Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraat beperkt

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Welkom Sammy. Ik doe IF en keto, maar zoals je wrs gelezen hebt duurde het wel een halfjaar voordat het mij volledig lukte. Eerst keto en later met IF gestart. Houd je van vet vlees, roomboter, ei, vette kaas, spekjes, noten, mayonaise, slagroom, volle yoghurt, etc dan past keto perfect bij jou. Door de vette producten krijg je geen hongergevoel. Maar je mag heel weinig koolhydraten, dus geen brood, pasta, rijst en aardappelen. Voor uitleg en alternatieven hiervoor verwijs ik je naar thenewfood site. Interesse? Dan raad ik je aan om te startgids te kopen.

Een alternatief voor keto is GOK (grip op koolhydr). Dan heb je dagelijks een koolhydratenuurtje. Uitleg en GOK recepten vind je op dekeukenvanmartine.blogspot. Succes! En mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020 23:59    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
D01 schreef:
Snap ik lizanx. Ik ik ben anders bang voor tekorten. B vitamines ed

Dat snap ik D01. Ik ben niet zo thuis in vegetarisch eten.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mei 2020 0:06    
Vrouw Weeggegevens   D01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Sam
Ten eerste je bent er. Ten tweede het eindgewicht is niet het belangrijkste nu. Iets vinden wat voor jou werkt wel. Ik heb gok gekozen omdat ik daarmee net alles mee kan doen. Dus makkelijk inpasbaar in gezin. Vind het goed te doen. Ik val altijd langzaam af maar mijn vriendin een kilo per week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mei 2020 7:29    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Precies hetzelfde. Heb wel superveel bewogen en goed gegeten. Misschien hormonen. Hoop volgende week wel 73 te zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2020 8:34    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Hij was er vandaag al. Mooi zo. Nu de vraag hoe ga ik verder. Tot 72 had ik bedacht. Stabiliseert dit uit zichzelf?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mei 2020 8:11    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Bedoel je of je streefgewicht vanzelf aangepast wordt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 10 mei 2020 11:21    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Nee ik bedoel ik heb een kh beperkt dieet. Dat gaat best. 73 wilde ik graag. Maar aangezien dat gelukt is dacht ik maar op zeker dus 72. Alleen stopt het afvallen vanzelf of moet ik dan dingen die gaan voegen. Want ik eet nu gezond en genoeg

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mei 2020 18:42    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat wil je zelf D01? Wil je nog naar de 70? Dan verwacht ik dat je langzaam zult afvallen als je dit eet- en beweegpatroon vasthoudt. Wil je stabiliseren op 72/73 dan kun je af en toe iets meer koolhydraten eten. Ik zou willen dat ik al zo ver was als jij. Ik moet nog even geduld hebben. Komt goed.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mei 2020 19:40    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Weet ik eigenlijk niet zo goed. IK vind 72 wel genoeg. weet alleen niet zo goed wat toe te voegen want ik eet nu oed, genoeg en gezond. Ga het boek eens opzoeken

mvg
daisy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mei 2020 19:56    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
D01 schreef:
Nee ik bedoel ik heb een kh beperkt dieet. Dat gaat best. 73 wilde ik graag. Maar aangezien dat gelukt is dacht ik maar op zeker dus 72. Alleen stopt het afvallen vanzelf of moet ik dan dingen die gaan voegen. Want ik eet nu gezond en genoeg

Zo gauw je op je streefgewicht bent voeg je 100 kcal toe net zolang tot je niet meer afvalt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 10 mei 2020 20:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 4 van 20