Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Kilometervreters... wandelen of hardlopen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
kleine blessure gehad bij m'n heup spieren? geen idee deed in ieder geval zeer daar en m'n voet ook. Poos rust genomen van het hardlopen, gisteravond weer voorzichtig op gepakt.
In de weekenden wandel ik rond 5km. en doordeweeks probeer ik aan dagelijks 7500 stappen te komen.
Het werkt voor mij in ieder geval. Hoop in het volgende sprintje kunnen te vermelden dat ik 5 km kan hardlopen

ja irritant die app hè, ik heb hm eraf gegooid omdat ik er helemaal gefrustreerd van raakte. Schoot het doel nogal voorbij Lachen

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 feb 2022 21:19    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Ik krijg volgens mij geen rare punten met de app, wel houd die regelmatig niet de afstand bij en dan geen actief ommetje maar omdat ik driemaal daags loopt zit er altijd wel een actief ommetje bij. Kan niet meer promoveren alleen degraderen.

Op werkdagen wandel ik om 7 uur in de ochtend een uur en dan auto in naar werk en met de lunch half uurtje en ‘s avonds een uur of anderhalf.
Het was vandaag mooi wandelweer, net na de regen in de vroege ochtend en met de lunch alleen paar spetters en vanavond in de schemer ook heel mooi. Was heel helder weer. Gisteravond mooie donkere onweerslucht en aan andere kant zo mooi licht, wonderschoon zo langs het water.
Fijn weekend allemaal en veel plezier in jullie wandelingen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 feb 2022 21:43    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
In het weekend geen ommetjes gedaan. Wel in de tuin gewerkt. Man dan voel ik dat ik oud wordt hoor. Rollende ogen

Vandaag wel lekker met de honden naar het bos geweest en ruim een uur stevig doorgestapt. Was zulk lekker weer. Al een vlinder gezien zelfs! ohhh En dikke brommende hommels. Erg blij Vraag me altijd af wat die nu moeten eten, er bloeit nog bijna niks.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 feb 2022 16:56    

Reageer met quote
Ommetjes weer opgepakt. Soms sla ik wel eens een dagje over. Moet kunnen volgens mij, al denkt de Prof er anders over. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 mrt 2022 2:22    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Flying missy hier bloeit alles volop, hommels, bijen en af en toe een vlinder gezien, maar ook bloeiende katjes, de hazelaar ook al in volle bloei dat houd in dat mensen met pollen van bomen nu al last hebben van hooikoorts, Ook ik heb gisteren in het bos gewandeld veel blubber en ook veel bomen gekapt het zag er bizar uit grote bandensporen te zien van de overweldigende machines die de boomstammen verwijderen.
Vandaag weer wandelen maar dan over de heide Lachen
Een mooie dag gewenst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 mrt 2022 8:48    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Ik zie ook veel gemeente werkers enz bezig met kappen/rooien van bomen en takken en dat de natuur weer opbloeit en de lente in aantocht is. Echt genieten met het zonnetje in de buitenlucht aan de wandel.
Veel wandelplezier gewenst voor iedereen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 mrt 2022 11:02    

Reageer met quote
Ik ga vandaag niet wandelen, maar wel poetsen (in de caravan) en daarna moet ik nog slapen, dus van wandelen komt helaas niets. Maar ik ga wel van het zonnetje genieten tussen het poetsen door! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 mrt 2022 2:14    

Reageer met quote
Ik sta op degraderen. Nou ja dat is dan maar zo.

Lekker gepoetst en gezellig veldgenoten gegroet op de camping. Dus evengoed genoeg bewogen weer. Dat zie ik trouwens ook terug op de weegschaal. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mrt 2022 2:20    

Reageer met quote
Iedereen een fijn weekend gehad, het was koud nog wel, maar goed wandelweer. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 mrt 2022 2:14    

Reageer met quote
Gisteren geen Ommetje gedaan. Kreeg onverwacht bezoek en moest nog 'uit-slapen' immers. Mijn nachtleven is voorbij. Ik ga nu net als de meeste mensen gewoon overdag leven. Erg blij

Vandaag ga ik met de honden een stukje lopen. Maar eerst lekkere brunch zo en ben nog met de was in de weer. Fijne dag iedereen. Aan de zon ligt het niet, die schijnt hier al volop. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mrt 2022 10:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Volgende
Pagina 17 van 18