Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Kori doet ook mee

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Chiva
Weegclubfan voor het leven

Dieet: dr.Cohen

Reageer met quote
Sterkte met je rug!! Dat lopen komt wel weer Erg blij

http://www.weegclub.nl/forum/eetdagboek-van-chiva-t13498.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2009 21:25    
Vrouw Weeggegevens   Netje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Afgeleide van Dr. Cohen dieet

Reageer met quote
Wat naar dat het in je rug is geschoten, net nu je weer vol goede moed wilde gaan hard lopen Sip .
Beterschap met je rug en ik hoop dat die lange dag morgen snel voorbij is en je kunt gaan genieten van je weekend!

Hardlopen komt vanzelf weer, dat loopt niet weg Lachen .

Sterkte en succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2009 22:48    
Vrouw Weeggegevens   Audry230573
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Hoi Kori, Vervelend zeg van je rug, volgens mij wordt het de komende dagen goed weer dus dat is dan weer een meevaller geniet van je vrije dagen en beterschap met je rug. Groetjes en suc6 Audry

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2009 23:58    
Vrouw Weeggegevens   Pieterke

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Beterschap Kori. Hoop voor je dat de pijn snel minder wordt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mei 2009 13:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Kori, ik ben nieuwsgierig, gaat het al wat beter met je? Pijn wat minder?
Sterkte!
Liefs, Annette

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 19 mei 2009 23:01    
Vrouw Weeggegevens   Kori
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 16 75.6kg

Zo daar ben ik weer. Zware tijden op het werk. Ik werk op een school en ben belast met de examens. Vandaar die lange dagen. Met mijn rug gaat het soms beter, zo nu en dan een pijnscheut. Vandaag lekker in de zon (als die blijft tenminste) en heerlijk lezen.
Zoonlief ( 18 ) zit ziek thuis met een giga keelontsteking en gelukkig heeft hij vannacht door geslapen.
Dus er is ook nog wat gezelligheid thuis.
Ik moet me ook weer even terug werpen op het goede schema want het is er een beetje langs gelopen.

Ondanks dat val ik nog steeds af. Benieuwd of het ook sneller gaat als ik me er weer 100% aan hou.

O magere yoghurt met 2 kiwi en beetje zoetstof
L tomatensoep met 2 fjord
td 2 fjord met appel
D duitse biefstuk met champignons, ui, cougette en knoflook en 1 fjord

Groetjes Kori

Startgewicht 90.6
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2009 10:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Kori, goed te horen dat het wat beter gaat met je rug. Nu de pijnscheut zo af en toe nog weg en je bent weer 'nieuw' Lach .
Het is idd examentijd (ik hoorde gisteren iets over Nederlands en de politiek? Scheen nogal wat ophef over te zijn Lachen ); volgende week ook nog examens?

Wat betreft het dieet, ik verwacht dat wanneer je je strak aan de schema's houdt je het snelst afvalt. Maar goed, bij mij gaat het sowieso niet zo snel, al houd ik me er precies aan. Iedereen is verschillend denk ik dan en dat is maar goed ook Erg blij .

Inmiddels is het half 1 en de zon schijnt nog vollop Cool . Ik hoop dat je lekker kunt genieten hoor meid, na al die drukte (en pijn in je rug) heb je dat zeker verdiend.

Veel plezier en succes (en beterschap met je zoon)

Groetjes, Annette

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2009 12:37    
Vrouw Weeggegevens   Chiva

Dieet: dr.Cohen

Reageer met quote
Hoi Kori, hoe gaat het bij jou?! Alle drukte en examenstress een beetje onder controle? Hoe gaat het met je rug? Kortom ik ben benieuwd hoe het met jou en cohen gaat... Erg blij Fijn weekend en ik lees je weer!
Groetjes cheerleader Chiva

http://www.weegclub.nl/forum/eetdagboek-van-chiva-t13498.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 mei 2009 21:10    
Vrouw Weeggegevens   Kori
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag dames,

Even een berichtje van mij. Ik heb het nog steeds heel druk, de examens duren nog tot 3 juni en tot die tijd is het overwerken. Behalve donderdag want dan komen hier collega's van mijn man eten en moet er rond half zeven een 3 gangenmenu op tafel staan.

Met het Cohen is het even helemaal mis. De helft van de dag hou ik me er wel aan maar de avondmaaltijd nu even niet. Morgen gaat de knop weer om en ga ik heel strak het schema volgen.
Ik ben snotverkouden en hou ontzettend vocht vast. De weegschaal doet mij dan ook blozen als ik er op sta.

Vanavond nog een BBQ bij een vriend en dan is het even gedaan met de pret. De salades, fjordjes en fruit gaan mee naar het werk en daar worden op het ontbijt na alle maaltijden genuttigd volgende week. En tijdens het etentje kan ik het wel zo aanpassen dat ik netjes binnen mijn schema blijf.

Ik ga er dan ook vanuit dat de weegschaal weer gaat doen wat ik wil, maar ja, zoals iedereen dat weet hebb ik dat zelf in de hand.

Ik ga nu heerlijk van de zon genieten en ik wens jullie een fijne dag toe en succes volgende week.

Liefs Kori

Startgewicht 90.6
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2009 9:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Kori!

Goed van je dat morgen de knop weer helemaal om gaat!

Beterschap met je verkoudheid; probeer niet teveel te stressen in deze, voor jou, zware zware examenperiode (als dit al mogelijk is natuurlijk Lachen ) .

Ik wens je n heerlijk relaxed 'zon'dagje toe vandaag en n smakelijke bbq, geniet er van Cool .

Veel plezier en succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2009 10:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 6 van 25