Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Kilometervreters... wandelen of hardlopen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Vandaag overgeslagen ook al was het mooi weer. Aan de was geweest. Wel vaak de trap op en af. Dat telt ook toch? Lachen

Morgen naar het strand. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 feb 2022 0:42    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Klazina54 schreef:
L1970, een sportieve moeder heb je, doe ik haar niet na

ja ze is een bikkel maar ik hoop dat ik binnenkort weer net zo fit ben....c.q. nog veel fitter 42 km op een dag vindt ze wel genoeg maar ik wil 45/50/66 km fit zijn en ik wil ook weer gewoon een Kennedymars kunnen lopen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 14 feb 2022 12:48    

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 14 feb 2022 12:48    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Wat een wandelaar ben je L1970, zoveel wandel ik niet op een dag.
Lang weekend Texel en drie maal daags wandelen en totaal 84 km vanaf vrijdagmiddag tot/maandag. Erg afwisselend wandelen met strand, duinen, bos en polder en droog weer maakte het een fijne tijd.
Vandaag 20 km gewandeld vanavond maar even gelaten geen zin om de regenbuien te trotseren en genoeg passen gemaakt. Mij. Dagelijkse gemiddelde is volgens stappenteller 22 km nou vind ik heel wat…

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 feb 2022 21:12    

Reageer met quote
Soesje1961 schreef:
Wat een wandelaar ben je L1970, zoveel wandel ik niet op een dag.
Lang weekend Texel en drie maal daags wandelen en totaal 84 km vanaf vrijdagmiddag tot/maandag. Erg afwisselend wandelen met strand, duinen, bos en polder en droog weer maakte het een fijne tijd.
Vandaag 20 km gewandeld vanavond maar even gelaten geen zin om de regenbuien te trotseren en genoeg passen gemaakt. Mij. Dagelijkse gemiddelde is volgens stappenteller 22 km nou vind ik heel wat…

Dat is ook heel wat. Ik kan niet elke dag gaan wandelen, sowieso niet lang.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 15 feb 2022 22:50    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Jullie lopen echt veel dames! Dat hoef ik van mezelf niet meer. Wel elke dag een blokje om, dat wel. En van de zomer loop ik ook weer meer. Want ik ben wel een beetje een mooi weer wandelaar. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 feb 2022 2:27    

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 18 feb 2022 4:38    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Net mijn ommetje gemaakt, miezerde en wind maar niet zoveel als bij jullie hier code geel.

Gelukkig FM dat er alleen maar een stuk touw was losgeraakt bij jullie caravan hopelijk goed alles vast want het gaat tekeer vandaag.

L1970, een echte bikkel is je moeder, je hebt het niet van een vreemde, en jij de kennedymars toppie hoor, wanneer is die?.

Vandaag ben ik jarig, vroeger hingen de vlaggen nog uit want prinses Marijke daarna Christina was ook 18 februari jarig. Ga nu naar de bakker vlaai kopen sinds vorige week heb ik een nieuwe 2e hands auto hoef ik niet door de storm met mijn fiets Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 feb 2022 10:26    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Proficiat meid, je bent mij voor!
Nu zijn we weer een half jaartje even oud.
Prettige dag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 feb 2022 10:34    

Reageer met quote
Klazina54 schreef:
Net mijn ommetje gemaakt, miezerde en wind maar niet zoveel als bij jullie hier code geel.

Gelukkig FM dat er alleen maar een stuk touw was losgeraakt bij jullie caravan hopelijk goed alles vast want het gaat tekeer vandaag.

L1970, een echte bikkel is je moeder, je hebt het niet van een vreemde, en jij de kennedymars toppie hoor, wanneer is die?.

Vandaag ben ik jarig, vroeger hingen de vlaggen nog uit want prinses Marijke daarna Christina was ook 18 februari jarig. Ga nu naar de bakker vlaai kopen sinds vorige week heb ik een nieuwe 2e hands auto hoef ik niet door de storm met mijn fiets Lachen

Gefeliciteerd, maak er een leuke dag van.

Er zijn het hele jaar door Kennedymarsen in het hele land (zonder corona)...de 80 van de Langstraat in sept en de zware 80 km in Boxtel bij de nacht van Olat begin nov. Nu zou ik het niet kunnen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 18 feb 2022 10:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Pagina 15 van 18