Auteur |
Bericht |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 40842 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Vandaag overgeslagen ook al was het mooi weer. Aan de was geweest. Wel vaak de trap op en af. Dat telt ook toch?
Morgen naar het strand.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 13 feb 2022 0:42 |
|
 |
|
 |
L1970 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 19-5-2011 Berichten: 2857 Dieet: gezond eten Woonplaats: Alphen NB
|
|
Klazina54 schreef: | L1970, een sportieve moeder heb je, doe ik haar niet na |
ja ze is een bikkel maar ik hoop dat ik binnenkort weer net zo fit ben....c.q. nog veel fitter 42 km op een dag vindt ze wel genoeg maar ik wil 45/50/66 km fit zijn en ik wil ook weer gewoon een Kennedymars kunnen lopen. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 14 feb 2022 12:48 |
|
 |

Geregistreerd op: 19-5-2011 Berichten: 2857 Dieet: gezond eten Woonplaats: Alphen NB
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 14 feb 2022 12:48 |
|
 |
Soesje1961 Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 6-8-2021 Berichten: 1328 Dieet: Koolhydraat arm Woonplaats: Flevoland
|
|
Wat een wandelaar ben je L1970, zoveel wandel ik niet op een dag.
Lang weekend Texel en drie maal daags wandelen en totaal 84 km vanaf vrijdagmiddag tot/maandag. Erg afwisselend wandelen met strand, duinen, bos en polder en droog weer maakte het een fijne tijd.
Vandaag 20 km gewandeld vanavond maar even gelaten geen zin om de regenbuien te trotseren en genoeg passen gemaakt. Mij. Dagelijkse gemiddelde is volgens stappenteller 22 km nou vind ik heel wat…_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 15 feb 2022 21:12 |
|
 |
|
 |

|
|
Soesje1961 schreef: | Wat een wandelaar ben je L1970, zoveel wandel ik niet op een dag.
Lang weekend Texel en drie maal daags wandelen en totaal 84 km vanaf vrijdagmiddag tot/maandag. Erg afwisselend wandelen met strand, duinen, bos en polder en droog weer maakte het een fijne tijd.
Vandaag 20 km gewandeld vanavond maar even gelaten geen zin om de regenbuien te trotseren en genoeg passen gemaakt. Mij. Dagelijkse gemiddelde is volgens stappenteller 22 km nou vind ik heel wat… |
Dat is ook heel wat. Ik kan niet elke dag gaan wandelen, sowieso niet lang. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 15 feb 2022 22:50 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 40842 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Jullie lopen echt veel dames! Dat hoef ik van mezelf niet meer. Wel elke dag een blokje om, dat wel. En van de zomer loop ik ook weer meer. Want ik ben wel een beetje een mooi weer wandelaar.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 18 feb 2022 2:27 |
|
 |

|
|
Iedereen veilig binnen blijven...of je waait weg. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 18 feb 2022 4:38 |
|
 |
|
 |
Klazina54 Vaste Weegclubfan

|
|
Net mijn ommetje gemaakt, miezerde en wind maar niet zoveel als bij jullie hier code geel.
Gelukkig FM dat er alleen maar een stuk touw was losgeraakt bij jullie caravan hopelijk goed alles vast want het gaat tekeer vandaag.
L1970, een echte bikkel is je moeder, je hebt het niet van een vreemde, en jij de kennedymars toppie hoor, wanneer is die?.
Vandaag ben ik jarig, vroeger hingen de vlaggen nog uit want prinses Marijke daarna Christina was ook 18 februari jarig. Ga nu naar de bakker vlaai kopen sinds vorige week heb ik een nieuwe 2e hands auto hoef ik niet door de storm met mijn fiets  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 18 feb 2022 10:26 |
|
 |
Astride Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 8-8-2021 Berichten: 971 Dieet: Astride eet lekker en intuïtief
|
|
Proficiat meid, je bent mij voor!
Nu zijn we weer een half jaartje even oud.
Prettige dag. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 18 feb 2022 10:34 |
|
 |

|
|
Klazina54 schreef: | Net mijn ommetje gemaakt, miezerde en wind maar niet zoveel als bij jullie hier code geel.
Gelukkig FM dat er alleen maar een stuk touw was losgeraakt bij jullie caravan hopelijk goed alles vast want het gaat tekeer vandaag.
L1970, een echte bikkel is je moeder, je hebt het niet van een vreemde, en jij de kennedymars toppie hoor, wanneer is die?.
Vandaag ben ik jarig, vroeger hingen de vlaggen nog uit want prinses Marijke daarna Christina was ook 18 februari jarig. Ga nu naar de bakker vlaai kopen sinds vorige week heb ik een nieuwe 2e hands auto hoef ik niet door de storm met mijn fiets  |
Gefeliciteerd, maak er een leuke dag van.
Er zijn het hele jaar door Kennedymarsen in het hele land (zonder corona)...de 80 van de Langstraat in sept en de zware 80 km in Boxtel bij de nacht van Olat begin nov. Nu zou ik het niet kunnen. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 18 feb 2022 10:42 |
|
 |
|
|