Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Leg je belofte vast! (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 46, 47, 48  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gramma
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Fijn om te lezen dat jullie je beloftes ook goed nakomen. Goed voorbeeld doet goed volgen, toch? Tot nog toe gaat het bij mij ook goed, ik dacht dat ik meer moeite zou hebben om geen alcohol te drinken. Vooral in het weekend. Dus beloof ik dat ik morgen ook geen alcohol drink. Vandaag ook nog lekker veel in de tuin gedaan, dus al met al: een voldaan gevoel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jul 2021 1:18    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
tantezus schreef:

3 liter is me gelukt en ik heb nog steeds dorst. Geschokt
Maar houd me nu in, zat gehad.

Het kan zijn dat je lichaam voorheen haar behoefte aan vocht onderdrukte omdat je er toch niet aan voldeed en dat het je nu meer laat merken dat je dorst hebt, nu het merkt dat je gaat voorzien in de behoefte en meer gaat drinken... Het stabiliseert vast weer.

Drie liter is anders wel heel veel volgens mij. Het voedingscentrum zegt: "Het advies voor volwassenen is om elke dag tussen de 1,5 en 2 liter per dag te drinken".
Teveel drinken kan (heel) slecht zijn voor de nieren vooral als je in één keer meer dan meer dan 2 mokken water drinkt. Dan worden de nieren overbelast.

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jul 2021 8:16    

Reageer met quote
gramma schreef:
Fijn om te lezen dat jullie je beloftes ook goed nakomen. Goed voorbeeld doet goed volgen, toch? Tot nog toe gaat het bij mij ook goed, ik dacht dat ik meer moeite zou hebben om geen alcohol te drinken. Vooral in het weekend. Dus beloof ik dat ik morgen ook geen alcohol drink. Vandaag ook nog lekker veel in de tuin gedaan, dus al met al: een voldaan gevoel.

Goed bezig Gramma!
Wat fijn dat het je minder moeite kost dan je dacht.

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jul 2021 8:17    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
vlinderrr schreef:
Ik beloof niet te eten voor half zes.

Gelukt en nu naar bed Lach

Applaus Applaus Applaus

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jul 2021 8:18    

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Ik ga niet eten tot 17.00 uur. En straks nog een rondje opruimen.

Het eten is gelukt, weer een dag gisteren met geen tussendoortjes gehad.
Het opruimen heb ik niet meer gedaan. Was meer vermoeid dan ik had voorzien.

Vandaag houd ik me weer aan drie maaltijden per dag.
Ik ga straks de boodschappen bestellen en beneden stofzuigen. Ik ben ook van plan om vandaag te mediteren danwel een stuk te lezen in een inspirerende tekst.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jul 2021 8:19    
Vrouw Weeggegevens   Maira
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
Nou, daar gaan we dan. Ik doe ook mezelf een belofte, met als doel om mezelf weer goed op de rails te zetten. Ik ga zo naar de bios en ik koop hooguit wat te drinken, niets anders. Daarna komt een vriendin mijn verjaardag vieren en ik laat haar van haar vegan donut smullen en eet zelf niks. Dus:

- Mijn volgende maaltijd is pas na 18.00. Ik eet salade met bonen en een beetje saus.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jul 2021 12:20    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
ik beloof mezelf om niet boos op mezelf te zijn als het mis gaat.

Ik wil een gezonde relatie krijgen met het gezond eten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jul 2021 13:03    

Reageer met quote
Maira schreef:
Nou, daar gaan we dan. Ik doe ook mezelf een belofte, met als doel om mezelf weer goed op de rails te zetten. Ik ga zo naar de bios en ik koop hooguit wat te drinken, niets anders. Daarna komt een vriendin mijn verjaardag vieren en ik laat haar van haar vegan donut smullen en eet zelf niks. Dus:

- Mijn volgende maaltijd is pas na 18.00. Ik eet salade met bonen en een beetje saus.

Ha Maira! welkom!

Veel succes gewenst vandaag!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jul 2021 14:15    
Vrouw Weeggegevens   Maira
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
Maira schreef:

Gelukt (sort of: 'een beetje saus' was best een behoorlijke portie)! En nu eet ik vandaag niks meer. Ik neem alleen nog een kopje lupinekoffie met plantenmelk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jul 2021 18:17    

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Vandaag houd ik me weer aan drie maaltijden per dag.
Ik ga straks de boodschappen bestellen en beneden stofzuigen. Ik ben ook van plan om vandaag te mediteren danwel een stuk te lezen in een inspirerende tekst.

Gelukt met eten tot dusver.
De boodschappen besteld, gestofzuigd, en een stuk gelezen en zitten luisteren naar een podcast over zen.

Ik eet niet meer tot morgenochtend.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jul 2021 20:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 46, 47, 48  Volgende
Pagina 32 van 48