Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

maandsprintje januari

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Meiske
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Wel jammer dat je in dit sprintje niets meer kunt invullen tot 31 jan Lach
Dan is officieel de jan. maand namelijk voorbij Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jan 2011 22:32    
Vrouw Weeggegevens   gordita
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten & Bewegen

Reageer met quote
Meiske schreef:
Wel jammer dat je in dit sprintje niets meer kunt invullen tot 31 jan Lach
Dan is officieel de jan. maand namelijk voorbij Lach

Hmmm weet niet of ik morgen wel op de weegschaal wil staan na een weekendje weg Lachen heb wel niet echt gesmokkeld maar toch wel meer gegeten. Dus ehhhh misschien maar beter dan morgen niet meetelt.

Ik ga er wel even op staan want het is officieel de laatste dag van onze sprintje hier.

Eindstreef van 75 kg behaald - nu op gewicht blijven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jan 2011 23:29    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
meiske het gaat per week,als je weegdag toevallig op zondag is heb je pech....maar een sprint is geen wedstrijd,je doet het voor jezelf en als je morgen een kilo lichter bent dan vorige week is dat toch prima

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 30 jan 2011 23:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nou het is wel een beetje een wedstrijdje je mijzelf, dat motiveert wel het stellen van een streef en daar je best voor doen.

Geeft voldoening als het het haalt. Zorgt er ook voor dat als je een slechte dag hebt gehad dat je de volgende dag er weer extra hard tegen aan gaat.

Maar hoe dan ook iedereen werkt op een andere manier maar ik kan mij er wel in vinden Meiske.

Was ook blij dat op de officiele sluitingsdatum van deze sprint ik 84.1 weeg. Dus zelf 0.9 onder mijn streef voor dit sprintje. Toch mooi 5.5 kg eraf in een maand. Ben trots op mijzelf Lachen

Op naar feb.! Daar gaan we richting de 80.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 jan 2011 10:01    
Vrouw Weeggegevens   janita01
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik ga ook akkoord met gordita en meiske. Akkoord, het is allemaal voor jezelf dat je het doet en nog van die zaken. Maar wat is de reden dat we steun bij elkaar zoeken en sprintjes inlassen? Toch net om andere mensen te vinden in dezelfde situatie? En ja, het is toch ergens een wedstrijdje. Hierdoor ben ik veel meer gemotiveerd. Ik wil nl aan de medesprintertjes tonen dat ik kan doorzetten. Dit geeft mij veel meer kracht dan zonder dit sprintje.

Uiteindelijk moet ik niet veel zeggen, want ik heb mijn doel niet gehaald, maar toch. Het helpt wel om na een slechte dag te zeggen: en nu doe ik verder voor de mede-sprintertjes. Terwijl ik vroeger dan ipv 1 slechte dag, 3 slechte weken had en erna opnieuw begon.
Op naar februari !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 jan 2011 12:12    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Feb gaat of FAB maandje worden Lachen Janita

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 jan 2011 12:50    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ik bedoel ook niet dat het geen strijdje is,maar als je weegdag net na het eind van het sprintje is moet dat niet uitmaken toch,je gewicht is er dan toch af en daar gaat het uiteindelijk om

ik weeg me op vrijdag
eerder woog ik me op zondag,ik was dan altijd wat zwaarder omdat je in het weekend vaak wat anders eet en drinkt
een vertekenend beeld en niet motiverend

mijn doel voor januari was 3.5 kilo eraf (ongeveer) er is maar 900 gram af en dat komt niet doordat ik m'n best niet heb gedaan,kijk daar verandert geen sprint iets aan,balen doe ik evengoed
wel heb ik steun van mensen die het zelfde meemaken

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 31 jan 2011 13:51    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik kwam nog even gluren hier: goed hoor, een eindstand van 37 kilo. Knap gedaan allemaal! Erg blij

Voor mij is een sprint geen wedstrijdje, maar een goede manier om mijn eigen einddoel op te knippen in kleine stapjes. En ja, soms lukt het niet helemaal, maar daar heb ik dan alleen mezelf maar weer mee. Die laatste paar kilo gaat er vanzelf weer af voordat het zomer is (of "voordat ik een jongetje word", vrij naar mijn vader ohhh ).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 jan 2011 19:15    
Vrouw Weeggegevens   Meiske
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Wel een beetje een wedstrijd inderdaad. Ik vind het wel leuk staan als ik mijn streef gehaald heb Lach ( wat overigens niet gelukt is haha) maar ik vind het dan altijd nog wel leuk om in te vullen !
En idd het is toch een soort wedstrijdje.... voor jezelf dan.. of een strijd Lach Erg blij Erg blij

Maar natuurlijk maakt het niet uit wanneer je het invult.. maar voor mezelf wel Lach
Deze week toch weer 7 ons eraf ! Streef niet gehaald maar eind op weg:)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 feb 2011 11:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21
Pagina 21 van 21