Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Koolhydraatarm de zomer in

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
En Kaatje? Gaat het al wat beter met de suiker trek? Bij mij trekt de suiker alweer minder actief aan me.. het helpt me wel om me even aan jou op te trekken om ook echt door te bijten..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 20:48    
Vrouw Weeggegevens   BM
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Vandaag tussendoor op de weegschaal gestaan.94.5. Het gaat de goede kant op gelukkig. En ik heb selfs niet alles laten staan. Heb laatst ook een koffie met suiker gehad. Of tussendoor toch wat fruit. En dat mag eigenlijk niet met grip op koolhydraten.

Mijn weegdag = Zondag Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 6:47    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
En Kaatje? Gaat het al wat beter met de suiker trek? Bij mij trekt de suiker alweer minder actief aan me.. het helpt me wel om me even aan jou op te trekken om ook echt door te bijten..

Nee eigenlijk niet Rollende ogen . Ik heb vakantie en vi d het dan toch lastig om verleidingen te weerstaan. Gisteren pizza gegeten Stom , meteen kilo er bij... Vanmiddag terrasje en vanavond uit eten, weekendje weg er achter aan... Daar gaan m’n drie kilo’s Schaam Schaam

Maar ik ben blij dat jij je aan mij hebt op kunnen trekken Grap

Tussendoortje: zelf gebakken cracker met beleg, tomaat, yoghurt met wat fruit. Zelf ben ik gek op knabbelspek, maar ja, das vlees. Ik weet niet of je vis lust maar makreel, (zure) haring, zalm is ook lekker tussendoor. Van je avocado lekker dipje maken om cracker of groenten in te dippen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 9:15    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Dank voor de tips, ik ben soms zo inspiratieloos.. dat ik zelfs niet op tomaat kwam..

Vakantie is een goede reden hoor, om niet helemaal binnen de lijntjes te kleuren. Ik beperk het tijdens vakantie vaak tot één keer per dag het allerlekkerste te kiezen. Dat helpt me om vol te houden. Heb ik die dag mijn momentje al gepakt. Prima, dan geniet ik daarvan na. En heb ik het momentje uitgesteld dan heb ik het plezier van het lekkers, en was het de rest van de dag de moeite waard geweest dat ik ‘gewacht’ had.

Zie de drie kilo’s als bonus, als voorwerk op de vakantie, waardoor je nu wat extra speelruimte hebt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 10:33    
Vrouw Weeggegevens   Mapet
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Dr Frank ekpw

Reageer met quote
Mandarijn, bedankt voor je reactie.

Ik eet verder niet echt vet, ik eet alleen wel tussen de 10- 35 gram noten per dag.

Ik ben ook weer erg zoekende om een goed ritme op te pakken. Ik eet opzicht niet slecht denk ik, maar val niet af.

Ik bak zelf noten en zaden crackers, en notenbrood. Er is alleen 1 probleem met het notenbrood, daar doe ik tot nu toe altijd havervlokken GV in. Maar verdenk de havervlokken er van dat het een slecht effect heeft op mijn lichaam.

Ik ga nu naar de keuken om uit te proberen of het notenbrood ook kan zonder de havervlokken.

Wordt vervolgt......

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 11:55    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Mapet, ik ben benieuwd! Post je het recept ook?
Ik heb amandelmeel ontdekt als mooi ingredient voor kh arm brood

Vet heb je nodig hoor, natuurlijk niet teveel, maar te weinig is echt niet goed. Misschien helpt het om je menu eens te bekijken op de voedingstoffen die je op een dag binnenkrijgt.
En lekker veel groenten eten is ook echt belangrijk merk ik.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 12:10    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik gebruik veel recepten van deze site: https://www.koolhydraatarmrecept.nl/amp/
Brood staan er vele soorten op maar ook hoe je groente eens op een andere manier kan eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 17:22    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Wow, dank je wel Kaatje, die site kende ik nog niet..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 20:21    
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Kaatje77 schreef:
Ik gebruik veel recepten van deze site: https://www.koolhydraatarmrecept.nl/amp/
Brood staan er vele soorten op maar ook hoe je groente eens op een andere manier kan eten.

Heerlijke recepten hè. Heb het boek ook.

De boeken van thenewfood zijn trouwens ook top. Maar de boeken van Yvonne Lemmers en oahn’s kitchen ook 😁 (heeft trouwens ook veel recepten online staan)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 20:48    
Vrouw Weeggegevens   BM
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Oahns kitchen vind ik ook leuk om op te kijken

Mijn weegdag = Zondag Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 21:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 8 van 9