Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Krisje op weg naar de 65

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Nou 't is dat je het zelf zegt, maar je staat er best een beetje uitdagend op hoor.
Groetjes, Coby
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 dec 2007 19:48    
Vrouw Weeggegevens   Meeri
Weegclubfan voor het leven

Dieet: low carb

Reageer met quote
hoi Krisje, Ik ben ook 1.68 en was 80+ (dat was nog voordat ik bij de weegclub kwam) mijn streef is 65 kg. Daar ben ik heel even op geweest en zit nu steeds op en om de 67 Mijn zwaarte punten: dikke bovenbenen en mijn boezem . heb nu broekmaat 42 en bh maat 75 D. en daar ben ik heel erg tevreden mee.

Je hebt een leuke avatar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 16 dec 2007 5:49    
Vrouw Weeggegevens   Linda

Dieet: bakker/eet beter leef beter

Reageer met quote
hoi krisje wat een mooie foto zeg
en wat ben je al veel afgevallen helemaal toppie
liefs loentje

Groetjes Linda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 dec 2007 7:06    
Vrouw Weeggegevens   Libby

Dieet: Alles met mate

Reageer met quote
[img]http://i65.photobucket.com/albums/h235/Weegclubplaatjes/welkom/534-1587.gif[/img] Krisje!

Spuit Elf komt ook nog ff Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen om jou een hartelijk welkom te heten, door omstandigheden is het daar niet eerder van gekomen, sorry.

Je bent op de juiste site terecht gekomen om je overtollige kilo's te verliezen. We steunen en motiveren elkaar hier op een positieve manier en het maakt niet uit op welke manier je je kilo's wilt verliezen, ik lees dat jij nog maar 5 kilo hoeft af te vallen om je streef te halen, dat is voor velen van ons een droom hoor!

Ik weet niet hoever je al bent met het doorspitten van de stie en het aanmaken van eet/dagboekjes maar speciaal voor jou even een korte uitleg over de site:

Om goed advies en hulp te krijgen is het handig om een eetdagboekje aan te leggen, onder het menu "Weegclub" klik je "wat heb ik gegeten vandaag" aan, je maakt je eigen eetdagboekje aan en daarin vul je dagelijks in wat je gegeten en gedronken hebt en eventueel wat je aan beweging hebt gedaan, zodat wij met je mee kunnen kijken en je van tips en adviezen kunnen voorzien. Alles wat er er gepost wordt is positief bedoeld en nooit om iemand onderuit te halen, we willen je alleen helpen.

Vind je het leuk om zo nu en dan ook wat over jezelf te vertellen, wat je zoal meemaakt, je successen en tegenslagen, dan kun je daarvoor een dagboekje aanmaken, onder het menu "Babbelbox" vind je het item "Dagboekje, schrijfboekje". Waarom bij voorkeur 2 boekjes? Op die manier hou je het overzichtelijk, zowel voor jezelf als voor ons.

Onder je blauwe knopje kun je zien wanneer je begonnen bent, hoeveel je bent afgevallen en wat je streefgewicht is.

Je kunt ook een kekke ticker in je profiel plaatsen, je kunt hem zelf instellen en hij geeft altijd je meest actuele weeggegevens weer. Hij is te gebruiken hier op het forum, maar ook op elk ander forum waar je misschien wel eens komt. Je kunt hem zelfs op je eigen blog of website gebruiken. Je Weegclubticker kun je instellen door onder "deelnemers" en dan "ticker" te klikken. Op deze pagina kun je ook je gewicht doorgeven, wat dan weer verwerkt wordt onder je blauwe knopje.

Je kunt bij je diverse berichtjes ook leuke plaatjes plakken die onze kanjer Helma (Goldwingstar) in een speciale map heeft gezet met diverse submappen waarin je dan weer andere plaatjes vindt, klik deze link aan: http://s65.photobucket.com/albums/h235/Weegclubplaatjes/ stop hem bij de favorieten, open hem als je hier komt en klik bijvoorbeeld op "dier kat hond enz" en daar zie je dan nog een aantal submappen met andere dieren, zo ook met de andere hoofdmappen, je klikt op de link onder het plaatje, kopieert dat naar je tekst waar je het bij wilt zetten en dan plak je het erbij. Zo werkt de hele plaatjessite, aan de linkerkant van je scherm zie je heel veel onderwerpen met toepasselijke plaatjes staan.

Maar niks is verplicht natuurlijk, als je dat niet wilt, dan moet je het niet doen. Maar een eetdagboekje aanleggen zou ik zeker adviseren want er zijn hier een aantal ervaringsdeskundigen die dan meteen kunnen zien waar het mis gaat of juist goed en voor jezelf is zo'n boekje makkelijk nakijken wanneer het goed ging en waar het fout ging, vandaar de scheiding.

Heb je vragen? Stel ze gerust aan een van onze 4 ervaringsdeskundigen die je vindt onder het kopje "weegclub" en dan "heb je een vraag over afvallen of je dieet ", daar kun je je vraag aan hen stellen en zij zullen zoveel mogelijk proberen je van adviezen en wijsheden te voorzien! Let wel, het zijn adviezen gebaseerd op hun eigen ervaringen.

Heel veel succes met afvallen en veel plezier op onze site!

Namens het Weegclubteam
Groetjes,

Bianca
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 dec 2007 17:47    
Vrouw Weeggegevens   Renie

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
[img]http://i65.photobucket.com/albums/h235/Weegclubplaatjes/welkom/diddl2525255Fgpalaced22.gif[/img]

Welkom bij de weegclub en veel succes!

Groetjes Renie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 dec 2007 22:01    
Vrouw Weeggegevens   Krisje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik ben erweer.

Nadat ik op streef was heb ik deze site ietwat verslonst.

Inmiddels is mij gebleken dat ik als ik normaal eet, en dan helemaal geen vette dingen ik toch weer aankom.

Ik ben nu overgestapt naar low-carb en heb de eerste fase bijna achter de rug.
Ik voel me perfect. Ik ben niet echt veel afgevallen, maar dat hoeft ook niet.
Maar ik wil NIET/NOOIT/NIMMER meer aankomen. Ik heb een hele nieuwe garderobe aangeschaft in maat 38, en dat wil ik graag zo houden.

Low-carb vind ik makkelijk, zeker met etentjes en verjaardagen. Ik eet voldoende en kom niet aan. STerker nog ik val nog mondjesmaat af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 apr 2008 17:11    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Leuk dat je er weer bent Krisje, ik denk dat je ticker is geschrokken want hij staat er niet goed meer in Erg blij
Even alles weg halen en opnieuw aanmaken en in je profiel plakken

Groet Ellen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 10 apr 2008 17:15    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Hallo Krisje , nog een late verwelkoming , (je hebt al in mijn boekjes geschreven leuk ) maar toch van ganser harte welkom hoor , ik zie dat je op je streef bent , goed voor je , proficiat , en nu zo blijven hé !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 apr 2008 12:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3