetdagboekje hier te beginnen Uitroep ...bij mij werkt het Uitroep ...

Ik zag dat je geen eetdagboekje hebt... Uitlachen

Anders had ik je even een stimulerend berichtje terug gestuurd,vandaar Erg blij

In elk geval ook veel succes Uitroep ....en ik ben nog lang niet op mijn streefgewicht..dus........nog veel leesplezier,haha Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 okt 2011 13:07    

Reageer met quote
Lunch:....niet veel...250 gr magere kwark van optimel, met een smaakje , citroen Uitlachen
wel lekker, hoor Uitroep

Alleen ik had z on zin in een broodje met 30+ kaas,mmmmmm
maar het zit er niet in vandaag... Verward Bijdehand

Maar ik wil afvallen dus ik zet door...dan maar geen broodje...komt wel weer een keer, en dan ga ik er enorm van genieten met hele kleine hapjes Uitroep ...haha cheerleader

Nou dat was de lunch dus...ik weet mijn tussendoortje nog niet...verrassing Uitlachen

Ga nu nog even naar Welkoop, nog iets lekkers voor de hamster kopen, en het vogelvoer is op.... en dat op dierendag Uitroep

Bye (Nederlands=Dag) liefs madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 okt 2011 13:13    
Vrouw Weeggegevens   Cindy004
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hoi Madelief,

Wow, wat ben je toch weer goed afgevallen...
Wellicht niet wat je graag had gehoopt, maar je bent TOCH afgevallen! En wat je al zei, te snel afvallen is ook niet goed, dan gaat de elasticiteit van je huid niet mee, en kun je idd huidaanhangsels krijgen, haha

Ik vind dat je je dagboek goed gebruikt, daar kan ik nog eens wat van leren! en ik vind het ook wel een soort van sociale controle.

Ik denk dat ik ook maar eens iets lekkers voor mijn kat ga kopen vandaag, is wel dierendag natuurlijk.

Je bent goed bezig met afvallen, en hou het zo.... op deze manier kun je in ieder geval minimaal 1 kilo afvallen per week, moet je nagaan, misschien ben je dan met de kerst wel op je streefgewicht, dat zou toch prachtig zijn?! mooi cocktailjurkje aan, en jezelf helemaal opfleuren voor kerstmis is het leukste wat er is.
Ik heb zelf als deadline kerstmis aangehouden, dan raak ik ten minste nooit teleurgesteld. en is een mooi tijdlijn vind ik.

Het voordeel van sonjabakker, is vind ik dat je extra geniet van de dingen die je wel mag, zoals bijvoorbeeld een cracker met vruchtenhagel, ow daar kan ik zo van genieten, of als je bij het avondeten iets mag wat je erg lekker vind, ooooh dan geniet ik extra en ben ik helemaal in mijn sas. Heb jij dat ook??

Liefs,
Cindy

Mijn weegdag: Zaterdag!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 okt 2011 13:52    

Reageer met quote
Jaaaaa Cindy ,dat heb ik ook Uitroep

Ik Kan bijv.al helemaal uitkijken naar het weekend als ik japansemix s avonds mag hebben Uitroep genieten...
Had ik anders nooit..in elk geval niet zo sterk Uitroep ...je at gewoon alles wat op tafel stond, chips, kaas Schaam Schaam etc....maar nu...

Nu is het heel anders Uitlachen Nu is het genieten van dat kleine beetje eten Uitroep echt bewustwording Uitroep cheerleader

Dat doet me ook goed Uitroep ...en je valt af ..... cheerleader

Ik had zostraks ook heel erg zin in een broodje....stond niet op mijn menu......maar ik heb dus nu wel zoiets van.....als het mag...dan ga ik er ook echt van genieten Uitroep heerlijk Uitroep

We gaan eten heel anders beleven....even een moment voor jou.... ik ga er ook altijd even voor zitten ...tip van sonja Uitroep

We genieten Cindy...hopen dat het zo blijft Uitroep
We gaan ervoor Uitroep
We kunnen het......ja toch Vraag Uitroep

Bye (Nederlands=Dag) liefs madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 okt 2011 14:31    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Tussendoor, jawel.... een kiwi Uitroep Verward hummm weer bij de thee Uitroep
Maar goed, maakt niet uit dan neem ik een kiwi......
Bij de thee......

Heb net even heerlijk gefietst naar welkoop, normaal zou ik de auto gauw even pakken....maar nu niet...haha

Wat ben ik toch goed bezig....nou Uitlachen

Tot straks, liefs Madelief Uitlachen Heelblij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 okt 2011 14:51    
Vrouw Weeggegevens   DramaQueen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nee ik heb inderdaad nog geen eetdagboekje..
Kzou daar is dringend werk van moeten maken!

Wel fijn dat jij zon vast weekmenu hebt waar je je aan kan houden.
Ik moet vrijdag avond altijd uitzoeken wat we de week erop gaan eten om dan zaterdags te kunnen gaan winkelen (na het werk zijn alle winkels meestal gesloten)
En dat vindk ik echt wel lastig.
Ben ook zo iemand die geen 4 uur achter het fornuis wil staan om te kunnen eten.

Ik zou graag zon 40 kilo verliezen, maar dat word een hele taak voor mij, omdat mijn maag meestal mijn verstand weet te overtuigen om toch naar het zoet te grijpen.

Maar als ik jou hier zo lees, motiveert me dat wel om ervoor te gaan!

Straks is proberen om mij zon dagboekje aan te maken Lachen

"I'm not fat, I'm big boned"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 okt 2011 15:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 212, 213, 214  Volgende
Pagina 12 van 214