Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Leg je belofte vast (5)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ommetje gelukt gisteren, ik heb soep en salade gegeten, maar wel een paar stokbroodjes. Ik zie dat vandaag meteen weer op de weegschaal Schaam Schaam

Vandaag maak ik ook een ommetje en ga meer dan 2.000 kcal verbranden en max 1200 kcal nuttigen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 11 apr 2022 8:53    
Vrouw Weeggegevens   Joan63
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
L1970 schreef:
Ommetje gelukt gisteren, ik heb soep en salade gegeten, maar wel een paar stokbroodjes. Ik zie dat vandaag meteen weer op de weegschaal Schaam Schaam

Vandaag maak ik ook een ommetje en ga meer dan 2.000 kcal verbranden en max 1200 kcal nuttigen

ja, dat is de reden dat ik niet dagelijks op de weegschaal ga staan, de schommelingen zie ik dan te veel ohhh

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 apr 2022 13:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Joan63 schreef:
Joan63 schreef:
Mijn belofte voor vandaag is dat ik vanavond als ik alleen ben, een gezichtsmasker doe en ik daarbij een magnesiumbad neem.

Fijne zaterdag allemaal

Het is nu al bijna 20.30 uur. Op dit moment voel ik me helemaal tevreden met de dag van vandaag. Zo dadelijk neem ik het beloofde bad en gezichtsmasker en dan ga ik vanavond lekker vroeg naar bed.

De belofte voor morgen is:
minimaal 2 stuks fruit eten, 4 glazen water drinken en een flink stuk wandelen met de hond

Op zondag gaat de laptop en de pc niet aan. Afspraak in dit gezin

Fijne zondag allemaal, Joan Erg blij

fruit Applaus
wandelen: 14.143 stappen Applaus
water: 2 glazen ipv 4 Al een hele vooruitgang

Mijn belofte voor vandaag heb ik al gedaan, de bovenverdieping gepoets en de tegels in de keuken.
Dadelijk ga ik lekker een stuk met de hond wandelen.
EN ...... eraan denken om nog wat water te drinken.

Ik moet ook aan mezelf beloven om niet toch later in de middag nog wat te poesten of werk te doen. (Nadeel van thuis werken!) Het is mijn vrije middag, maar als ik eenmaal bezig ben, heb ik bijna geen rem. (die rem moet ik toch echt zien te vinden! of anders een aan/uit knop)

Fijne dag allemaal, Joan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 apr 2022 13:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Ik beloof dat ik zo straks éérst mijn yoga-oefeningen ga doen en daarna mijn 'studie', en dan het eten voorbereiden.

Kordiya, heb jij ook yoga - tv?
Of ga je echt naar een yogales toe.

Soms vind ik het moeilijk om de lessen te volgen via yoga - tv., het is zo vrijblijvend. Maar ik vind het wel een leuke belofte aan mezelf. Dus je zult hem bij mij wel eens terug zien.

groetjes, Joan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 apr 2022 13:14    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Ik beloof dat ik vandaag een huishoudelijke taak doe in de ochtend, dan ben ik er van af, en dat ik een hoofdstuk ga lezen.

gelukt

Ik beloof dat ik vanavond om 22.15 uur naar bed ga.

The main thing is to keep the main thing, the main thing. - Stephen R. Covey
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 apr 2022 19:06    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Joan63 schreef:

Ik moet ook aan mezelf beloven om niet toch later in de middag nog wat te poesten of werk te doen. (Nadeel van thuis werken!) Het is mijn vrije middag, maar als ik eenmaal bezig ben, heb ik bijna geen rem. (die rem moet ik toch echt zien te vinden! of anders een aan/uit knop)

Wow, ik wou dat ik daar vaker last van had! Ik moet mezelf vaak echt een schop geven om mezelf aan het poetsen te krijgen... Erg blij

Joan63 schreef:

Nee, ik ga niet meer naar yogales wegens corona, maar heb zelf een deel van een yoga-opleiding gedaan en jaren les gehad dus ik heb zo mijn eigen series van oefeningen die ik doe.

The main thing is to keep the main thing, the main thing. - Stephen R. Covey
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 apr 2022 19:08    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Joan63 schreef:
L1970 schreef:

ja, dat is de reden dat ik niet dagelijks op de weegschaal ga staan, de schommelingen zie ik dan te veel ohhh

Ik sta zonder bril op de weegschaal en ik sta er zo'n 3 tot 5x per week op. Dus ik zie het niet meteen, komt automatisch in mijn fitbit app. Soms kijk ik niet, soms wel. Ik hou het liever in de gaten, althans daar wil ik de mogelijkheid toe hebben ; )

Vandaag netje gedaan en gelaten wat ik me had voorgenomen. Mijn ommetje was zelfs dik 9 km. Dus die 2000 kcal dik verbrand.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 11 apr 2022 20:40    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
De weegclub wordt mogelijke gemaakt door een paar enthousiaste vrijwilligers
We bestaan van de spontane donaties van de deelnemers.
Op de home-page hebben we nu een DONATIE KNOP
https://www.weegclub.nl/donaties/

Heb je ook profijt van de weegclub,
steun de weegclub dan met een donatie.
Een klein bedrag per maand of per kwartaal is meer dan welkom
Natuurlijk blijf je ook welkom zonder donatie…het is zeker geen verplichting
TIP: maak er een automatische overschrijving van
NL05 INGB 0005096019 (t.n.v. Weegclub te Almere).
Vermeld ook even je nickname of e-mail adres (anders is de donatie anoniem, echte namen worden niet bekend gemaakt).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 12 apr 2022 12:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Joan63 schreef:

Wow, ik wou dat ik daar vaker last van had! Ik moet mezelf vaak echt een schop geven om mezelf aan het poetsen te krijgen... Erg blij

Joan63 schreef:

Nee, ik ga niet meer naar yogales wegens corona, maar heb zelf een deel van een yoga-opleiding gedaan en jaren les gehad dus ik heb zo mijn eigen series van oefeningen die ik doe.

Een rem die te weinig gebruikt wordt, loopt vast ohhh heb je niks aan.
Wat heerlijk dat je zelf een opleiding hebt gedaan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 apr 2022 13:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn belofte voor vandaag is, om vanmiddag na 15.00 uur een flink stuk met de hond te gaan wandelen.
Zit al de hele morgen achter de laptop. . . . .

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 apr 2022 13:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 11 van 18