Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Kilometervreters... wandelen of hardlopen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Ik heb het oude jaar uitgewandeld en het nieuwe jaar ingewandeld letterlijk Erg blij Hond van vriendin is erg bang voor vuurwerk dus in het buitengebied voor 12 uur gaan wandelen tot ruim na middernacht en dus twee ommetjes gedaan, sorry niet de bedoeling systeem te slim af zijn Rollende ogen Verrast
En wat een schitterende sterrenhemel was het en beslist niet koud Erg blij
Vandaag schitterend weer, winterjas was te warm en dus in regenjas gelopen en vier ommetjes vandaag 26000 stappen vandaag dus
Erg blij

Wens mij medewandelaars in de sprint een jaar met veel wandelplezier, mooi kilometers maken, veel frisse lucht en een gezond gewicht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 jan 2022 21:55    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Bij ons oude jaar paniek, een van onze honden was weggelopen vanwege de knallen, bijna een uur gezocht op mijn sloffen en zonder jas. Iemand had de hond gezien en ook de politie ondertussen op de hoogte gesteld. Gelukkig hebben we hem gevonden hij was in shock voor de tweede keer heb ik die avond gehuild maar nu van geluk. De rest van de nacht beneden op de bank gelegen met de hond tegen me aan hij had een soort hyperventilatie en over zijn hele lijf trillen. Tegen 3 uur begon hij pas te kalmeren. Wat een vreselijke nacht .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jan 2022 12:44    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat zielig Klazina... aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jan 2022 16:33    
Vrouw Weeggegevens   doekoe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (soep dieet)

Reageer met quote
Klazina54 schreef:
Bij ons oude jaar paniek, een van onze honden was weggelopen vanwege de knallen, bijna een uur gezocht op mijn sloffen en zonder jas. Iemand had de hond gezien en ook de politie ondertussen op de hoogte gesteld. Gelukkig hebben we hem gevonden hij was in shock voor de tweede keer heb ik die avond gehuild maar nu van geluk. De rest van de nacht beneden op de bank gelegen met de hond tegen me aan hij had een soort hyperventilatie en over zijn hele lijf trillen. Tegen 3 uur begon hij pas te kalmeren. Wat een vreselijke nacht .

Ach wat zielig, gelukkig heb je hem weer terug
Nu de komende dagen hem maar extra knuffelen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jan 2022 20:51    
Vrouw Weeggegevens   doekoe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (soep dieet)

Reageer met quote
Ik heb gekeken bij de hersenstichting waar de app van is, staat niets dat het eindigt per 31 december. Wel heb ik ook weleens dat de app zogenaamd gestopt is na het wandelen als je dit bedoeld. Gewoon teruggaan en opnieuw op aanklikken. Maar misschien begrijp ik je vraag verkeerd.
Mail even het supportteam van de ommetjesapp info@ommetje.nu
Tweede, derde en vierde ommetje krijg je maar 1 punt voor in het weekend, extra punt kun je krijgen als je deelt naar app, Twitter etc.
Je kunt max 3 keer delen per dag. Alleen door de week krijg je punten voor lunchwandeling tussen 11.30- 14 uur. Je kunt bijv om 13.55 uur starten en dan geldt het nog als lunchommetje Erg blij[/quote]

We konden vandaag wel een nieuw ommetje maken, bedankt voor je reactie nog

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jan 2022 20:52    
Vrouw Weeggegevens   Grace7
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Iedereen een goed en gezond 2022!

Klazina, echt zo zielig voor je hond.

Eindelijk synchroniseert mijn stappenteller met mijn telefoon, hè hè! Kan dus nu goed week gemiddelde van aantal stappen zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jan 2022 20:55    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Ondanks dat ik sinds voor de kerst al een fikse verkoudheid heb toch aan mijn aantal dagelijkse stappen gekomen, dat voelt goed. Ik ga de aantallen niet bijhouden, gehaald is gehaald Erg blij Of is dat hier juist de bedoeling? 8500 is mijn dagdoel, alles er boven is meegenomen!

Succes allemaal.

Laatst aangepast door vlinderrr op ma 03 jan 2022 21:18, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jan 2022 11:53    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Gisteren de kinderen nog geweest met de kleindochters.
Heb ze, alle chocolade en koekjes mee gegeven.
Nu weer oppakken waar ik in augustus was gebleven, want vanaf die tijd ben ik aan het rommelen.
Nog 8 weken en dan ben ik jarig. Tot dan moet ik van mezelf bikkelen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jan 2022 14:53    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik loop elke dag mijn Ommetje nog steeds. Gisteren lekker op het Noordzee strand met de honden. Fris windje, maar toch genoten. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jan 2022 13:47    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Gisteren heerlijk in het weidelandschap in Noord-Holland gewandeld, maar heel kort buitje gehad. Lekker uitgewaaid daar.
Vandaag veel regen elke keer, was met mijn lunchommetje op het werk (zonder regenvloed), dus dacht nu maar terug dan anders kletsnat en dan hield het weer op als ik weer dichtbij mijn werk was. En dan ging ik weer terug om te wandelen.Zo wel drie keer in het uur. Wel leuk stuk wandelen langs het water. De wind in de rug blies mij gewoon vooruit op de heenweg Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jan 2022 19:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 8 van 18