Auteur |
Bericht |
Dymphie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 10304 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Ga zodoende Missy!
Fijn dateerde touwtjes weer gevonden hebt! Zet m op!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 03 nov 2020 19:10 |
|
 |
|
 |
Elisabeth01 Weegclubfan voor het leven

|
|
Hier gaat het zo z n gangetje. Gewicht blijft mooi stabiel dus ook niet veel te melden  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 06 nov 2020 8:10 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37140 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Ik kan toch nog groen afsluiten hier.
Was wel een raar weekje hier, de tijd glipt tussen mijn vingers door. En vannacht al weer werken.
Ik zou elke dag even moeten langskomen, op zijn minst in mijn eigen boekje, maar het komt er steeds niet van. Waarvoor mijn excuses overigens.
Dit sprintje is alweer om he.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 12 nov 2020 14:24 |
|
 |

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 10304 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Missy, je hebt gewoon veel dingen te doen. En verder ook nog jezelf, je echtvriend en jullie honden (om voor en mee te zorgen).
Er kom5 echt wel een tijd dat je minder zult moeten, al vermoed ik dat jij altijd een Busy Missy zult blijven. (Smile!)
Telkens als ik een emotiocon neerzet, valt er een groot deel van mijn getikte tekst weg... Nu dus maar de emoticon in een woord: smile!
Kusje!
Verder ben ik gelijk gebleven in mijn gewicht. Aardig tevreden. Ik wil er graag nog een dun randje vet af krijgen, maar dat hoop ik in een volgend sprintje te doen. Die Lock blijft nog wel even denk ik...
Dag allemaal!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 12 nov 2020 19:56 |
|
 |
|
 |

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37140 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Komt er nog een volgend lockdown sprintje dan?  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 14 nov 2020 1:55 |
|
 |

|
|
Zoujij het leuk vinden? We zouden hem ook een andere naam kunnen geven. Toch iets met Corona of zo?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 14 nov 2020 12:39 |
|
 |

|
|
Ik weet niet of anderen zich dan ook -weer- willen aansluiten Dymphie. Wie wil een vervolg op dit sprintje? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 15 nov 2020 6:13 |
|
 |
|
 |

|
|
Maar evn afwachten?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 15 nov 2020 18:45 |
|
 |

|
|
ja lijkt me beter, anders zitten we straks met zijn tweeën in een sprintje he.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 16 nov 2020 4:32 |
|
 |
|
|