Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Leg je belofte vast! (deel 3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier en dikke rode start.. Ik beloof vandaag niet te snoepen, fruit tussendoor en na de warme maaltijd niet meer te eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 aug 2021 12:22    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Hier en dikke rode start.. Ik beloof vandaag niet te snoepen, fruit tussendoor en na de warme maaltijd niet meer te eten.

Gelukt. Spontaan bij iemand op de thee geweest en een koek afgeslagen, ben trots want het was een erg lekkere koek Lachen

Morgen en overmorgen een verjaardagsfeestje, ik bedenk nog wat voor belofte ik hier voor wil doen. Kies ik gebak of kies ik hapjes? Kies ik voor compensatie en geniet ik van waar ik zin in heb? In eerste instantie wilde ik morgen het gebak afslaan en zondag wel nemen, maar er kwam mij ter ore dat er mangokwarktaart word geserveerd. Morgen maak ik een plan en hou me daaraan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 aug 2021 18:16    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Heel goed, Vlinderrr!

Ik moet ook een plan maken voor dit weekend, we gaan weg met alle kinderen en kleinkinderen, we zijn met ons elven (bijna twaalf, dochter verwacht over 6 weken de baby). Groot feest natuurlijk, met picknick, pizza, véél lekkers en extra dingen.
Ik ga zorgen voor veel water, ik neem komkommer en tomaatjes mee. Maar verder? Ik denk er over na. Op nummer één staat: genieten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 aug 2021 18:35    

Reageer met quote
Wat een feest, veel plezier Geke! En een baby op komst Lief

Voor mij geldt ook genieten en ik wil er niet teveel bij na hoeven denken, zonder te streng doen, want dan heb ik achteraf een mislukt gevoel. Ter plekke kijk ik of ik zin heb in de kwarktaart (vast haha) ik blijf van chips en dat soort schaaltjes af, ik kies bewust een paar, max 5, hartige hapjes en 2/3 wijntjes. Overdag eet ik sober. De verjaardag morgen is 's middags, daar zie ik qua eten minder tegenop.

Fijn weekend allemaal, wish me luck Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 aug 2021 7:39    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Vandaag eet ik nog het avondeten en verder niet.

Dit is niet gelukt. Spectaculair niet gelukt: gisteravond een eetbui gehad. Voor het eerst in ruim vier weken.
Gelukkig geen suikers of meel of ander junkfood maar wel echt een eetbui.

Vandaag blijf ik in elk geval af van alle trigger foods. Ik heb net mijn lunch gegeten: ik eet nog een avondmaaltijd en misschien 1 tussendoortje, maar na het avondeten eet ik niet meer.
Ik ga straks de cavia's verschonen en minstens een kwartier luisteren naar de zen-training.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 aug 2021 12:24    

Reageer met quote
Kijk naar het positieve Kordiya, je hebt VIER WEKEN GEEN EETBUI gehad! Helemaal perfect zal het bij niemand gaan, zonder ooit maar te struikelen.. Compassie, het kwam ook ergens vandaan Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 aug 2021 16:07    

Reageer met quote
Dankjewel lieve Vlinderrr. Het doet me goed wat je schrijft.
ja, vier weken, daarvoor 2.5 dag eetbuien en daarvoor ook drie weken dat het goed ging en ik me aan de Bright Line Eating regels hield.
Alleen jammer dat die eetbuien er zo diep inhakken en het zo moeilijk maken om weer terug te gaan naar gezonder eten... (want afkickverschijnselen).

Kordiya schreef:

Vandaag blijf ik in elk geval af van alle trigger foods. Ik heb net mijn lunch gegeten: ik eet nog een avondmaaltijd en misschien 1 tussendoortje, maar na het avondeten eet ik niet meer.
Ik ga straks de cavia's verschonen en minstens een kwartier luisteren naar de zen-training.

Niet gelukt. Grote eetbuien nu met echt 'verkeerde' producten. De cavia's verschoond. Niet meer naar de training geluisterd maar wel geprobeerd te mediteren.

Ik beloof dat ik niet meer eet tot morgenochtend zeven uur, en dat ik tussen elf en half twaalf in bed lig. En dat ik probeer mild en lief voor mezelf te zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 aug 2021 21:17    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Vanaf vandaag tot zondag 2x ommetje van 20 minuten lopen.
En ik ga even jullie beloftes nalezen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 aug 2021 9:19    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Voor mij geldt ook genieten en ik wil er niet teveel bij na hoeven denken, zonder te streng doen, want dan heb ik achteraf een mislukt gevoel. Ter plekke kijk ik of ik zin heb in de kwarktaart (vast haha) ik blijf van chips en dat soort schaaltjes af, ik kies bewust een paar, max 5, hartige hapjes en 2/3 wijntjes. Overdag eet ik sober. De verjaardag morgen is 's middags, daar zie ik qua eten minder tegenop

Ook bij mij is het gisteren spectaculair niet gelukt.. nou jaa heb wel genoten.. Probeer vandaag opnieuw!

Lieve Kordiya, sterkte vandaag!

Soesje, welkom terug, miste je al Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 aug 2021 10:18    

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Ik beloof dat ik niet meer eet tot morgenochtend zeven uur, en dat ik tussen elf en half twaalf in bed lig. En dat ik probeer mild en lief voor mezelf te zijn.

Niet gelukt met eten. Op tijd in bed gelegen.
Het is een grote puinhoop met het eetgedrag vandaag.

Ik beloof dat ik vandaag op tijd in bed lig; in elk geval voor elf uur.
Ik streef ernaar om weer in het zadel te komen met mijn eetgedrag, durf eigenlijk niks te beloven. Ik beloof wel dat ik morgen in elk geval drie gebruikelijke en gezonde maaltijden zal eten.
Ik beloof dat ik vijf minuten of langer ga mediteren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 aug 2021 18:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 10 van 25