Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Koolhydraat-arm de winter door

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Ik mag de (koolhydraat)teugels wel weer eens wat strakker aantrekken, dus ik doe ook graag mee met dit sprintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 dec 2018 16:50    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Leuk dat je meedoet Aardblij! Lach

Ik ben een paar ons in de plus na de Kerst, wat me nog meevalt. Maar omdat ik voor de Kerst al te zwaar was Schaam Schaam moet ik er toch flink aan gaan trekken. Lachen

Oud & Nieuw is geen probleem, dan werk ik. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 dec 2018 11:30    

Reageer met quote
Ik blijf te zwaar, maar het goede nieuws is dat ik ook niet (meer) aankom. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 dec 2018 1:12    
Vrouw Weeggegevens   Stardust
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Op zich is min 1 kg natuurlijk erg netjes, maar ik baal wel dat ik mij in een restaurant (buffet, all you can eat) flink heb laten gaan. Deze afspraak stond al een tijdje in mijn agenda en ik wist dat hij er aan zat te komen. Ook heb ik moeite met het volhouden van mijn dieet als er teveel lekkers op tafel staat, dus als er visite is. Deze week heb ik wel 4x gesport in de sportschool en dat heeft er mede voor gezorgd dat het toch nog groen is geworden. Vol frisse moed ga ik deze week in. Gelukkig zijn de lastigste dagen voorbij. Oud en nieuw vieren we toch niet echt gelukkig. Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 dec 2018 10:07    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Nou de weegschaal was vanochtend net zo vriendelijk als hij de laatste dagen geweest is. Weer een mooi groen vakje. Ik vind dan ook wel dat ik dat verdiend heb, zo netjes als ik me overal aan houd, maar gelukkig vindt de weegschaal dat nu ook. Dat is helaas niet altijd zo, maar voor nu ben ik heel tevreden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 30 dec 2018 17:03    
Vrouw Weeggegevens   JanHintje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Low carb/ Banting

Reageer met quote
Jullie gaan goed!! Ik denk ik ook. Maarrrrrr, ik ga morgen oliebollen eten, zoveel ik wil.. smullen
Ben erg benieuwd wat het effect gaat zijn. Woensdag wegen.

Erg blij mmmmmmm

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 dec 2018 18:08    

Reageer met quote
JanHIntje ik ga ook oliebollen, appelflappen en beignets en een Berliner Bol eten hoor. En nootjes en stukjes kaas misschien.
Op 2 januari is het bij ons restjes dag. Daarna gaat alles weg, een deel voor de tuinvogels, een deel in de kliko. 3 januari ga ik vol goede moed weer verder.

Iedereen een fijne oudejaarsavond en een goed begin van het nieuwe jaar! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2018 2:19    
Vrouw Weeggegevens   Erna2013
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Missy is me goed bevallen, geen stres van het bakken. Ik heb lekker oliebollen bij A.H gehaald ook goed, van Lidl waren ook goed heb ik bij me zoon geprobeerd, Maar Appie was dichterbij. hahaha Nou dames fijne 2019 van Erna.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2018 14:27    
Vrouw Weeggegevens   JanHintje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Low carb/ Banting

Reageer met quote
ja, allemaal een gezond en gelukkig 2019 gewenst!!
Ik heb gisteren zelf mega veel oliebollen gebakken en er een paar gegeten, maar daar had mijn lijf niet op gerekend na al die tijd weinig koolhydraten blijkbaar, want ik heb me vannacht echt ziek gevoeld ervan. Buikpijn, maagzuur, lucht... Jakkes. Ik denk niet dat ik ze ooit nog weer hoef haha, geef mij maar gevulde eitjes enzo..
Morgen mijn weegdag. Ben benieuwd..
Zojuist 4 km gewandeld, de eerste helft tegen de wind van wk 5 a 6 en de tweede helft zeiknat geregend, hier op het Hoogeland in Groningen. Nu een lekker kopje thee met de laptop op schoot.. Koffie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 jan 2019 13:42    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Wijze les gehad van die oliebollen Janhintje. Die gevulde eitjes zijn veel beter voor ons.
Wat akelig dat die goedbedoelde wandeling van jou zo zeiknat eindigde. Bah ! Maar bewogen heb je wel. Dus toch positief.

Voor allemaal hier een goed en mooi en gezond 2019 gewenst.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 jan 2019 18:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 6 van 19