Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Kletshoekje voor de jongeren onder ons

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tough cookie
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben zelf 20 jaar en ik zou het leuk vinden om in contact te komen met jongeren die ook bezig zijn met afvallen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 okt 2010 20:19    
Vrouw Weeggegevens   Miranda1988
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hey Tough cookie,

Ik ben 22 en ben sinds 2 weken bezig met het Sonja Bakker dieet.
Ik heb soms wel echt mijn moeilijke momentjes...
Op welke manier ben jij aan het afvallen?

Groetjes,
Miranda

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 okt 2010 22:04    

Reageer met quote
Ik ben nu net twee weekjes bezig, tot nu toe was mijn dieet gezond eten. Ik ben niet van plan om echt een dieet te doen, omdat ik bang ben dat het er dan weer net zo hard aan komt zodra ik weer ''normaal'' ga eten. Wel ben ik aan het proberen om minder koolhydraten te nemen, maar ik wil ze niet helemaal verbannen.

Morgen kan ik mijn nieuwe gewicht weer insturen en daar heb ik heel veel zin in want ik ben nu 2 kilo afgevallen Erg blij 2 kilo vind ik eigenlijk nog niks, maar het is toch leuk, vooral omdat het eigenlijk nauwelijks moeite heeft gekost!

Hoe gaat het bij jou tot nu toe?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 okt 2010 22:17    

Reageer met quote
Nou, 2 kilo in 2 weken is toch goed?
Bij mij is het net zo. Ik ben nu ook 2 weken bezig en 2 kilo afgevallen. Ik hoop dat het kilootje per week aanhoud.
Dan ben ik erg tevreden. Ik houd me ook niet helemaal aan het Sonja dieet. Ik eet wel wat meer, helemaal nu ik in een tentamenperiode zit. Ik krijg echt trek van studeren. Uitlachen
Verder probeer ik wel 1 of 2 keer per week naar de sportschool te gaan. En jij? Sport jij ook?

Liefs!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 nov 2010 18:22    

Reageer met quote
Miranda1988 schreef:
Bij mij is het net zo. Ik ben nu ook 2 weken bezig en 2 kilo afgevallen. Ik hoop dat het kilootje per week aanhoud.
Dan ben ik erg tevreden. Ik houd me ook niet helemaal aan het Sonja dieet. Ik eet wel wat meer, helemaal nu ik in een tentamenperiode zit. Ik krijg echt trek van studeren. Uitlachen
Verder probeer ik wel
1 of 2 keer per week naar de sportschool te gaan. En jij? Sport jij ook?

Liefs!

Ik vind 1 kilo per week afvallen ook prima.

Ik zit ook in een tentamenperiode nu en dieet en studeren is inderdaad niet echt een fantastische combinatie Uitlachen

Ik sport (nog) niet, maar ik heb al een sportschool op het oog. Zodra ik mijn stufi binnen heb (ik kan het nu niet betalen Lachen ) ga ik een proefles doen en me aanmelden als het bevalt. Ik hoop dan ook 2x per week te gaan sporten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 nov 2010 18:47    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Tough cookie schreef:
Miranda1988 schreef:
Verder probeer ik wel

Liefs!

Ik zit ook in een tentamenperiode nu en dieet en studeren is inderdaad niet echt een fantastische combinatie Uitlachen

Ik sport (nog) niet, maar ik heb al een sportschool op het oog. Zodra ik mijn stufi binnen heb (ik kan het nu niet betalen Lachen ) ga ik een proefles doen en me aanmelden als het bevalt. Ik hoop dan ook 2x per week te gaan sporten.

Hoi,
Misschien heb je er iets aan.
Als je student bent kun je op vertoon van je studentenkaart vaak een behoorlijke korting krijgen bij diverse sportscholen.
Bij Fitness First kom je dan voor een Golden lidmaatschap (onbeperkt all-In toegang) met sauna/stoombad/DVD's etc... op ongeveer ? 36,- p/m. (ipv +/- ? 68 p/m
Er zullen uiteraard ook wel goedkopere opties zijn

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 nov 2010 20:45    
Vrouw Weeggegevens   Sonjaw
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
In aanvulling op Ron, dat zat ik net te denken. Ik weet niet waar je studeert maar in Groningen kun je bijvoorbeeld via de Aclo sporten (kost een paar tientjes per jaar onbeperkt sporten). En andere studentensteden hebben dat ook, hoe de instanties daar heten weet ik niet, maar kun je vast wel snel via de Universiteit of school achterkomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 nov 2010 20:54    

Reageer met quote
Ron15tn schreef:
Tough cookie schreef:
Miranda1988 schreef:
Verder probeer ik wel

Liefs!

Hoi,
Misschien heb je er iets aan.
Als je student bent kun je op vertoon van je studentenkaart vaak een behoorlijke korting krijgen bij diverse sportscholen.
Bij Fitness First kom je dan voor een Golden lidmaatschap (onbeperkt all-In toegang) met sauna/stoombad/DVD's etc... op ongeveer ? 36,- p/m. (ipv +/- ? 68 p/m
Er zullen uiteraard ook wel goedkopere opties zijn

Groetjes,
Ron

Dat klopt. Ik kan ook 5% studentenkorting krijgen bij de sportschool die ik op het oog heb. Het is niet veel, maar alle beetjes helpen!
Ik weet niet precies waar je allemaal studentenkorting kan krijgen. Tot nu toe maak ik er alleen gebruik van voor mijn treinkaartjes en bioscopen geven vaak studentenkorting.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 nov 2010 20:59    

Reageer met quote
Sonjaw schreef:
In aanvulling op Ron, dat zat ik net te denken. Ik weet niet waar je studeert maar in Groningen kun je bijvoorbeeld via de Aclo sporten (kost een paar tientjes per jaar onbeperkt sporten). En andere studentensteden hebben dat ook, hoe de instanties daar heten weet ik niet, maar kun je vast wel snel via de Universiteit of school achterkomen.

In de stad waar ik studeer kun je ook goedkoop sporten via de universiteit hier, maar dat is helaas te ver van mijn kamer vandaan. Als ik meer dan een half uur moet fietsen dan weet ik dat ik smoesjes ga bedenken om maar niet te gaan Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 nov 2010 21:02    

Reageer met quote
Haha, ja dat ken ik. Ik studeer in Groningen maar woon een half uur fietsen van de aclo. Dus ik weet ook zeker dat ik daar niet vaker heen zal gaan dan een keer of 2.
Wel goed dat je wilt gaan sporten. Je gaat je er ook echt fitter door voelen!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 nov 2010 21:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 1 van 9