Auteur |
Bericht |
Soesje1961 Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 6-8-2021 Berichten: 1328 Dieet: Koolhydraat arm Woonplaats: Flevoland
|
|
Kordiya schreef: |
Het lukt schijnbaar steeds niet om mijn beloftes te houden... ik weet niet goed wat het is. Ben veel moe. Voel me vandaag echt overweldigd door alles wat ik ZOU moeten doen, maar wat me niet lukt.
Vanmorgen heb ik de eettafel inclusief rommelhoekje opgeruimd, yoga gedaan en de vaat gedaan. |
Ik ben een type van de quotes Kordiya dus deze voor jou.
Beter 100 kleine stapjes, dan 1 grote reuzensprong vooruit. Want met die laatste ga je meestal plat op je bek. En als een klein stapje niet het goede blijkt te zijn, heb je er nog altijd 99 om in een andere richting te zetten.
Je bent heel goed bezig dat wil ik zeggen.
Gisteren aan mijn belofte gehouden om 22 uur gemediteerd en om 22.30 naar bed. Vandaag 2 uur mijn boek gelezen en aantekeningen gemaakt. Voor morgen weer 2 uur studeren in het boek en vanavond om 22 uur mediteren en om 22.30 uur naar bed_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 11 jan 2022 17:37 |
|
 |
|
 |
Kordiya Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 28-6-2020 Berichten: 4198 Dieet: vegetarisch gezond eten
|
|
Kordiya schreef: |
Vanmorgen heb ik de eettafel inclusief rommelhoekje opgeruimd, yoga gedaan en de vaat gedaan.
Deze middag ben ik met afspraken bezig, met ongeveer één uurtje ertussen in om nog wat te doen. Ik probeer dan verder op te ruimen in de woonkamer. Als ik tijd overhoud (en energie) probeer ik de keuken aan te pakken. |
Ik heb inderdaad nog verder opgeruimd.
Ga nu straks eerst een blokje om lopen met de hond._________________
The main thing is to keep the main thing, the main thing. - Stephen R. Covey |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 11 jan 2022 18:11 |
|
 |
Deugenietje Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 30-3-2019 Berichten: 2247 Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs Woonplaats: Winschoten
|
|
Jeetje wat naar dat je zo moe bent.
Mischien even bloedprikken om te kijken wat het probleem kan zijn?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 11 jan 2022 19:37 |
|
 |
Lunafloor Weegclubfan voor het leven

|
|
Ik heb vandaag al gemediteerd en heb vanmiddag ook even geslapen.
Nog niet al mijn oefeningen gedaan. Bij deze beloof ik die te doen._________________ JE KRIJGT DE SPIEREN DIE JE NODIG HEBT. (deze zin heb ik elke dag nodig)
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 11 jan 2022 20:13 |
|
 |
|
 |

|
|
Soesje1961 schreef: |
Ik ben een type van de quotes Kordiya dus deze voor jou.
Beter 100 kleine stapjes, dan 1 grote reuzensprong vooruit. Want met die laatste ga je meestal plat op je bek. En als een klein stapje niet het goede blijkt te zijn, heb je er nog altijd 99 om in een andere richting te zetten.
Je bent heel goed bezig dat wil ik zeggen. |
Dank je! Het punt is dat wat ik beloof in mijn ogen vaak al kleine stapjes ZIJN..._________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 12 jan 2022 10:26 |
|
 |

|
|
Deugenietje schreef: | Jeetje wat naar dat je zo moe bent.
Mischien even bloedprikken om te kijken wat het probleem kan zijn? |
Thanks Deugenietje. Ik heb vorig jaar al een keer bloed laten prikken maar toen werd er niks gevonden... misschien is het gewoon de stress van mijn persoonlijke omstandigheden._________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 12 jan 2022 10:27 |
|
 |

Geregistreerd op: 30-3-2019 Berichten: 2247 Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs Woonplaats: Winschoten
|
|
Ik beloof om niks meer te eten.
Ik moet ongesteld worden en dat zorgt ervoor dat ik zin in eten heb, niks anders dan dat als oorzaak.
Heb genoeg gegeten vandaag._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 12 jan 2022 21:45 |
|
 |
|
 |
Lunafloor Weegclubfan voor het leven

|
|
En deugenietje???Is het gelukt?_________________ JE KRIJGT DE SPIEREN DIE JE NODIG HEBT. (deze zin heb ik elke dag nodig)
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 15 jan 2022 12:27 |
|
 |

|
|
Vanmorgen heb ik al gestofzuigd en gedweild. Schouderklopje!
Straks de vaat doen en proberen nog wat te schrijven en/of te lezen in het boek voor mijn leesgroepje._________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 15 jan 2022 13:45 |
|
 |

|
|
Lunafloor schreef: | En deugenietje???Is het gelukt? |
ja en donderdag was het me ook gelukt, had het toen ook lastig._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 15 jan 2022 14:00 |
|
 |
|
|