Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Leg je belofte vast!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 38, 39, 40  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
bloempje666 schreef:

dan vind ik het heel goed van je! ik ken die kleine overwinningen!
bij mij was het bijvoorbeeld niet die hele zak of reep maar de halve. Was ik ook zo trots op.
En kijk nu, ik zat vanavond met een bakje cherry tomaatjes voor de buis!

en vanmiddag liep ik tijdens de zwemles van mn dochter door t winkelcentrum met alle geurende luchtjes... ik heb in mijn hoofd weer hier de belofte gedaan, ook dat werkt dus!
Het hier achteraf vertellen zet dan weer extra kracht bij dus dat is ook erg belangrijk.
Dus ik kan weer van een geslaagde dag spreken Erg blij

welterusten alvast allemaal!
Slapen jullie ook zoveel beter zonder volle buik? Uitlachen

Mooi hè, dat je ziet dat er vooruitgang is!
Kunnen stoppen halverwege een eetbui is echt een super belangrijke vaardigheid dus geweldig als je die onder de knie krijgt!

Oh man, ik slaap zo slecht als ik vol zit. Dan lig ik wakker en dan denk ik "WAAROM bedenk ik niet op tijd dat ik weet dat ik zo slecht slaap? Waarom kan ik niet onthouden dat dit het logische gevolg van overeten 's avonds is??!!!'. Het lijkt ook alsof het meer impact heeft ('s avonds overeten) naarmate ik ouder word. Mijn lijf accepteert schijnbaar minder dan voorheen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mrt 2021 11:41    

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Als ik straks mijn avondmaaltijd op heb (ontdooide groentenschotel met geroosterde aardappel en pastinaak, fruit toe), dan eet ik niet meer tot morgenochtend.

Niet gelukt. Fruit gegeten en 1 plakje vegan kaas.

Ik beloof dat ik nadat ik op 'bevestig' klik EERST de keuken ga opruimen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mrt 2021 11:43    

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Ik beloof dat ik nadat ik op 'bevestig' klik EERST de keuken ga opruimen

Gelukt!

Ik beloof dat ik als ik straks mijn lunch op heb, wacht tot 15.00 uur met eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mrt 2021 13:06    
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ik beloof dat ik tussen nu en 17u30 (aperitieftijd bij mijn ouders) enkel 1 stuk fruit ga eten.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mrt 2021 13:41    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat herkenbaar allemaal wat er geschreven wordt. Rollende ogen
Het is zo erg om verslaafd te zijn aan eten, Rollende ogen werd daar zo moedeloos van.
Maar ik heb deze week toch een heel grote overwinning behaald, waar ik super blij om ben.
Ik ben meer gaan eten overdags, zit nu rond de 1800 cal soms zelfs meer , ipv rond de 1000/1200.
En ik merk goed dat ik nu s avonds minder trek heb om te gaan snaaien.
Overdags kon ik me er goed aan houden, maar de avonden waren voor mij om het in te halen wat ik overdags te weinig at, en dat was nooit gezond, ongezond trok veel harder en daar had ik veel meer zin in.
Maar deze week ging anders, heb me gewoon aan het plan gehouden om iets kleins te eten bv fruit of noten oid, en het is me gelukt om niet anders of meer te eten.
Oh dit voelt voor mij alsof ik afgelopen week de oorlog van binnen gewonnen heb.
Nu ga ik voor nog zo. n week.

Mijn belofte voor morgen is,, me aan het eetplan houden en bij de koffie mijn zelfgebakken, gezonde sinaasappel/wortel cake eten en verder niets.

Laatst aangepast door tantezus op za 27 mrt 2021 15:39, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mrt 2021 15:05    

Reageer met quote
tantezus schreef:
Wat herkenbaar allemaal wat er geschreven wordt. Rollende ogen
Het is zo erg om verslaafd te zijn aan eten, Rollende ogen werd daar zo moedeloos van.
Maar ik heb deze week toch een heel grote overwinning behaald, waar ik super blij om ben.
Ik ben meer gaan eten overdags, zit nu rond de 1800 cal soms zelfs meer , ipv rond de 1000/1200.
En ik merk goed dat ik nu s avonds minder trek heb om te gaan snaaien.
Overdags kon ik me er goed aan houden, maar de avonden waren voor mij om het in te halen wat ik overdags te weinig at, en dat was nooit gezond, ongezond trok veel harder en daar had ik veel meer zin in.
Maar deze week ging anders, heb me gewoon aan het plan gehouden om iets kleins te eten bv fruit of noten oid, en het is me gelukt om niet anders of meer te eten.
Oh dit voelt voor mij alsof ik afgelopen week de oorlog van binnen gewonnen heb.
Nu ga ik voor nog zo. n week.

Mijn belofte voor morgen is,, me aan het eetplan houden en bij de koffie mijn zelfgebakken, gezonde sinaasappelcake eten en verder niets.

Super om te horen dat het zo goed voor je werkt om meer te eten! Ik denk dat je lijf in een soort overlevingsmodus heeft gestaan omdat je te weinig voedingsstoffen en caloriën binnen kreeg.
1000 tot 1200 caloriën is echt te weinig om alle stoffen binnen te krijgen die je nodig hebt tenzij je het heeeeel precies uitkient.

Ik heb begrepen dat het lijf dan gigantische hongersignalen gaat geven, in de hoop dat je dan heel veel gaat eten en dat daar dan toch nog de stofjes in zullen zitten die je lijf tekort komt. Dus dat kan verklaren waarom je zoveel zin in snaaien had.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mrt 2021 15:26    

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Gelukt! Erg blij

Ik beloof dat ik nu na mijn tussendoortje, wacht tot 18.00 uur met eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mrt 2021 15:31    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik weet dat nu zeker dat te weinig eten NIEt werkt.
Het lichaam heeft toch een bepaalde hoeveelheid cal. nodig per dag en als je dan heel lang achter elkaar veel te weinig eet, wilt het lichaam dart je het toch gaat eten op den duur,
Ik heb jaren veel te weinig gegeten ,. ik wilde perse afvallen en voor mij was de enige optie weinig eten.
Maar na een aantal dagen dat het goed gegaan was, ging het opnieuw fout en om dan die knop weer om te krijgen, lukte me dan ook niet meer. Om van mijn gemoedstoestand maar te zwijgen, pfff
Voor mij nooit geen crash diéten meer.

Laatst aangepast door tantezus op za 27 mrt 2021 20:37, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mrt 2021 20:36    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Kordiya schreef:

Gelukt! Erg blij

Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mrt 2021 20:37    

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Gelukt. En nu eet ik niets meer tot morgenochtend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mrt 2021 20:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 38, 39, 40  Volgende
Pagina 21 van 40