Auteur |
Bericht |
yaco Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-5-2010 Berichten: 1909 Dieet: Cambrige Woonplaats: Friesland
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 15 jan 2022 13:06 |
|
 |
|
 |
Grace7 Vaste Weegclubfan

|
|
Flying Missy schreef: | Ik was vandaag naar het strand, in Hargen a/z. Langs de zee lopen, aan mijn vader denkend. Het was zijn sterfdag vandaag. En hij was van oorsprong een zeeman toen ik een klein meisje was. Geen betere plek om aan hem te denken dan daar. En de honden vonden het ook fijn. Anderhalf uur gelopen. Was bijna windstil en dus niet koud.  |
Sterkte_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 15 jan 2022 13:27 |
|
 |
Grace7 Vaste Weegclubfan

|
|
Ben nog steeds in pyama.
Beetje opruimen in huis, wasje doen, enz..
Heb helemaal geen zin om naar buiten te gaan. Ben helemaal klaar met dit saaie weer. Gelukkig is de mist een heel stuk minder.
Ga toch straks ommetje doen, want wil de ommetjes reeks niet onderbreken  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 15 jan 2022 13:29 |
|
 |
vlinderrr Weegclubfan voor het leven

|
|
@Flying Missy; wat een fijne plek om je vader te gedenken.. Sterkte..
@Grace7, alsof ik het schreef haha. Ook hier draait een wasje, ik wil ook mijn reeks wandelingen niet onderbreken.
Hoe weet je wanneer je lichaam even rust nodig heeft en/of dat het obsessief stappen halen wordt..?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 15 jan 2022 13:35 |
|
 |
|
 |
L1970 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 19-5-2011 Berichten: 2857 Dieet: gezond eten Woonplaats: Alphen NB
|
|
Soesje1961 schreef: | @ lientje Geke is niet meer actief denk in deze sprint (stopt eind deze mnd met weegclub) Wens je veel sterkte en hoop dat het met je voet snel beter gaat.
Wat leuk L1970 dat je meedoet met de sprint. Wandelen helpt echt voor je lichaam en dus ook voor de verbranding.
Heerlijk gewandeld vanochtend in het bos wat een weertje, was wel te laat voor de ommetjes vroege vogelwandeling maar mag de pret niet drukken. Zo meteen voor de lunchwandeling met echtvriend nog een uurtje en dan vanavond nog een 45 min/1 uur ommetje. Dan is mijn dag weer goed besteed Hoor nu bij de veteraan in de ommetjes app, dus net gepromoveerd maar sta meteen in de degradatiezone komt als je de voor 9 uur wandeling niet doet met deze veteranen  |
ja, niks helpt bij mij zo goed als wandelen. Is echt jammer dat mijn energie momenteel helemaal opgaat aan dagelijkse dingen en zorg voor mijn kleinzoon. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 16 jan 2022 9:47 |
|
 |
L1970 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 19-5-2011 Berichten: 2857 Dieet: gezond eten Woonplaats: Alphen NB
|
|
Flying Missy schreef: | Leonie, voor dat hongergevoel moet je misschien extra drinken. En voel je je echt flauw dan is een kopje bouillon misschien een idee?
|
Ik drink liters groene thee, eet veel groente tussendoor, mijn maag rommelt echt. Ik heb de laatste maanden enigszins normaal gegeten echt niet lopen schransen en nu moet mijn maag weer wennen aan kabouterporties. Met zout pas ik op.
Ik was 7 ons afgevallen...slechts 1 ommetje gemaakt, dus valt nog mee. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 16 jan 2022 9:51 |
|
 |
kleintje1987 Mega Weegclubfan

|
|
hoi allen, schrijf graag mee!
Hardlopen doe ik via garmin coach, zit halverwege schema om 5 km te kunnen hardlopen.
En ik wil graag zorgen dat ik dagelijks aan minimaal 7000 stappen komt, en dat betekent dagelijks ommetjes.
leuk om hier te kunnen delen  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 16 jan 2022 11:14 |
|
 |
|
 |
kleintje1987 Mega Weegclubfan

|
|
vandaag 2,2km gewandeld, 3.2km hardgelopen |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 16 jan 2022 20:46 |
|
 |
yaco Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-5-2010 Berichten: 1909 Dieet: Cambrige Woonplaats: Friesland
|
|
kleintje1987 schreef: | vandaag 2,2km gewandeld, 3.2km hardgelopen |
Goed bezig_________________  Liefs Yaco  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 16 jan 2022 22:08 |
|
 |
Soesje1961 Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 6-8-2021 Berichten: 1328 Dieet: Koolhydraat arm Woonplaats: Flevoland
|
|
Vandaag mijn drie ommetjes weer gelopen en nuttige en aangename gecombineerd. Naar de huisartsen praktijk wat wegbrengen al wandelend en daarna nog 45 min eraan vastgeknoopt in het vroege ochtend ommetje en om 11.30 uur weer 1,5 uur en vanavond weer zeker 45 minuten en natuurlijk de gewone passen even in de stad pakketjes ophalen. Het was dus weer extreem veel passen 30.000 vandaag. Dus morgen weer wat minder stappen maken. Ik bedacht vandaag het is alsof ik train voor de wandelvierdaagse of zo en dit is niet zo.
Ben nu al zo gewend aan dat drie keer per dag wandelen dat het helemaal in mijn systeem zit gebakken._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 17 jan 2022 22:00 |
|
 |
|
|