Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraatarm naar de kerst

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik zie dat er op het moment helemaal geen lowcarb sprintje is. Daarom wil ik er graag eentje openen. Doen jullie mee?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 05 sep 2019 17:25    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik sluit me aan Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 05 sep 2019 19:13    

Reageer met quote
Leuk Dini.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 05 sep 2019 21:03    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Leuk! Ik let ook mijn koolhydraat inname.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 sep 2019 19:09    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik doe graag mee Vlindertje. Er moet nodig weer wat af hier. Heb mijn streef niet te laag gezet. Eerst maar zien dat ik op dat gewicht kan eindigen............ Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 sep 2019 23:50    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
ja, een nieuw.ikdoeookgraag mee!
Weet niet of het me helemaal gaat lukken om elke week iets te schrijven, maar ik doe mijn best!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 sep 2019 15:47    

Reageer met quote
Leuk, allemaal welkom. Ik zal me zo even nader voorstellen, moet nu weg, zou leuk zijn als jullie in het kort ook even vertelden over jullie zelf en jullie al dan niet worsteling met eetgewoonten.

Laatst aangepast door vrolijkvlindertje op za 07 sep 2019 20:52, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 07 sep 2019 16:34    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Mijn naam is cheatday. Ik woon samen met mijn 2 kinderen en 2 honden.
Daarnaast werk ik 28 uur per week verdeelt over 4 dagen.

Ik ben met poging ??? bezig. Al verschillende keren veel afgevallen en iedere keer er weer keurig bijgekomen Rollende ogen

2 april 2019 ben ik weer begonnen met afvallen. Ik zat en zit niet lekker in mijn velletje en 1 van de dingen om weer lekker in mijn vel te komen is voor mij afvallen.De knop lijkt nu goed om.

Ik ben in eerste instantie begonnen met shakes. Na een week was ik bloedchagrijnig van de honger hahhahahahahaha. Bij de shakes zit een eetplan en daar ben ik iets van afgeweken in de zin van dat ik komkommer, paprika en wokgroenten met woksaus erbij gaan eten.
In 1x goed afkicken van alle suikers etc.

Het eetplan heb ik bijna 2 maanden gevolgd om betere keuzes te leren maken. Hier en daar wel wat aangepast en vooral op mijn koolhydraten blijven letten.

Ik probeer gemiddeld rond de 50 gr koolhydraten uit te komen en rond de 1400 kcal.
Klein uitstapje gemaakt naar ketogeen, maar dat was voor mij geen doen. Dat leverde zoveel stress op dat was geen doen.

Nu maanden later lijk ik mijn draai aardig gevonden te hebben. Het voelt niet als een dieet, maar nieuwe gezondere eetgewoonte.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 sep 2019 18:55    

Reageer met quote
Ik ben Jolande, getrouwd, 2 dochters met bijbehorende schoonzoons en 3 kleindochters en 2 kleinzoons. Ik heb thuis een bedrijf in machinaal geborduurde en bedrukte artikelen: www.borduurvlindertje.nl

Ik ben al denk ik zeker 25 jaar steeds aan het proberen gewicht verliezen, dan lukt dat mooi en na een paar jaar kan ik toch weer opnieuw beginnen. Ik ben vorige jaar mei dus voor de laatste keer opnieuw begonnen en ben ruim 20 kilo afgevallen. Eigenlijk best wel langzaam omdat ik keto eet en niet van het padje afweek. En op het laatst ging het helemaal niet meer, en kwam ik zelfs weer aan, nog steeds keto etend.

Afgelopen maandag ben ik gaan eggfasten, dwz alleen boter kaas en eieren eten.(wijsmetkoolhydraten.nl diëten eggfasten.) De eerste dag was ik 1,5 kilo afgevallen maar daarna viel het tegen en ik was vanochtend in totaal 2,5 kilo kwijt, en dat viel toch tegen. Dat eggfasten mag 5 dagen en ik heb vandaag dus weer wat toegevoegd en het is dan de bedoeling dat dat elke dag gebeurt en dat ik dan over een ruime week weer gewoon keto eet. De ervaring leert dat je dan toch weer wat aankomt. En dan ga ik proberen om toch het gewicht nog wat omlaag te krijgen. Als dat niet lukt accepteer ik dat en ga proberen het stabiel te houden.

Het keto eten bevalt me op zich heel goed. Mijn man en ik doen het samen, hij is ook ruim 20 kilo afgevallen. Dit samen doen is wel erg fijn, geen verleidingen en niet extra bijkomen of zo.

Zo, een lang verhaal geworden. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.

Cheatday, bedankt voor jouw verhaal, fijn dat je je draai in je levenswijze gevonden hebt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 07 sep 2019 19:24    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik ben Missy, ben al lang bezig, na stoppen met roken veel aangekomen (lees gesnoept) en toen met Weight Watchers 25 kilo afgevallen weer.
Daarna weer gestaag aangekomen. En met khd arm eten toen via een andere website 15 kilo er weer af.
Nu hier, maar met de jaren sluipen er toch weer kilo's bij. Dat moet nu maar eens over zijn, dus ik doe graag mee.

Ik werk in de zorg, vaste nachtdiensten. Nog ruim twee jaar, dan mag ik met pensioen. Ik heb 2 honden waar ik mee sport, jacht en flyball en maak graag foto's. Ik speel bij een harmonie orkest. Saxophoon en dwarsfluit. Als ik tijd heb lees ik graag of zit ik achter de computer. Ik ben getrouwd, volwassen kinderen die de deur uit zijn. 2 grote kleindochters al.

Ik eet khd beperkt, niet al te streng, want omdat ik ook geen vlees eet, wel eieren en heel beperkt wat zuivel af en toe, kom ik automatisch nu wat hoger in de khd terecht. Ook door de vleesvervangers.
Maar ik eet geen suiker, geen wit meel of pasta en alleen zilvervlies rijst. Maar ook niet elke dag. O ja en khd arm brood, van de supermarkt, heel lekker en vult ook goed. Of Fjordjes, de groene verpakking. Lach Veel groenten, 1 stukje fruit per dag. Wat noten in de kwark. Of tussendoor. Dat is weer het plan en moet lukken, zeker met de steun van hier. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 sep 2019 23:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 1 van 19