Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Low Carb de zomer in

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Annie1980 schreef:
Ben zo blij en trots op mijzelf

Streef behaald!

Dacht vorige maand nog dat het hem nooit zou worden
Wat ben ik bij dat ik begin mei de knoop heb doorgehakt om weer keto te gaan eten
Ben zo verbaasd en blij!

Nu lekker met vakantie

Vorige jaren vond ik dat wel lastig
Krampachtig zoeken naar dingen die ik kon eten,
Frustratie dat er geen yoghurt in Zweden onder de 4gr KH te vinden was
Of dat er bijna geen verse groente te koop is

We hebben het in Nederland zo makkelijk

Dus dit jaar wordt erg relaxed qua boodschappen op vakantie

Gefeliciteerd Annie met het behalen van jouw streefgewicht cheerleader

En een hele fijne vakantie toegewenst Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 20:14    

Reageer met quote
Ik ga mezelf verdiepen in keto ... ik heb vanmorgen een webinar bekeken over afvallen door gezonde darmen te kweken en minder vet om organen... de gratis webinars in Corona tijd zijn voor mij wel weg gelegd... en ik luister altijd braaf wat zij te vertellen hebben Lachen

Nu past het keto dieet wel enorm bij wat zij te vertellen had... er is veel te vinden op internet... en het spreekt mij enorm aan.

Ik blijf het gezonde dieet volgen... maar dit lijkt mij een enorme aanvulling.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 20:17    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
marina132 schreef:
Ik ga mezelf verdiepen in keto ... ik heb vanmorgen een webinar bekeken over afvallen door gezonde darmen te kweken en minder vet om organen... de gratis webinars in Corona tijd zijn voor mij wel weg gelegd... en ik luister altijd braaf wat zij te vertellen hebben Lachen

Nu past het keto dieet wel enorm bij wat zij te vertellen had... er is veel te vinden op internet... en het spreekt mij enorm aan.

Ik blijf het gezonde dieet volgen... maar dit lijkt mij een enorme aanvulling.

ik heb gok. iets minder streng maar daarom beter te doen voor mij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 20:34    

Reageer met quote
Wauw Erg blij er is weer 1,3 kg af cheerleader

Ik ben er zo blij mee... Erg blij nog 2,7 kg en ik zit onder de 100 Applaus Applaus Applaus

Iedereen heel veel succes de aankomende week... een nieuwe week met nieuwe kansen Kampioen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2020 3:58    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Het afvallen gaat niet snel en toch ben ik er blij mee. Ik merk dat door op koolhydraten te letten toch wat afval. Mijn lichaam voelt duidelijk anders, daar ben ik heel blij mee. Ik volg Slank met Linda en geef daar ook mijn eigen draai aan omdat ik niet van de strikte weekmenu's ben. Kan me er niet altijd aan houden en wissel ik de menu's door elkaar. Alle beetjes helpen. En als ik naar mijn grafiekje kijk ben ik in de laatste 11 jaar!!! nog nooit zo "licht" geweest als nu. Dat is ook weer waar. Hoop hier meer te kunnen schrijven. Afgelopen weken was heel druk met werk.

Ik lees hier mooie resultaten: Goed bezig, dames!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2020 6:49    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Ik denk Charlotte als ik je voorsteldraadje lees jij heel goed weet hoe het werkt en je juist op de goede weg bent. nu het volhouden nog

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 jul 2020 11:22    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
het lijkt erop dat ik een stbiel evenwicht heb gevonden zo rond de 70. is wat mij betreft prima ik wilde rond de 73 maar hier heb ik wat speelruimte. nu kijken of we dit kunnen houden zo rond dit gewicht

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 jul 2020 11:24    
Vrouw Weeggegevens   Nienke60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
[quote="D01"]het lijkt erop dat ik een stbiel evenwicht heb gevonden zo rond de 70. is wat mij betreft prima ik wilde rond de 73 maar hier heb ik wat speelruimte. nu kijken of we dit kunnen houden zo rond dit gewicht[/quote

Jaloerzzzz, Laagste wat ik haalde was 72,5, maar er is stiekem een kilo per jaar bijgekomen. Tijd om de boel weer eens om te draaien

GOKken is geWELlen ipv geNIETen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 jul 2020 19:16    
Vrouw Weeggegevens   Nienke60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Annie, Charlotte en Marina goed bezig!!! Tijd dat ik jullie voorbeeld ga volgen.
Nog 6 weken voor 2,5 kg. Als ik me nu eindelijk eens aan m'n eigen regels zou houden, zou 't moeten kunnen lukken....... Cool

GOKken is geWELlen ipv geNIETen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 jul 2020 19:19    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Jaloerzzzz, Laagste wat ik haalde was 72,5, maar er is stiekem een kilo per jaar bijgekomen. Tijd om de boel weer eens om te draaien[/quote]

is een doorlopend proces van steeds opletten wat ik af en toe ook wel een beetje zat ben maar ja toegeven dan baal ik ook van mijzelf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2020 18:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 6 van 7