Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Kilometervreters... wandelen of hardlopen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Ik was vandaag naar het strand, in Hargen a/z. Langs de zee lopen, aan mijn vader denkend. Het was zijn sterfdag vandaag. En hij was van oorsprong een zeeman toen ik een klein meisje was. Geen betere plek om aan hem te denken dan daar. En de honden vonden het ook fijn. Anderhalf uur gelopen. Was bijna windstil en dus niet koud. Lach

Lief sterkte

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jan 2022 12:06    
Vrouw Weeggegevens   Grace7
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Ik was vandaag naar het strand, in Hargen a/z. Langs de zee lopen, aan mijn vader denkend. Het was zijn sterfdag vandaag. En hij was van oorsprong een zeeman toen ik een klein meisje was. Geen betere plek om aan hem te denken dan daar. En de honden vonden het ook fijn. Anderhalf uur gelopen. Was bijna windstil en dus niet koud. Lach

Sterkte

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jan 2022 12:27    
Vrouw Weeggegevens   Grace7
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ben nog steeds in pyama.
Beetje opruimen in huis, wasje doen, enz..
Heb helemaal geen zin om naar buiten te gaan. Ben helemaal klaar met dit saaie weer. Gelukkig is de mist een heel stuk minder.
Ga toch straks ommetje doen, want wil de ommetjes reeks niet onderbreken Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jan 2022 12:29    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
@Flying Missy; wat een fijne plek om je vader te gedenken.. Sterkte..

@Grace7, alsof ik het schreef haha. Ook hier draait een wasje, ik wil ook mijn reeks wandelingen niet onderbreken.

Hoe weet je wanneer je lichaam even rust nodig heeft en/of dat het obsessief stappen halen wordt..?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jan 2022 12:35    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Soesje1961 schreef:
@ lientje Geke is niet meer actief denk in deze sprint (stopt eind deze mnd met weegclub) Wens je veel sterkte en hoop dat het met je voet snel beter gaat.
Wat leuk L1970 dat je meedoet met de sprint. Wandelen helpt echt voor je lichaam en dus ook voor de verbranding.

Heerlijk gewandeld vanochtend in het bos wat een weertje, was wel te laat voor de ommetjes vroege vogelwandeling maar mag de pret niet drukken. Zo meteen voor de lunchwandeling met echtvriend nog een uurtje en dan vanavond nog een 45 min/1 uur ommetje. Dan is mijn dag weer goed besteed Erg blij Hoor nu bij de veteraan in de ommetjes app, dus net gepromoveerd maar sta meteen in de degradatiezone Lachen Rollende ogen komt als je de voor 9 uur wandeling niet doet met deze veteranen Verrast

ja, niks helpt bij mij zo goed als wandelen. Is echt jammer dat mijn energie momenteel helemaal opgaat aan dagelijkse dingen en zorg voor mijn kleinzoon.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 16 jan 2022 8:47    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Leonie, voor dat hongergevoel moet je misschien extra drinken. En voel je je echt flauw dan is een kopje bouillon misschien een idee?

Ik drink liters groene thee, eet veel groente tussendoor, mijn maag rommelt echt. Ik heb de laatste maanden enigszins normaal gegeten echt niet lopen schransen en nu moet mijn maag weer wennen aan kabouterporties. Met zout pas ik op.

Ik was 7 ons afgevallen...slechts 1 ommetje gemaakt, dus valt nog mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 16 jan 2022 8:51    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
hoi allen, schrijf graag mee!
Hardlopen doe ik via garmin coach, zit halverwege schema om 5 km te kunnen hardlopen.
En ik wil graag zorgen dat ik dagelijks aan minimaal 7000 stappen komt, en dat betekent dagelijks ommetjes.
leuk om hier te kunnen delen Lach

kleintje1987 gebabbel weegdag vrijdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jan 2022 10:14    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
vandaag 2,2km gewandeld, 3.2km hardgelopen

kleintje1987 gebabbel weegdag vrijdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jan 2022 19:46    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
kleintje1987 schreef:
vandaag 2,2km gewandeld, 3.2km hardgelopen

Goed bezig

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jan 2022 21:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Pagina 11 van 11