Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

'Maar je hoeft toch helemaal niet af te vallen!'

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   JosjeS
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Sporten en gezonder eten

Reageer met quote
Hallo allemaal!

Ik ben studente en woog ongeveer 2 jaar geleden 58. Ik was misschien wel erg smal, maar voelde me lekker in mijn vel. Toen ik een relatie kreeg en stopte met roken kwam ik flink bij.. ik ben ook weer een beetje afgevallen en weeg nu 69.3. Ik weet dat dit voor mijn lengte een gezond gewicht is, maar ik voel me er niet prettig bij Ik heb namelijk toch nog kleine vetrolletjes.

Ik ben realistisch en hoef echt niet meer naar 58 kilo, maar 5 kilo mag er toch wel vanaf. Ik hoop dat ik me dan een stuk zekerder voel in strakke kleding.

Ik weet dat velen van jullie flink wat kilo's kwijt willen.. en dan kom ik met mijn 5 kilootjes... Die lijken er echter niet echt af te willen Rollende ogen . En doordat ik al een gezond figuur heb word ik vaak overgehaald toch te snoepen met het: 'Maar je hoeft toch helemaal niet af te vallen!', of het 'Ik zou hartstikke blij zijn met jouw figuur', en natuurlijk het 'Dat ene koekje kan echt geen kwaad hoor!'.

Dus ik hoop dat dit forum mij kan helpen bij het afblijven van die lekkernijen zodat ik me over een tijdje weer zeker voel over mijn figuur.

Groetjes,

Josje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2015 9:28    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote