Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Lonne aan de maaltijdvervangers ( prodimed)

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   Lonnev
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Test123

Kan ik zo een eetdagboek aanmaken?
Ik wil voor mij zelf elke dag kunnen schrijven of het goed gaat.

Vandaag ging het grotendeels goed totdat een irritatie mij velde..... vroeger nam ik dan de sigaret .

Ik heb het idee dat ik al iets aan mijn lichaam merk terwijl ik pas 4 dagen gestart ben en me nog niet helemaal streng aan het protocol hou.

Maandag zijn de kids naar school en dan ga ik heel erg fanatiek zijn. Ik heb ook besloten te gaan sporten middels een personal trainer . Ik durf namelijk niet op de weegschaal en zie als enige oplossing een maagoperatie die ik niet aandurf of nu streng en sporten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 21:11    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Yep gelukt om je eigen dagboek aan te maken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 21:15    
Vrouw   Lonnev

Reageer met quote
Slechte dag!

Heel heel boos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 22:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Want?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 22:48    
Vrouw   Lonnev

Reageer met quote
Wederom slecht resultaat.

Omdat ik telkens dagjes weg ben met de kids loopt het telkens anders . Vandaag bijvoorbeeld wilden ze allemaal uiteten bij een bepaald schnitzel restaurant . Kilometers van huis, dus dan heb ik een salade met vis ( garnaaltjes scampi en zalm) genomen .
Op zich nog helemaal geen slechte keuze. Maar het past niet in Prodimed fase 1. Dus eerst heb ik de hele dag honger om vervolgens dan toch te zondigen.

Nu blijf ik wel doorzetten, want beter deze laatste 3 dagen de fout in dan helemaal opnieuw opstarten.

Vanaf maandag dan maar eens streng.

Ik zie allerlei leuke winterkleren die me niet passen.
Ik wil gewoon 20 kg eraf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 aug 2019 21:01    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Fase 1 is dat je alleen producten van Prodimed gebruikt?

Die salade zal je echt niet nekken. Daarbij de keuze een schnitzel of een salade met vis, is een salade met vis toch een hele verstandige keuze. Daar ga je echt geen kilo van aankomen.

Zo ie zo zijn maaltijdvervangers met kinderen (en nu helemaal in de vakantie) een lastige combinatie (spreek uit ervaring).
Thuis gaat het nu in eenmaal makkelijker als een dagje weg. Laatste vraag beste aardig wat voorbereiding.

Die 20 kilo ga je er echt wel af krijgen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 aug 2019 21:37    
Vrouw   Lonnev

Reageer met quote
Wat ontzettend aardig dat je nog even langs kwam, ook dank voor je bemoedigende woorden!

Ik ben al eens 30 kg afgevallen met wen maaltijd vervanger , maar toen was ik alleen. Na mijn zwangerschappen is het nooit meer echt gelukt geloof ik. Dus ik ga nu hoe dan ook doorzetten!

Lukt het jou allemaal een beetje?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 aug 2019 21:41    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Graag gedaan!

Voordat ik kinderen kreeg ben ik al verschillende keren tussen de 20 en 30 kilo afgevallen. Met kinderen merk ik dat het een heel stuk lastiger is.
Mijn oudste is 9 jaar en heb al 9 jaar verschillende pogingen ondernomen en iedere keer weer terug gevallen. Snel terug vallen in oude gewoontes, "gewoon" omdat het makkelijk is (ik ga 's ochtend om 07.00 de deur uit en stap er tegen 17.30 weer in dan heb ik geen zin meer om uitgebreid te koken etc).
Nu plan ik alles. Het kost aan de voorkant meer tijd (voor de hele week bedenken wat we gaan eten en welke ingrediënten ik nodig heb, als we een dagje weg gaan wat neem ik dan voor mijzelf te eten mee etc. etc) en aan de achterkant heb ik er heel veel profijt van.
Ik google op makkelijke maaltijden met veel groenten maar wel binnen 30 minuten op tafel.

Ik ben gebruik nog steeds shakes/proteïne pannenkoeken en wafels van body en fit. Vanaf het begin heb ik wel groenten en fruit extra als tussendoor genomen. Dacht dat ik dood ging van de honger Schaam Schaam . Ik trok dat gewoon echt niet en werd bloed chagrijnig.
Hierdoor ben ik wel van mijn suikerverslaving afgekomen.
Van het programma heb ik wel geleerd om bewustere keuzes te maken. "Officieel" mag ik weer brood eten, dat doe ik bewust niet.
Ik eet bewust geen brood/aardappels/pasta. Ik let op mijn koolhydraten.
Ik ga rustig 's avonds een keer uit eten, maar daar houd ik dan wel rekening mee die week.
Het zijn steeds keuzes maken.

Ik heb mijn extra rondingen er niet in 1 dag aan gegeten en het gaat er helaas (hahahahahhahahahaha) ook niet in 1 dag af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2019 14:31    
Vrouw   Lonnev

Reageer met quote
Helemaal de fout in vandaag!

Wederom
Zo’n dagje met een verder weg uitje.
Ontbijt ging prima en lunch ook.
Toen het avondeten: uiteten onverwachts wederom w, had thuis alles klaar staan. Op zich goed gekozen : groenten pannetje met scampi ‘s maar het was zo vol vet dat ik het niet lustte .
Toen op bezoek bij schoonouders en toen ik om 21u thuis kwam heb ik echt zo’n eetbui gehad en alles in Mn moment gestopt dat er voorhanden was.

Nu weet ik wel waar ik de mist in ga: tijdig eten.
Maar ik kon niet eerder eten en bij Mn bemoeizuchtige schoonouders zitten met een zakje eiwitmaaltijd zal ik dis nooit doen.

Morgen weekend, het laatste weekend van de zomervakantie
Dat zal makkelijker worden want ik ga wel weg, maar niet ver.

De nieuwe collectie druppelt de winter in en ik zou zo graag weer eens in een Rokje passen.

Ik weet hoe goed ik me slank voelde
En dat is wat ik wil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2019 22:18    
Vrouw   Lonnev

Reageer met quote
Dat ik een tonijnpizza at slaat toch alles....
Laatste vakantiedag en de kinderen wilde perse gezellig uiteten.

Vanaf morgen dus de serieuze strenge versie!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 aug 2019 21:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2