Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Leg je belofte vast! (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 43, 44, 45  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
gramma schreef:
Kordiya en Vlinderr, jullie zijn allebei heel goed bezig met iedere dag 'opnieuw' beginnen en beloftes maken, en ze te houden! Ik houd het voorlopig even bij mijn belofte om geen alcohol te drinken. En verder houd ik het zoveel mogelijk bij gezonde tussendoortjes. Ik heb een schaaltje met bosbessen op de aanrecht staan en daar neem ik er af en toe wat van. Misschien zou ik wat meer water moeten drinken, dat zou een goed voornemen zijn. Ok, voor vandaag minstens drie grote glazen water Lach

Zeker een goed voornemen.

Het leuke van dit sprintje is dat je een belofte voor de komende uren kunt doen. Dus je kunt het gewoon houden bij 'geen alcohol' maar als het dan een keer moeilijk is, kun je hier neerzetten: 'Ik drink vandaag geen alcohol'. Of 'ik drink het komende uur geen alcohol'. Of 'ik ga bij die en die op bezoek maar ik ga daar geen glas drank accepteren'.

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 jul 2021 18:50    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Goed bezig Kordiya, mss sober lunchen, zodat eventueel iets kleins kunt nemen met het groepje?

Ik wil komende dagen wat minder 'schermen' dus plaats ik geen beloftes tussendoor. Wel beloof ik minimaal 3 doppers water te drinken en op mijn werk dectrap naar beneden te nemen.

Fijn weekend allemaal.

Thanks Vlinderrrr. Het is gelukt. Niets nemen is denk ik in mijn geval makkelijker dan eerst sober lunchen en dan een extra maaltijd of tussendoortje nemen omdat dit tegen mijn eetregels in gaat. Dan wordt de neiging om nog meer dingen te doe die tegen de regels ingaan, vermoedelijk sterker.

Je kunt beloven dat je minder schermen gebruikt de komende uren / dagen! Erg blij

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?

Laatst aangepast door Kordiya op za 10 jul 2021 9:30, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 jul 2021 18:52    

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Vandaag houd ik het bij drie maaltijden. Dat wordt wel een uitdaging omdat ik een afspraak heb waarbij het idee is om samen te lunchen met een klein groepje. Voor mij de eerste keer sinds corona dat ik weer meerdere mensen ontmoet. Maar de afspraak is op een tijd waarop ik normaal niet eet en ik weet ook niet wat of waar men wil eten. Dus ik ga thuis lunchen en dan eet ik niets tijdens de bijeenkomst. Ik weet niet hoe ik het anders aan moet pakken maar ik zie er wel wat tegenop. Wish me luck...

Ik beloof dat ik zo straks eerst het eten voor de rest van de dag voorbereid.
En daarna wat aan yoga en meditatie doe.

Gelukt, ik heb thuis geluncht en verder alleen een cappucino en een Spa rood gedronken. Ik vond het minder moeilijk dan ik had verwacht. Misschien ook omdat er niet gezeurd werd dat ik toch ook iets moest nemen.

Ik heb het eten voorbereid vanmorgen en heb ook kort aan yoga en meditatie gedaan. Ik ben heel braaf geweest. Lachen Cool

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 jul 2021 18:54    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ik doe weer mee. Erg blij
Ik beloof dat ik vandaag 3 liter water drink.

Goed weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 jul 2021 7:36    

Reageer met quote
tantezus schreef:
Goedemorgen allemaal,

Ik doe weer mee. Erg blij
Ik beloof dat ik vandaag 3 liter water drink.

Goed weekend allemaal.

Wat fijn dat je weer meedoet! Succes met water drinken vandaag!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 jul 2021 9:30    

Reageer met quote
Vandaag houd ik me weer aan 3 maaltijden per dag zonder tussendoortjes. Ik doe in elk geval 1 huishoudelijke taak vandaag.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 jul 2021 9:31    

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Vandaag houd ik me weer aan 3 maaltijden per dag zonder tussendoortjes. Ik doe in elk geval 1 huishoudelijke taak vandaag.

Tot nog toe twee maaltijden gehad, ik zit wel te smachten naar 17.00 uur, dan gaan we weer eten.
Heb mijn taak gedaan.

Ik ga niet eten tot 17.00 uur. En straks nog een rondje opruimen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 jul 2021 14:30    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Welcome back tantezus Lach

Ik beloof niet te eten voor half zes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 jul 2021 15:36    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dank voor jullie welkom. Erg blij

3 liter is me gelukt en ik heb nog steeds dorst. Geschokt
Maar houd me nu in, zat gehad.

jullie zijn ook goed bezig nog steeds, fijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 jul 2021 17:15    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Ik beloof niet te eten voor half zes.

Gelukt en nu naar bed Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 jul 2021 20:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 43, 44, 45  Volgende
Pagina 31 van 45