Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Lelijke huid?

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend  Esme_27
Gast

Reageer met quote
Ik ben nu al een tijd bezig met Atkins en ik merk dat de huid van mijn gezicht en nek heel erg bobbelig en onzuiver word.
Niet alleen veel meer puistjes, maar echt de textuur van mijn huid veranderd. Doe er van alles aan, goed schoonmaken, maskertjes e.d en ook heb ik geprobeerd er juist helemaal niks aan te doen.
Maar niks helpt.
Nu krijg ik overdag soms ook erge jeuk in mijn nek of gezicht. Loop ik dus met rode vlekken rond.

Ik weet zelf nog van vroeger dat er werd gezegd dat als je veel eieren en vet eet je een lelijke huid krijgt. Aangezien ik nu iedere dag wel 2 eieren eet en natuurlijk heel veel vet maak ik me een beetje zorgen.

Hebben andere mensen ook last van hun huid? Misschien zou ik eieren uit mijn dieet moeten schrappen maar ik weet dan echt niet waarmee ik het zou moeten vervangen.

Kan het ook komen juist doordat je aan het afvallen bent? Dat de "afvalstoffen" zo naar buiten komen?
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr 09 apr 2004 21:43    
Vrouw Weeggegevens   Jose
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambridge Dieet

Reageer met quote
Ik kan je alleen zegen dat mijn huid er stuk beter op geworden is.

Drink voldoende water om de afvalstoffen uit je lijf te verwijderen. Het kan natuurlijk zijjn dat je allergisch bent voor eieren, maar dat zou je moeten uitproberen door ze een tijdje te laten staan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 09 apr 2004 21:50    
Vrouw Weeggegevens   klavertje4
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Ik kan je niet echt helpen maar ik heb zelf ook erge jeuk overal, vooral in nek, hals en armen. Maar ik moet erbij vertellen dat ik jaren geleden ook enorm last had van jeuk. In verschillende ziekenhuizen binnenstebuiten gekeerd maar geen oorzaak kunnen vinden. De jeuk nam af toen ik prednison voor mijn reuma moest gebruiken.We zijn weer minstens 8 jaar verder en ik heb eindelijk nieuwe medicijnen waardoor ik prednison heb af kunnen bouwen. De jeuk is nu weer helemaal terug.
Ik heb nu geen idee of het hierdoor komt (vermoed ik wel) of dat het iets met atkins te maken heeft. Misschien heb ik ook wat aan de tips die hier hopelijk komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 apr 2004 21:51    
Vrouw Weeggegevens   Costar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
klavertje4 schreef:
Ik kan je niet echt helpen maar ik heb zelf ook erge jeuk overal, vooral in nek, hals en armen. Maar ik moet erbij vertellen dat ik jaren geleden ook enorm last had van jeuk. In verschillende ziekenhuizen binnenstebuiten gekeerd maar geen oorzaak kunnen vinden. De jeuk nam af toen ik prednison voor mijn reuma moest gebruiken.We zijn weer minstens 8 jaar verder en ik heb eindelijk nieuwe medicijnen waardoor ik prednison heb af kunnen bouwen. De jeuk is nu weer helemaal terug.
Ik heb nu geen idee of het hierdoor komt (vermoed ik wel) of dat het iets met atkins te maken heeft. Misschien heb ik ook wat aan de tips die hier hopelijk komen.

Ik heb al chronische jeuk, net als mijn paps die ook atkins aan het doen is..
En ik heb ook ergere jeuk droge ecseem achtig huid in mijn gezicht ( had ik al maar is iets erger)
DE jeuk kan ook van de lever komen, doordat je lever anders gaat werken ( kijk maar naar een zwangerschap, veel vrouwen hebben dan ook jeuk omdat de lever anders gaat werken.. )
Ik heb pilletjes tegen de jeuk en die moet ik elke dag nemen ander hou ik het echt niet meer.
HEt was voorheen citzitrine ( of zyrtec) maar is nu een andere tablet omdat die andere 2 niet meer vergoed worden. Ik ben nog met mijn oude pakjes bezig dus weet niet welke ik hierna krijg..
Misschien toch een idee om eens aan je huisarts of dermeatoloog te vragen

Knuffs
Colinda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 09 apr 2004 23:01    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Nee mijn huid is juist veel mooier geworden maar denk dat dat ook met het vele water drinken te maken heeft wat ik doe.

Menthol poeder helpt goed tegen jeuk dat weet ik wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 11 apr 2004 6:52    
Vrouw Weeggegevens   Sylvia2
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Alle jeukverhalen klinken mij in de oren als echte reinigingsverschijnselen. Bepaalde afvalstoffen die je al je hele leven aan het opbergen bent komen er nu uit. Zijn waarschijnlijk stoffen waar je lijf niet zo goed mee overweg kon en het maar in het vet heeft gedeponeerd. Daar zit het redelijk veilig. Nu je vet gaat afbreken komen al die 'nare' stofjes vrij. Wat Ellen al zegt, heel veel water drinken is prima. Hier kan je nog een reinigende kruidenthee bij drinken. Kruidenthee 3 kopjes per dag. Kijk uit met brandnetelthee, want daar zou je dan wel eens heftig op kunnen reageren. Heermoes, paardebloem, berkenblad en lindebloesem is geen gekke combinatie. Te koop bij reform. Voor de jeuk kan je ook mentholpoeder gebruiken, maar is wat lastig in het gezicht. Daarnaast je multi-vitamine met veel B vitamines (is goed voor de huid) met een anti-oxydant (haalt giftige stofjes uit bloed, de vrije radicalen) en extra vit C nemen, dan help je je lichaam optimaal te functioneren en de 'rommel' op te ruimen.
Of......naar de huisarts/dermatoloog als je je ongerust maakt.
Enne Esme, als jij je eieren iedere dag eet met de gedachte dat je huid daar slecht en/of lelijk van wordt, dan gebeurt dat ook. Dus of je gedachtes veranderen in eieren zijn goed voor me of zoiets, of stoppen met eieren. Dit is geen grapje. Overtuigingen doen meer met ons lijf dan we denken. FF Denken... Ik eet trouwens niet iedere dag eieren. Sommige dagen eet ik alleen lijnzaadpap, groentes, vlees of vis of kaas. Dus dat kan ook nog met Atkins. Surprise (Nederlands=Verassing)
Als laatste tip kan ik nog zeggen dat zweten ook goed is om te reinigen, dus op naar de sauna of sporten tot de druppels van je lijf vallen, douchen met afwisselend koud, warm altijd eindigen met koud (helaas).
De wisseldouches niet doen als je ongesteld bent.

Nou lieve forumvriendinnen, ik heb weer een heel epistel gemaakt zie ik.
Tijd om te stoppen. Ik ga Schaapjes tellen , zit deze week in de nachtdienst.

Groetjes sylvia
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 11 apr 2004 7:38    
Vrouw Weeggegevens   Libby

Dieet: Alles met mate

Reageer met quote
hoi hoi,

Ik heb sinds een aantal weken ineens last van een soort eczeem rond mijn linkeroog, eerst een beetje, en toen ineens een sneetje, ben gaan smeren met cariflor creme, ging beter, maar nu ineens weer een ergere uitbraak van een steeds groter wordende rode vlek om mijn oog heen, echt niet leuk, en het jeukt vooral snachts, en rechts begint het nu ook. Kan het echt zijn dat dat afvalstoffen zijn? Ik drink genoeg, zo'n 3 liter per dag, en ook wel brandnetelthee, misschien dat maar eens een poosje laten staan dan. Ik dacht dat het van de lijnzaad kwam maar het kunnen dus ook nog de eieren zijn, hoewel ik er in het begin geen last van had.

Libby
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 apr 2004 20:06    
Vrouw Weeggegevens   Sylvia2
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
het kan ook een overgevoeligheid voor een produkt zijn, maar zoals Jos?© al zei zou je dat kunnen uittesten door ?©?©n produkt een tijdje niet te gebruiken en kijken of er dan verbetering optreedt. Merk je na 1 a 2 weken niets, dan een ander produkt waarvan je denkt dat je er misschien niet tegen kan. Maar ook in dat geval is de uitslag op zich een reiniging, je lichaam probeert van bepaalde afvalstoffen af te komen, het gaat dan niet over na een aantal weken. Hoeveel precies kan ik je helaas niet zeggen. Ieder mens en ieder lijf zitten weer anders in elkaar. Het is een goed idee om even met de brandnetelthee te stoppen. Het is een fantastische reiniger, maar voor mensen met huiduitslag soms te sterk. Wat ook een goede kruidenthee voor de huid is, is calendula. Kan je in combinatie met de eerder genoemde kruiden gebruiken.

Groetjes sylvia
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 12 apr 2004 6:55    
Vrouw Weeggegevens   Jose
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambridge Dieet

Reageer met quote
Je zou eens kunnen proberen om met kamillecompressen je huid te verzorgen, misschien dat dat je helpt om je huid weer rustig te krijgen.

Ook kamille thee drinken kan een gunstig effect hebben

Zie eventueel bij deze link:
http://www.natuurlijkerwijs.com/kamille.htm#toepassingen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 12 apr 2004 12:16    
Onbekend  Esme_27
Gast

Reageer met quote
Ik drink de hele dag door Kamille, dus dat is iig goed dan.
Ik heb nu een aantal dagen intensief mijn huid verzorgd en het word minder. De rare textuur is aan het vervellen en daaronder zit weer gewone huid. Dus heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat komen!
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma 12 apr 2004 15:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2