Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Kletshoekje voor de jongeren onder ons

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   david27
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
op de meeste sportscholen geven ze ook groepslessen (spinning, BBBB, body pump, pilates, etc). Heb zelf veel aan groeplessen gehad, in een groep heb ik toch extra motivatie dan in mijn eentje in de fitness en daarna in de sauna en ik voel me supper.

Ben zelfs een paar keer naar BBBB gegaan, ik heb ook billen, buik benen en borstspieren en combineerde dat dan met spinning (fietsen) en ging vaak daarna nog kracht training doen, maar dat ben ik, als je maar vier of drie keer per week gaat, i.c.m. goed en gezond eten, dan heb je ook snel resultaat.

Heb je niemand die met je mee zou willen naar de sportschool ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2010 15:53    
Vrouw Weeggegevens   Daan88
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou ik had een abo op de sportschool. Een abo die je voor een jaar aangaat. Het eerste jaar had ik me ingeschreven met een vriendin, we zijn een paar keer samen gegaan en toen kon zij nooit wanneer ik kon en vice versa.... In mijn eentje fitnessen is saai en doe ik dus al nooit en groepslessen heb ik ook wel eens met haar gedaan, maar dan vind zij niet leuk wat ik leuk vind en andersom. Lastig dus. Ik ging daarom nooit meer.

Tweede jaar ben ik nog lid geweest omdat ik te laat was met opzeggen van abo. Dus heb mezelf in het begin gedwongen twee keer per week te gaan. Dat hield ik drie weken vol. De rest van het jaar kwam ik misschien eens in de maand of zelfs minder geweest. Daar heb je dus niets aan, terwijl het daar best duur was voor mij als student (ja zelfs met de korting).

Sommige groepslessen waren wel leuk zoals zumba, maar dan moest je minstens een half uur van tevoren aanwezig zijn om een 'kaartje' te bemachtigen, zo populair was het! Dat redde ik vaak niet en had geen zin om voor een 'misschien' te gaan.

NU heb ik dus abo opgezegd en zoek iets om te doen. Mijn vrienden wonen niet in de buurt en wil niet helemaal naar andere stad moeten om te sporten met een van hen. Misschien wil ik binnenkort toch weer abo bij andere sportschool in de buurt. Die is goedkoper en heeft ook groepslessen. Ik ga binnenkort wel een keer langs om te kijken....

blijft lastig om goede sport te kiezen. Had bijv. ook rennen met evy om te gaan hardlopen, maar weet dat ik dat met dit weer toch niet doe, want ben een kou kleum.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2010 16:07    
Man Weeggegevens   david27

Reageer met quote
lastig, je heb zoveel leuke (actieve) dingen om samen te doen (quash, tennis etc. etc.)

Maar je wilt afvallen, probeer wat meer te bewegen (alle kleine beetjes helpen), het is een cliche maar neem bijv. de trap i.p.v. de lift of roltrap, ga lopen, tijdens het bellen etc. etc.

Dansen maby, weet niet of er wat leuks in jouw buurt is, of een leuk iemand zoeken en vinden vooral, die in de buurt woont en daar wat leuks mee doen.

Naar een sportschool gaan vraagt misschien motivatie, maar je wilt wat bereiken..... voel je, je niet lekkerder, als je gesport heb ? Je gaat er beter uitzien en vooral voelen, dus doen !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2010 18:05    
Vrouw Weeggegevens   poiuyt88
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik houd ook niet van sporten. Maar juist daarom is een groepssport zo goed! Daarom zit ik dus ook op een teamsport, korfbal.
In mijn ogen heeft dit allerlei voordelen:
- Het is gezellig. Ik heb een heel leuk team
- Het is verplicht. Ik MOET 1 x trainen en 1x een wedstrijd. Ik kan niet zeggen, vandaag heb ik geen zin, want dan laat ik mijn team in de steek.
- Ik houd niet van sporten, maar ben wel competief. Dus dat maakt een teamsport ook leuk.

Maar ja, iedereen moet het natuurlijk zelf weten. Ik weet alleen wel dat voor mensen die net zo snel af zouden haken als ik met sporten, dat dit toch echt de beste optie is.

Ik ben overigens wel aan het overwegen om daarnaast ook nog iets aan sport te gaan doen. Maar eerst even een vriendin overhalen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 dec 2010 14:09    
Vrouw Weeggegevens   vera-student
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hey,

Ik ben ook student, en heb inderdaad ook gemerkt dat groepssporten helpen om daadwerkelijk te gaan sporten.
Zo doe ik zelf aan roeien, is goed voor heel je lichaam en als ik niet op kom dagen, kan mijn hele team het water niet op. Zo voel je je wel verplicht om te gaan en zit ik toch minstens twee keer in de week in de roeiboot.

Ik heb vroeger ook wel eens in mn eentje geprobeerd te fitnessen, maar dat hield ik inderdaad ook niet vol.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jan 2011 12:53    
Vrouw Weeggegevens   Ilse1988
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo,

ook ik ga me hier even voorstellen Lach
Ik ben 22 jaar en woon in België. Ik heb me eigenlijk al ingeschreven begin augustus 2010. na onze reis woog ik toen 101,5 Schaam Schaam I know, niet iets om trots op te zijn. Dan ben ik eigenlijk 2 maanden echt mijn best gaan doen (naar 95,5 gegaan in 2 maand). Daarna is het stilgevallen.... eind oktober woog ik uiteindelijk terug 96. En daarna mijn gewicht niet meer ingegeven hier op de site.. terug in de slechte eetgewoontes gevallen.
En dan begin 2011, de goede voornemens hé Lach ik ben sinds maandag terug begonnen. Wel heb ik me vooraf niet gewogen. Ik ga me zaterdag voor de eerste keer terug wegen en mijn gewicht ingeven. Ik ben realistisch en vermoed dat het terug iets meer zal zijn dan de 96 kg.. maar ik hoop natuurlijk dat het niet té erg zal zijn.
Kben dus heel benieuwd! Mijn eerste streefgewicht heb ik geplaatst op 85. Wanneer ik dit behaal hoop ik om de 75 te halen, dan zou ik hééél gelukkig zijn!

O ja nog wat info:
- 22 jaar
- België
- Opvoedster sinds 1,5 jaar
- Woon nog thuis en momenteel een huis aan het zoeken samen met mijn vriend..

Mijn vriend... die mag écht ALLES eten! Soms zo frustrerend voor me! Ik hoop dat hij wat rekening probeert te houden met me en me steunt in mijn (nog lange) af te leggen weg!

Groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jan 2011 12:31    
Vrouw Weeggegevens   Tessopdieet
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi, ik zal me ook even voorstellen;

Ik ben Tess, 22 jaar en studeer media & entertainment management. Ik ben al vrij lang bezig met m'n gewicht en ik ben een rasechte jojo-er. Het afgelopen halfjaar ben ik dus ook weer flink aangekomen. Nu is de knop écht om. Ik wil meer dan 10 kilo kwijt, gewoon op een gezonde manier. Dus ik hoop dat jullie mij, en ik jullie natuurlijk, van dienst kan zijn in de strijd tegen de kilo's.
Verder woon ik in groningen en studeer ik in leeuwarden. Ik zal al dat er meer mensen uit die omstreken aanwezig waren. Grappig Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jan 2011 14:26    
Vrouw Weeggegevens   Nicolien
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hallo allemaal

ik wil mij ook even voorstellen
mijn echte naam is nicole.en 25 jaar
en ik werk in de gezondheidszorg thuiszorg .
dus ik werk onregelmatige tijden .
heb eerde ook al eens in geschreven ( maar niks afgevallen )
dit jaar ben ik weer begonnen.
want ik wil nu toch tegen over mij zelf laten zien dat ik het ook kan .
zonder dieet ofzo .
heb ook een dagboek waar ik nu bij hou wat ik eet en drink en sport
sport doe ik best wel veel .
nou iedereen succes met het lijnen.

geniet maar eet gezond .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jan 2011 16:23    
Vrouw Weeggegevens   Daan88
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou goed nieuws haha, ben weer goed begonnen met afvallen EN met sporten. Ga nu 1 x per week met een vriendin baantjes zwemmen na college. En wil eigenlijk ook nog 1 a 2x per week fitnessen op sportschool in mijn school of gaan hardlopen. Daar moet ik nog even voor kijken.

Hoe is het met jullie nu dan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 feb 2011 11:21    
Vrouw Weeggegevens   menmen
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Hoi allemaal,
Ik zal me ook even voorstellen, ik ben Mandy en ben 24. Sinds 2 januari ben ik bezig met mijn dieet.. goede voornemens voor het nieuwe jaar Lachen Ik heb een hele tijd mee gelezen en vond het echt tijd om me aan te melden, zodat ik ook eindelijk reacties kan plaatsen!

Ik volg het weight care dieet, het bevalt me erg goed. Welke dieëten volgen jullie? En bevalt dat dieët je? Ben benieuwd naar jullie reacties!! Succes allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 feb 2011 0:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 8 van 9