Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraatarmsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
@meiske, kijk eens op de website van TheNewFood. Daar staat veel info op over kh-arm / kh-beperkt eten. Ikzelf heb diverse boekjes van Matty Barnhoorn. Ze zijn heel makkelijk geschreven en bevatten veel tips en eenvoudige recepten. Als je benieuwd bent naar deze afvalmethode dan raad ik je aan om STARTgids te bestellen. PS. Ik heb geen aandelen Erg blij

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jan 2020 22:19    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Gisteren mijn gewicht ingevoerd. Na de kerst was er 7 ons bij. Gisteren was daar al 4 ons vanaf en vanochtend alweer 1 ons. We gaan dus de goede kant op.Hopelijk zet dat door.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jan 2020 11:04    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
top!!!

in december ruim 2 kilo erbij denk ik maar ja dat is niet zo gek want ik heb me niet ingehouden
voorheen deed ik dat wel en dan zat er ook 2 kilo bij Lachen
maandag weer streng
morgen oliebollen bakken voor een receptie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 04 jan 2020 11:07    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik sta nu al op < een kilo in de plus. Verward Tijd om de teugels aan te trekken he.

En ik ga zo nog een extra stuk wandelen, dat helpt ook misschien. Fijn weekend allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jan 2020 14:34    
Vrouw Weeggegevens   BM
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
He Missy lang niet gesproken. Zie dat je nog steeds een supermooi gewicht hebt. Echt mooi! Dit is mijn 3e dag kha merk wel dat ik weer aan het afkicken ben hoor. De hele tijd hoofdpijn en chagie. Heb me wel veel meer ingelezen dan vorige keer. Dus meer inspiratie en variatie in mijn eet en drinkpatroon. Hoop dat het dit X wel gaat lukken.

Mijn weegdag = Zondag Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jan 2020 17:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
BM het gaat supergoed zo te zien. Ga zo door!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jan 2020 22:50    
Vrouw Weeggegevens   BM
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Lizanx schreef:

Thanks deze week wel weer een terug valler op mijn zoons verjaardag. Dan neem ik zo weer een paar dagen taart. Volgende keer als ik weer een verjaardag heb ga ik denk ik ook kh arme taart bakken. Hoe doen jullie dat???

Mijn weegdag = Zondag Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jan 2020 23:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bij mij gaat het ook op de verjaardagen van mijn gezin mis. Vaak niet eens op de dag zelf maar de dag daarna als er nog gebak over is. Tis toch zonde om dat heerlijke gebak weg te gooien, en die halve zakken nootjes en chocolaatjes zijn nu toch al open. Hier zeggen we : “van sund worre we dik”.
Gewoon weggooien het overgebleven gebak. En de rest netjes opbergen voor een andere keer, uit het zicht leggen. Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan Cool

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jan 2020 23:23    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
BM schreef:
Lizanx schreef:

Thanks deze week wel weer een terug valler op mijn zoons verjaardag. Dan neem ik zo weer een paar dagen taart. Volgende keer als ik weer een verjaardag heb ga ik denk ik ook kh arme taart bakken. Hoe doen jullie dat???

er zijn echt heel veel recepten te vinden online met bv amamdelmeel en kokosmeel…is wel lekker maar je moet oppassen dat het niet te droog wordt...yoghurt erbij lost dat wel op
ik bak suikervrij met bv havermout...ik eet niet kha maar kh bewust
ik gebruik eyitritol om te bakken...ook daar zijn veel merken van

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 08 jan 2020 8:52    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Verjaardagen zijn lastig inderdaad. Een klein stukje gebak is nog niet het ergste. Ik ben meer van; meegeven aan de visite, of anders maar in de kliko. Liever in de bak dan in mij immers. Lach

Ik was gelukkig weer eens groen en dus weer op de goede weg. Nu maar weer zien vol te houden. Ben nog niet tevreden. Lachen

BM het ziet er redelijk stabiel uit bij mij, maar over de tijd toch langzaam weer wat omhoog gekropen, dus moet evengoed mijn best blijven doen hoor. Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jan 2020 0:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 6 van 9