Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraat-arm de zomer door.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Goed zo Erna!
Als ik het goed lees, heb je jezelf herpakt, en dat vind ik heel erg knap met een man als slechte eter!
Je hebt dit jaar echt al heel veel groene vakjes gescoord!

Ik vind het ook lastig om niet de hele tijd aan 'eten' te denken. En ja, nu ik in een ander sprintje bezig ben met Judith Beck, denk ik echt voortdurend aan 'eten'.
Maar gelukkig heb ik met dit warme weer erg weinig trek. Al lijkt mijn weegschaal dat anders te meten. Geschokt ohhh
Mja, net twee weken soort vakantie gehad (op het huis van zoon gepast en gezorgd dat de dieren eten en drinken kregen, en de tuin nattig kon worden gehouden. Dus afgelopen twee weken niet zo serieus met eten bezig geweest. Kregen we gisteren als dank ook nog een suikerbrood.. Schaam Schaam ja, ze waren op een waddeneiland geweest.
Dat hebben we meteen maar samen aangesneden toen ze thuis waren gekomen en de eerste dingen opgeruimd hadden en de jongetjes in bed gelegd. Scheelt toch weer een paar sneetjes. Ik vind het echt heel lekker, maar als ik uitreken hoeveel suikerklontjes er in zitten, moet ik me maar een beetje beperken en mijn lieverd een wat dikkere snee geven. Die heeft een veel snellere verbranding dan ik en bij hem lijkt het er niet zo gauw aan te vliegen.

Nu ik met 'Judith' bezig ben, heb ik mijn menu-planning ook maar weer van stal gehaald. Dat betekent de dag van tevoren plannen wat ik ga eten en op de dag zelf een vink zetten bij wat ik at en dronk, en erbij schrijven wat ik niet gepland at en dronk. Best heftig! En o ja, tuurlijk ook nog in de Eetmeter neerzetten, zodat ik kan zien of ik onder de 1500 kcal blijf.

Succes allemaal en fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 jul 2018 16:12    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dymphie, in feite eet ik nu ook een beetje koolhydraatbeperkt , want bij de Weight Watchers tellen koolhydraatrijke en -snelle voedingsmiddelen zwaar, die ga je dus vanzelf minder gebruiken.
Erna wat heerlijk dat het je gaat lukken nu, de aanhouder wint!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 8:16    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hoi

@Flying Missy : merci voor je feedback. Ga toch blijven in dit sprintje, als ik mag. Ga voor koolhydraatarm, maar schrap dus niet volledig de koolhydraten. Zal me er beetje bij beetje wat in verdiepen...

1ste week goed gegaan.
ontbijt : fruit gegeten, kommetje meloen, of 1 banaan
tss door : activia ( 0 % vet)
lunch : 3 volkorensneetjes met mager beleg
tss door : fruit ( 2x ijslolly )
avond : mager vlees/vis, groenten en 2 à 3 aardappeltjes

Bij sla/tomaten : toch gewoon mayo gegeten

Voor ik startte at ik elke dag 's morgens 2 à 3 sneetjes volkorenbrood met beleg,en als lunch 4 sn volk !
Dus toch wel degelijk geminderd met hoeveelheid brood.
Koekjes, chocolade e.d. : ook vanaf gebleven deze week.

Resultaat mag er zijn : - 2,3 kg.
Goeie start.

Nu volhouden.
Fijne zondag iedereen

gr
Niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 10:00    
Vrouw Weeggegevens   Erna2013
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Hoi Dymphy, bedankt voor je respons, weet je ik doe niets meer, denk ik ook nergens meer aan . Me koppie is nu vrij geen gerechten meer apart maken, nou ja wat ik al schreef ik ben al 40 jaar hier mee bezig en nu ga je toch wel eens denken hee doos er zijn ook nog andere dingen in het leven als (lijnen) het lukt me toch niet om dit vast te houden. Moet wel zeggen heb een hele hoop geleerd, ik eet nu wat mijn man wil, ik eet gewoon mee, en voel me hier veel beter bij. En je ziet waarschijnlijk door die rust gaat het nu wel goed. We blijven maar afwachten. Ik pas met mate op. En [b]kobie[/b] bedankt en zet hem op hoor.Als je wat wil weten ik hoef me PC maar op zijn kop te houden en er vliegen allemaal dieeten en recepten om je oren die ik in al die jaren allemaal opgeslagen heb. Ik val van me stoel van het lachen! Ik val van me stoel van het lachen! Ik val van me stoel van het lachen! Fijne Zondag meisjes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 11:11    

Reageer met quote
@Erna, dank je wel voor je lieve antwoord. Waar ik momenteel wat moeite mee heb (ik dus...) is het van tevoren plannen van mijn dagmenu's...(en me eraan houden...)
@Kobie: zet hem op hè?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 11:46    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hahahaha... Erna, weet je zeker dat het niet míjn pc betreft? Ben al net zo. En mijn boekenkast staat vol met boeken over afvallen, gezond eten, anders eten en gezond leven...
Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 11:49    

Reageer met quote
De mijne ook... ohhh Schaam Schaam Geschokt Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 13:55    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Kom op he Emilie. Laat de moed niet zakken hoor. Het is een klein beetje logisch als je moet blijven zitten dat je gauw naar iets grijpt, geloof ik best. Maar nu weer alles weg leggen DOEN HOOR. en er weer voor gaan. Beterschap meissie. Wanneer moet je weer terug komen??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2018 11:14    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Erna, je moet eten zoals bij je past toch? En niet alle khd zijn gelijk erg slecht hoor. Lach

Nu ik geen vlees meer eet krijg ik ook meer khd binnen. Was even zoeken naar een nieuw evenwicht, maar nu gaat het heel, heel langzaam hier ook weer goed. Dus fijn dat je het nu op deze manier kunt volhouden! Erg blij

Nikilauda, prima hoor als je blijft meedoen. En volkoren brood is niet persé slecht. Het gaat vaak om de hoeveelheden en het soort beleg toch? Lach Ik eet wel khd arm brood, maar dat is ook omdat het beter vult gewoon. Lach

Dymphie ik heb ook last van eten in mijn hoofd, maar ik ga er toch niet letterlijk van eten. En het zet me wel weer op het smalle, rechte pad. Cool

Hebben jullie het ook zo warm? Ik bezondig me zo nu en dan aan een ijsje. Plan het in zodat het in mijn kcal schema past. Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2018 16:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja Missy ik ga nu maar zo verder want ik word er helemaal niet goed van met al dat gedoe. Gaat nu goed eet alles maar moet af en toe ff tegen mezelf ho Erna en nu niet verder.Gaat het met jou ook weer beter ?? ik hoop het.Groetjes van Erna
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2018 21:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 7 van 27