Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Lockdown dus GEEN extra corona kilootjes

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Tja, daar gaan we weer, komen iig 4 weken weer in een beperkende situatie terecht.
Je kunt het gebeuren aangrijpen door uitgebreid te koken, meer te eten, lekkers bij de koffie, arme ik.
Maar je kunt ook kansen zien en juist iets verzinnen om iig niet zwaarder te worden of juist nog iets kwijt te raken.
We weten inmiddels dat zwaar zijn niet goed is om een eventuele besmetting te doorlopen dus een mooier doel kun je niet hebben!
Wie doet er mee? En wat verzinnen jullie om je doel te bereiken?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2020 7:11    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ja ik merk dat ik ook weer in de *zielig* stand sta...
ik maak wel een gezonde planning alleen gaat het ergens op de dag mis Rollende ogen
ik doe mee want ik kan elk steuntje gebruiken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2020 22:51    

Reageer met quote
Bij mij gaat het ook vaak s avonds mis. Energie is op, ben moe, nog geen zin om naar bed te gaan.
Maar heb weer snack a jacks en apart verpakte ontbijtkoekjes gehaald.
Dan kan ik of mijn colaatje zero drinken met iets zouts of een kop thee met iets zoets, zonder dat het mijn inspanning van de dag verpest. Lachen
Iets van wie niet sterk is moet slim zijn !!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 okt 2020 6:55    
Moderator

Reageer met quote
ik eet savonds niet echt iets fouts...meestal blijft het bij een stukje fruit of een paar dropjes
ik eet gewoon te veel en neem te veel wijntjes...dat moet echt beter anders komen er zeker kilo's bij Rollende ogen
als ik eenmaal weer in het ritme zit gaat het wel weer maar ik moet er even in komen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 15 okt 2020 9:13    
Vrouw Weeggegevens   nathalie81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee. Ik werk al maanden vanuit huis dus dat veranderd niet. Wat wel veranderd is dat mijn sport niet meer doorgaat, dus dat moet ik ergens mee compenseren.

Ik merk wel dat nu de avonden donkerder zijn, ik ook minder gemakkelijk het huis uit ga om een extra rondje te wandelen. Ik ga eens kijken en bedenken hoe ik mijn werkdag en sport anders kan indelen dat ik toch beide kan doen.

Ik ben in de zomer gestart met IF, ik eet tussen 12.30 en 18.30. Buiten die uren probeer ik niks te eten. Meestal gaat dat goed.

Wat bij mij vooral het probleem is, is het weinige bewegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 okt 2020 10:50    

Reageer met quote
Tja altijd lastig als er niet gesport kan worden.
Is vaak toch dat extra zetje.
Even een plan maken hoe te vervangen?

Momenteel loop ik weer met mijn stappentellertje, wil iig elke dag er 10.000 zetten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 okt 2020 12:05    
Moderator

Reageer met quote
vandaag werd mijn sport ook afgebeld voor de komende 4 weken...tennis dus dat zou mogen maar de vereniging heeft anders besloten
ik ga wel proberen te wandelen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 15 okt 2020 22:33    

Reageer met quote
Vind het lopen met een stappentellertje erg motiverend , kan ook gewoon op de mobiele telefoon.
Merk dat het eigenlijk elke dag gewoon lukt, fijn bewegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2020 22:23    
Vrouw Weeggegevens   micha1

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Elisabeth01, ja hier ook een stappenteller. Leuk en werkt goed ! Bij mij is het wandelen of fietsen qua beweging. Het zou fijn zijn als de lockdown bij 4 weken zou blijven, maar ik vrees dat het een langere halve of uiteindelijk hele lockdown wordt. Is in heel Europa zo. Fijne dag allemaal ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 okt 2020 15:27    

Reageer met quote
De berichtgeving is niet erg positief
Huil huil
Wrs tot eind van het jaar en als het tegenzit dan worden de regels nog eens aangescherpt.
Zullen vreemde feestdagen worden maar we moeten net als de horeca ondernemers inventief zijn en er het beste van maken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2020 7:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3