Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Lente 2018 met EGA

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Afgelopen week goed geschreven alles goed gedaan op 1 appelpunt na Schaam Schaam Maar dat dat als resultaat 8 ons erbij geeft pfffff. Ik heb ook hormoonpleisters gekregen omdat de apotheek mijn normale anticonceptie niet geleverd kon worden. Daar staat in de bijsluiter dat het gewichtstoename kan geven. Weet niet of dit nu de oorzaak is. Maar weer gewoon verder met goed schrijven en helemaal niks extra pakken deze week. Dan moet het er af zijn.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 11:31    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik doe graag weer mee.
Ik eet weer volgens de eetwijzer van Dreamline, dat is een zusje van EGA.
Na een uitstapje naar de weight watchers, nu dus weer terug op het oude vertrouwde.

@Yvonne,
Als je weet dat je goed gegeten hebt, dan is er iets anders aan de hand. Misschien van die pleister. Van die ene appelpunt kom je echt geen 8 ons aan. Lekker doorgaan, dan komt het wel weer goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 12:22    

Reageer met quote
Ik ga ook weer gewoon door. Dank je wel Dionbi. Jij weer succes met jou eet plan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 13:54    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het is blijkbaar een goede keuze geweest om terug te gaan naar Dreamline: 1 kilo eraf!
Zo blij mee, dat geeft weer moed.

Fijne koningsdag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2018 7:40    
Vrouw Weeggegevens   hm1512
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Een week vakantie gehad. En nog niet op de weegschaal gestaan. Die slaan we deze week maar even over. Ik wil mijn stemming niet bederven. Morgen weer met nieuwe moed weer aan de lijn! Ik ga net als Yvonne weer alles opschrijven, want ik merk dat ik makkelijker word.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2018 18:14    
Vrouw Weeggegevens   jg66
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Zo na een paar drukke weken even een berichtje, na een weekje camping en 2 weken niet naar de club was ik toen toch 1,6 kilo er af, en deze week weer een kilo!
Een blij mens hier, vandaag heerlijk Koningsdag gevierd met bijna ons hele gezin! Heel erg genoten van al het lekkers en "zwaar gezondigd" maar er heerlijk van genoten.
Nu weer in het ritme en we gaan er weer voor.
Over 2 weekjes wil ik toch wel heel graag een minnetje laten zien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2018 21:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
jg66,
Is het je gelukt om het gelijk weer op te pakken?

Bij mij nl niet. Ik kreeg de knop maar niet om. Gisteren ging het iets beter, maar ik heb sinds vanmorgen pas weer het idee dat de knop weer om is.

Ik heb vanmiddag maar eens hütenkäse op brood gedaan, Samen met tomaat, komkommer en herbamare kruidenzout.
Altijd maar kipfilet of kaas gaat ook vervelen.

Dat is wel een valkuil van mij.
Ik varieer niet genoeg.
Wat eten jullie graag als lunch?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2018 12:48    
Vrouw Weeggegevens   hm1512

Reageer met quote
Zelfgemaakte groentensoep, 2 boterhammen en rauwkost. beleg vaak hetzelfde( tahin) maar varieer wel met alle soorten groenten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2018 20:18    

Reageer met quote
Met kip zijn ook veel variatie's te maken. Zo gebruik ik soms gerookte kip aan een stuk en snij daar 50 gr vanaf. Dat snijd ik dan heel fijn en mix dit met mayonaise en een zakje duyvis kerrie of cocktail. Maar een sneetje volkorenbrood met sla, tomaat, komkommer en daar dan plakjes gerookte kip op vindt ik ook heel lekker. Een tomaten soep maken met daar gerookte kip in en dat twee sneetjes geroosterd brood er bij ook heel jammie. De oosterse tosti waar ik hier ooit eens een recept van heb gekregen vind ik ook lekker om mee af te wisselen. Twee sneeën volkoren brood besmeren met 15 gr pindakaas, 1 tl sambal en daar tussen 60 gr banaan en deze dan roosteren. Zelf hou ik ook van vis dus 100gr gerookte zalm met een sausje van 5 gr mayonaise, 5 gram mosterd en 5 gr honing. Heerlijk. Magere kwark met banaan en vanille met 2 sneetjes geroosterd brood. Tonijn of zalmsalade maken van vis uit blik is ook lekker. Misschien heb je zo wat ideetjes bij gekregen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 05 mei 2018 8:36    
Vrouw Weeggegevens   jg66

Reageer met quote
Dag allemaal,

Hier weer een berichtje uit Zeeland vanaf de camping, zie opeens dat mijn hele bericht weg is, 1 regeltje stond er nog
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2018 23:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 7 van 10