Auteur |
Bericht |
kleintje1987 Mega Weegclubfan

|
|
kleine blessure gehad bij m'n heup spieren? geen idee deed in ieder geval zeer daar en m'n voet ook. Poos rust genomen van het hardlopen, gisteravond weer voorzichtig op gepakt.
In de weekenden wandel ik rond 5km. en doordeweeks probeer ik aan dagelijks 7500 stappen te komen.
Het werkt voor mij in ieder geval. Hoop in het volgende sprintje kunnen te vermelden dat ik 5 km kan hardlopen
ja irritant die app hè, ik heb hm eraf gegooid omdat ik er helemaal gefrustreerd van raakte. Schoot het doel nogal voorbij  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 24 feb 2022 21:19 |
|
 |
|
 |
Soesje1961 Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 6-8-2021 Berichten: 1328 Dieet: Koolhydraat arm Woonplaats: Flevoland
|
|
Ik krijg volgens mij geen rare punten met de app, wel houd die regelmatig niet de afstand bij en dan geen actief ommetje maar omdat ik driemaal daags loopt zit er altijd wel een actief ommetje bij. Kan niet meer promoveren alleen degraderen.
Op werkdagen wandel ik om 7 uur in de ochtend een uur en dan auto in naar werk en met de lunch half uurtje en ‘s avonds een uur of anderhalf.
Het was vandaag mooi wandelweer, net na de regen in de vroege ochtend en met de lunch alleen paar spetters en vanavond in de schemer ook heel mooi. Was heel helder weer. Gisteravond mooie donkere onweerslucht en aan andere kant zo mooi licht, wonderschoon zo langs het water.
Fijn weekend allemaal en veel plezier in jullie wandelingen  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 25 feb 2022 21:43 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 40842 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
In het weekend geen ommetjes gedaan. Wel in de tuin gewerkt. Man dan voel ik dat ik oud wordt hoor.
Vandaag wel lekker met de honden naar het bos geweest en ruim een uur stevig doorgestapt. Was zulk lekker weer. Al een vlinder gezien zelfs! En dikke brommende hommels. Vraag me altijd af wat die nu moeten eten, er bloeit nog bijna niks. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 28 feb 2022 16:56 |
|
 |

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 40842 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Ommetjes weer opgepakt. Soms sla ik wel eens een dagje over. Moet kunnen volgens mij, al denkt de Prof er anders over.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 mrt 2022 2:22 |
|
 |
|
 |
Klazina54 Vaste Weegclubfan

|
|
Flying missy hier bloeit alles volop, hommels, bijen en af en toe een vlinder gezien, maar ook bloeiende katjes, de hazelaar ook al in volle bloei dat houd in dat mensen met pollen van bomen nu al last hebben van hooikoorts, Ook ik heb gisteren in het bos gewandeld veel blubber en ook veel bomen gekapt het zag er bizar uit grote bandensporen te zien van de overweldigende machines die de boomstammen verwijderen.
Vandaag weer wandelen maar dan over de heide
Een mooie dag gewenst |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 mrt 2022 8:48 |
|
 |
Soesje1961 Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 6-8-2021 Berichten: 1328 Dieet: Koolhydraat arm Woonplaats: Flevoland
|
|
Ik zie ook veel gemeente werkers enz bezig met kappen/rooien van bomen en takken en dat de natuur weer opbloeit en de lente in aantocht is. Echt genieten met het zonnetje in de buitenlucht aan de wandel.
Veel wandelplezier gewenst voor iedereen._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 mrt 2022 11:02 |
|
 |

|
|
Ik ga vandaag niet wandelen, maar wel poetsen (in de caravan) en daarna moet ik nog slapen, dus van wandelen komt helaas niets. Maar ik ga wel van het zonnetje genieten tussen het poetsen door!  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 05 mrt 2022 2:14 |
|
 |
|
 |

|
|
Ik sta op degraderen. Nou ja dat is dan maar zo.
Lekker gepoetst en gezellig veldgenoten gegroet op de camping. Dus evengoed genoeg bewogen weer. Dat zie ik trouwens ook terug op de weegschaal.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 06 mrt 2022 2:20 |
|
 |

|
|
Iedereen een fijn weekend gehad, het was koud nog wel, maar goed wandelweer.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 07 mrt 2022 2:14 |
|
 |

|
|
Gisteren geen Ommetje gedaan. Kreeg onverwacht bezoek en moest nog 'uit-slapen' immers. Mijn nachtleven is voorbij. Ik ga nu net als de meeste mensen gewoon overdag leven.
Vandaag ga ik met de honden een stukje lopen. Maar eerst lekkere brunch zo en ben nog met de was in de weer. Fijne dag iedereen. Aan de zon ligt het niet, die schijnt hier al volop.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 08 mrt 2022 10:03 |
|
 |
|
|