Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraat-arm de zomer door.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Vind ik ook altijd lastig Kobie, badkleding kopen. Rollende ogen Daarom wil ik dat dan ook liever passen en durf niet via internet te bestellen.

Was te zwaar, wat te verwachten was. Ik kijk het nog even aan tot zaterdag. Zal ook wel weer vocht bij zijn, meestal zo bij mij als ik (en dat heb ik in die dagen weg) brood heb gegeten. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 aug 2018 13:34    
Vrouw Weeggegevens   Mininoes
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Hier even een inzinking die nu al een paar weken duurt. Niet echt goed op mijn eetpatroon gelet en hoppa: de kilo's vliegen om mijn oren. Ik heb mezelf nu een nieuwe schop onder mijn kont gegeven en hoop de volgende weken alleen maar groene hokjes te zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 aug 2018 8:26    

Reageer met quote
Mininoes, ik plan mijn eten weer in per dag. Dat helpt mij altijd erg. Veel minder kans om 'foute' dingen te eten dan. En ik schep maar 1 keer op. Neem zoveel als ik denk te eten, maar dan daarna niets extra's meer. Weet niet of je wat aan deze tips hebt...………… Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 aug 2018 11:32    

Reageer met quote
Zo, alweer een pond kwijt. Later vandaag geef ik mijn gewicht door, ik weeg me altijd na het slapen. Lach Maar het zal evengoed wel een rood vakje zijn, maakt niet uit want ik ben weer op de goede weg. Lach

Iedereen alvast een fijn weekend gewenst!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2018 0:38    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Gaat iets fout...

Laatst aangepast door nikilauda op za 11 aug 2018 8:11, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 11 aug 2018 8:08    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Gaat bij iedereen wel met ups en downs... Ene dag lukt al beter dan andere. Blij met mijn ronde 99, vandaag.
@ kobie : hoop dat je intss mooi badpak hebt kunnen vinden. Ik vandaag shoppen en wil er ook paar gaan passen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 11 aug 2018 8:09    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vervolg
@Rainbow : gebruik ook de app food. Ook fijn dat je dingen kan inscannen, nog beetje moeilijk om soms hoeveelheid te bepalen, geef altijd meer in dan ik eig eet... Mag 1300 cal en zit meestal onder de 1000. Maar durf niet meer eten, vooral mijn avondeten is soms wat weinig...
Hup Minoes, volhouden. Lukt je wel.
Flying Missy : plannen helpt idd. Moest vorige zaterdag nr feest, had hier toch bordje pasta gegeten, want met honger nr feest is GN goed idee. Verleidingen : 4 landenbuffetten, met allemaal heerlijke voor- en hfdgerechten en erna zalig desserbuffet. Maar knop toch blijkbaar om : 1 klein voorgerechtje gegeten ( Italiaans : tomaat gevuld met mozzarella ), 1 hfdgerecht ( Frans : coq au vin met groentjes en 2 kroketjes ) en van desserbuffet paar dingetjes... Haha, neen was goed bedacht, waren kleine porties brownies, donuts, allemaal als hapje gepresenteerd, zo kon je lekker proeven maar toch niet teveel nemen... Veel water gedronken. Volgende dag weegschaal gelijk, supercontent.

Fijn weekend iedereen

Gr
Niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 11 aug 2018 8:10    

Reageer met quote
Mooi gedaan Nikilauda Erg blij En toch genoten van het feest zo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2018 8:54    

Reageer met quote
Ik ben toch flink rood, maar binnen een week toch al ruim een kilo kwijt. Nieuwe week, nieuwe kansen denk ik dus maar. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2018 23:59    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Het gaat hier goed. Ik volg nu koolhydraatarm eten samen met mijn man, en dat is eg fijn, veel makkelijker met het eten, en we houden elkaar wel op het rechte pad.

De volgende weken wordt dit moeilijk, want wij gaan op vakantie, een 12daagse rondreis langs 5 steden in 4 landen in Midden Europa. S morgens is er een ontbijtbuffet, dat zal probleem niet zijn. S middags kunnen we meestal zalf wat bestellen, dus dat zal ook wel meevallen. Maar s avonds krijgen we een 3 gangenmenu voorgeschoteld, dus dat wordt lastig. Maar we zullen er het beste van hopen.

Ik vul nu iets meer in dan ik vanochtend woog, in de hoop dat ik zaterdag over een week dan toch een klein groen hokje kan invullen en in ieder geval niet teveel omhoog schiet.

Allemaal veel succes, en jullie horen me weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2018 15:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Volgende
Pagina 15 van 17