Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Leg je belofte vast! (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 46, 47, 48  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Succes vandaag dames.

Ik beloof dat ik vandaag wat ga opruimen, het aanrecht netjes maak en ga koken. Voor ontspanning beloof ik een blokje te wandelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jul 2021 8:00    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Koken en wandelen wordt 'm niet.. opruimen en aanrecht netjes wel.
Ik hou me even gedeisd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jul 2021 13:39    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Gelukt. Vandaag eet ik weer alleen drie maaltijden. Ben benieuwd hoe het zal gaan vandaag want we gaan een halve dag op familiebezoek

Poeh, weer thuis, doodmoe. Het bezoek duurde veel langer allemaal dan gedacht en was erg vermoeiend. Ik moest daardoor heeeel lang wachten tot ik kon eten. Had alvast het fruit gegeten en niet lang daarna toen we dan eindelijk zouden gaan eten bleken we de groente niet op te kunnen warmen (we hadden een gaspitje meegenomen om na het bezoek te kunnen eten ipv te moeten wachten tot we thuis waren). Dus toen bonen en tofu genomen en ik vond nog wat amandelen,dit at ik als mijn portie 'vet'. Thuis alsnog de groenten, waar ik toen wel 1.5 el teveel aan tahin over deed. Dat is dus een tweede portie 'vet'. Het was verzet en ik gaf er aan toe omdat ik baalde van het idee van 'alleen maar groente eten'... Ik ga me morgen weer precies aan de regels houden.
Enfin, ik eet nu niet meer tot morgenochtend en zorg dat ik om elf uur in bed lig.

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jul 2021 20:55    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal.

Mijn belofte voor vandaag is 2.5 liter water drinken.
En vanmorgen eet ik alleen een stuk fruit als tussendoortje, verder niets.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jul 2021 7:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
tantezus schreef:
Goedemorgen allemaal.

Gelukt, heb nu zin in .... maar ik beloof dat ik niets eet tot half 1.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jul 2021 10:39    

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Enfin, ik eet nu niet meer tot morgenochtend en zorg dat ik om elf uur in bed lig.

Gelukt. Vandaag weet ik niet of het lukt me aan drie maaltijden te houden. Ik heb zitten suffen met afspraken maken en heb het heel druk vandaag, ik moet vroeg lunchen en ga laat eten vanavond omdat we met vrienden hebben afgesproken. Dus misschien dat ik een deel van mijn lunch als tussendoortje ga eten.
Hoe dan ook beloof ik dat het niet meer dan 4 eetmomenten zullen worden vandaag.

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jul 2021 10:43    

Reageer met quote
tantezus schreef:
tantezus schreef:
Goedemorgen allemaal.

Gelukt, heb nu zin in .... maar ik beloof dat ik niets eet tot half 1.

Goed streven. Misschien een tip...? Alleen fruit als tussendoortje kan wel extra trek geven, je kunt beter iets met eiwit nemen of eiwit samen met fruit dus b.v. wat yoghurt of wat noten of een schaaltje bonen met een of andere spread (b.v. 1 el sandwich spread of tomato frito of iets anders voor de smaak).

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jul 2021 10:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kordiya bedankt voor de tip, ik krijg inderdaad snel weer trek als ik alleen fruit eet.

Ik wens je een fijne dag vandaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jul 2021 11:06    
Vrouw Weeggegevens   gramma
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Voor vandaag beloof ik dat ik niets tussendoor eet, en geen wijn drink en een bepaald gedeelte van m'n huis schoonmaak, en een kast opruim. Ik ga m'n best doen! Jullie ook een goede en gezonde dag verder toegewenst!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jul 2021 12:04    

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Gelukt. Vandaag weet ik niet of het lukt me aan drie maaltijden te houden. Ik heb zitten suffen met afspraken maken en heb het heel druk vandaag, ik moet vroeg lunchen en ga laat eten vanavond omdat we met vrienden hebben afgesproken. Dus misschien dat ik een deel van mijn lunch als tussendoortje ga eten.
Hoe dan ook beloof ik dat het niet meer dan 4 eetmomenten zullen worden vandaag.

Dat is niet gelukt. Het werden er vijf. 's Middags een tussendoortje en toen later bedacht ik dat ik omdat we met vrienden gingen eten, mijn fruit na de avondmaaltijd er bij in zou schieten. Dus at ik dat nog om een uur of vijf.
Ik had ook vergeten te dubbel-checken of er geen meel in het eten zat dus 'natuurlijk' bleek dat ik te naïef was en toch meel heb binnengekregen. Ik hoop dat dit me geen cravings zal geven.
Enfin, ik ga gewoon door.

Vandaag ga ik weer voor drie maaltijden zonder tussendoortjes en geen triggerfoods.
En ik ga minstens één huishoudelijke taak doen vanmorgen.

Laatst aangepast door Kordiya op di 20 jul 2021 12:02, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jul 2021 7:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 46, 47, 48  Volgende
Pagina 37 van 48