Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Kilometervreters sprinten naar de zomer!

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Al sinds 2013 zijn de Kilometervreters in actie! Er komen steeds nieuwe deelnemers bij en er haakt wel eens iemand af. Er is een soort vaste kern, maar nieuwe deelnemers zijn van harte welkom! Hoe werkt het?

Het gaat hier niet om je kilo's, maar om je kilometers die je al wandelend of rennend aflegt.
Die vermeld je hier per dag in rood, je mag het wel opsparen en een aantal dagen achter elkaar noemen (wel per dag apart, want zo worden ze ook opgeteld in het schema).
En er af en toe iets bij vertellen over hoe het ging is ook fijn. Zo stimuleren en motiveren we elkaar.

Alle kilometers worden bijgehouden en in een overzicht gezet. Dit levert mooie resultaten op, soms verzinnen we een gezamenlijk doel en ieder krijgt ook afzonderlijk een persoonlijk overzicht te zien.

Lijkt het je leuk om mee te doen?
Sluit je bij ons aan en word ook een Kilometervreter!
Ook nu het weer richting de zomer gaat, gaan we weer kilometers sparen met elkaar. Let op: het gaat om wandelen of rennen/hardlopen.

Bij 22 deelnemers sluit de sprint, want meer deelnemers passen niet in het overzicht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 mei 2019 10:39    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben weer van de partij!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 mei 2019 11:11    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 07 mei 2019 17:14    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe mee! De kilometers, worden die dagelijks door gegeven of wekelijks?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 mei 2019 22:57    
Vrouw Weeggegevens   BosUil
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Heuh, is het al weer zo ver???
Dat gaat snel..
Ik vul steeds 68 in als streefgewicht.
Mijn laatst ingevulde gewicht is 70. Ik vul niet eerder een nieuw gewicht is als het niet LAGER is. Dat is dus een jaar lang nog niet gelukt... Zit soms weer op 70, dan weer iets erboven en als ik weer op 70 zit lukt het net niet verder te zakken.
Vandaar mijn gewicht-stilte....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 mei 2019 22:53    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje. Lang geleden heb ik hier ook meegeschreven maar op een gegeven moment waren de momenten dat ik kon wandelen ernstig gedaald. Ik werk heel veel uren en in de avond kan ik niet altijd weg omdat ik dan thuis moet zijn voor het ene kind terwijl het andere kind nog aan het sporten is met mijn man. Maar.....nu heb ik gisteren een loopband gekocht voor mijn verjaardag dus ik ben van plan heel wat kilometers te gaan lopen op die band! Ik mis het lopen namelijk heel erg, ik hou erg van wandelen. Natuurlijk het allerliefst in de natuur, maar als het niet anders kan ook graag op de loopband met Netflix op de tv. Mag ik hier dan ook meeschrijven en deze gelopen km ook meetellen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 mei 2019 15:50    
Man Weeggegevens   jan70
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,

k doe ook weer mee
Momenteel wandel ik meer dan ik hard loop
Vandaag 10 mei 8 km. door de polder gewandeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019 18:03    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi, ik doe ook graag mee. Ik probeer 3 keer per week hard te lopen en soms doe ik nog even een wandelingetje op zondag of in de avond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019 22:46    

Reageer met quote
Saraa schreef:
Ik doe mee! De kilometers, worden die dagelijks door gegeven of wekelijks?

Je mag ze elke dag doorgeven, je mag het ook opsparen. L1970 telt alles eens in de zoveel tijd op, en komt met de overzichten.
Het is wѐl zo fijn als je de kilometers in rood zet, dan vallen ze lekker op en kan ze ze er sneller uitpikken.

Kijk anders even bij het sprintje wat nu nog loopt, dan kun je zien hoe het er aan toe gaat:
https://www.weegclub.nl/forum/voorjaarskilometers-bij-de-kilometervreters-t56074-130.html

Welkom, leuk dat je meedoet!
En dat geldt ook voor alle andere deelnemers, fijn dat er alweer zo'n mooie groep komt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 mei 2019 8:19    

Reageer met quote
Senais schreef:
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje. Lang geleden heb ik hier ook meegeschreven maar op een gegeven moment waren de momenten dat ik kon wandelen ernstig gedaald. Ik werk heel veel uren en in de avond kan ik niet altijd weg omdat ik dan thuis moet zijn voor het ene kind terwijl het andere kind nog aan het sporten is met mijn man. Maar.....nu heb ik gisteren een loopband gekocht voor mijn verjaardag dus ik ben van plan heel wat kilometers te gaan lopen op die band! Ik mis het lopen namelijk heel erg, ik hou erg van wandelen. Natuurlijk het allerliefst in de natuur, maar als het niet anders kan ook graag op de loopband met Netflix op de tv. Mag ik hier dan ook meeschrijven en deze gelopen km ook meetellen?

Ha Senais. Welkom terug hier. Ik vind dat het mag, je gaat echt bewust kilometers maken.
Hou ons op de hoogte hoe het je bevalt, oké?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 mei 2019 8:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 1 van 20