Auteur |
Bericht |
doekoe Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 31-5-2010 Berichten: 1403 Dieet: Sonja Bakker (soep dieet) Woonplaats: zevenaar
|
|
Leuk heb me aangemeld bij jullie ommetje
Ga vanaf zondag van start
Allemaal fijne dagen, groetjes  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 23 dec 2021 19:25 |
|
 |
|
 |
lientje1972 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 15-1-2012 Berichten: 4985 Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal
|
|
doekoe schreef: | Leuk heb me aangemeld bij jullie ommetje
Ga vanaf zondag van start
Allemaal fijne dagen, groetjes  |
Gezellig dan ben ik niet de enige met weinig punten  _________________ Ik ben niet bezig met snel afvallen, ik ben bezig met mijn gezondheid verhogen.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 23 dec 2021 21:05 |
|
 |
vlinderrr Weegclubfan voor het leven

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 23 dec 2021 21:17 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 40842 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Ik heb weer elke dag gelopen. Nu straks weer aan het werk. Dat maakt het altijd wat lastiger. Vaak loop ik dan in de avond in het donker, maar liever loop ik overdag.........
Ik wens jullie fijne Kerstdagen, met een wandelingetje voor de spijsvertering!  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 23 dec 2021 22:35 |
|
 |
|
 |
Dionbi Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 27-8-2012 Berichten: 2840 Dieet: E.G.A Woonplaats: Gelderland
|
|
We hebben al een leuke groep zo.
Lientje, ik sta ook nog op 0 punten. Eens kijken of we de anderen kunnen inhalen.
Vlinder, welke smartwatch heb je? Ik heb een Fitbit, maar het scherm wordt steeds minder leesbaar, dus ben aan het kijken naar een andere.
Flying Missy, gelukkig worden de dagen weer langer, al merken we daar nu nog niets van.
Ik wens jullie hele Fijne Kerstdagen!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 24 dec 2021 10:37 |
|
 |

|
|
Dionbi, ik heb de Galaxy Watch Active van Samsung. Tot nog toe vindt ik 'm erg fijn, maar tis mijn eerste echte  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 24 dec 2021 13:15 |
|
 |
Soesje1961 Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 6-8-2021 Berichten: 1328 Dieet: Koolhydraat arm Woonplaats: Flevoland
|
|
We hebben zeker een leuke groep
Ik heb vanmiddag voor het eerst vergeten de ommetjes app aan te zetten, gelukkig halverwege gemerkt net voor 14 uur. Want je moet voor 14 uur (doordeweeks) lopen met de app voor extra punten als lunch ommetje. En met die actieve ommetjes krijg ik alleen als app afstand ziet, vaak afgelopen tijd niet het geval weet niet hoe dat komt. Vanochtend toevallig wel. Vroege vogelommetje gelopen half uur en lunch ommetje 45 min, motregende eerst maar hield snel op. En ik ga zeker promoveren met de app naar de experts sta nu op nr 1 in de ranglijst haha dus niet meer in te halen komende paar dagen. Wel veel actieve app lopers, zijn 91 lopers met meer dan 100 punten toe maar zeg….
Vanavond weer genieten van alle kerstversiering lichtjes in de tuinen en op de ruiten. Ik kijk mijn ogen soms uit van alle bling bling._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 24 dec 2021 16:23 |
|
 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 24 dec 2021 21:41 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 40842 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Ik loop deze kerstdagen niet. Werken, slapen overdag en dan bezoek. 2e dag ga ik uitrusten. Ik pak het maandag weer op denk ik.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 26 dec 2021 4:28 |
|
 |
lientje1972 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 15-1-2012 Berichten: 4985 Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal
|
|
Ik ga ook zeker promoveren. Ik ben de enige met punten  _________________ Ik ben niet bezig met snel afvallen, ik ben bezig met mijn gezondheid verhogen.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 26 dec 2021 10:47 |
|
 |
|
|