Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Maar even voorstellen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tilaena
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Sonja B

Reageer met quote
Hallo,

Ik ben Tilaena, 41, mama en weeg veel te zwaar. Na talloze dieeten en eetstoornisbegeleiding (BED en NAO) uiteindelijk in 2014 een gastric sleeve gekregen. De eerste 3 maanden ging mega goed. Toen kwam niet alleen het honger gevoel terug maar na 3 jaar ook mijn eetstoornis. Helaas bij de instantie waar ik geholpen werd was geen hulp. Beetje overal en nergens hulp gezocht. 35 kg afgevallen waarvan er inmiddels al weer 25 aanzitten. Dus het is tijd om alles weer onder controle te krijgen en de schouders er weer onder te zetten en de controle terug te krijgen voordat ik echt weer alles aangekomen ben.
Ik heb mijn oude Sonja Bakker menu's opgezocht, dat werkte toentertijd in de periode dat ik het volhield het beste van alles wat ik geprobeerd heb (naast de gastric sleeve dan haha).
Vandaag me hier aangemeld. Straks de boodschappen halen en morgen weer beginnen met de menu's.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2018 15:13    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo Tilaena, van harte welkom bij de weegclub.
Wat jammer dat je gastric sleeve niet geholpen heeft kunnen ze je daar helemaal niet mee helpen dat de gastric sleeve weer zijn functie terug krijgt .
Ik weet er verder niks vanaf dus wellicht is mijn vraag niet correct

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2018 21:43    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
van harte welkom
ik weet daar ook helaas weinig van maar er zijn vast wel mensen om je ervaringen te delen
kijk eens bij de dagboekjes en sprintjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2018 22:55    
Vrouw Weeggegevens   Tilaena

Dieet: Sonja B

Reageer met quote
Er zijn wel opties om de sleeve om te zetten in een bypass of andere operatie maar zolang mijn eten niet onder controle is, kan dat niet gebeuren. Althans niet bij de instantie waar ik "onder behandeling" ben. Een ander ziekenhuis of instantie heb ik niet benaderd. Ik zit heel eerlijk gezegd niet te wachten op nog een operatie. Want als het in het koppie niet goed zit, heeft een operatie ook geen zin. Dat heb ik helaas aan den lijve ondervonden ohhh Vandaar toch weer een nieuwe poging op eigen kracht hihi.

dank jullie wel voor alle info.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2018 0:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1