Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Kids naar school snoep eruit kilo's eraf

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Angelz1983
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo ik wil graag weer beginnen. Ik ben al heel lang lid van de weegclub maar iedere keer weer stress snaaien enzo. Als de zomervakantie afgelopen is wil ik weer goed en gezond gaan eten. De mond switch weer even vinden en ervoor gaan. 3 jaar geleden bevallen van ons tweede kindje. Toen ik hoogzwanger was is mijn moeder overleden. Daarvoor is het echt jaren ziekenhuis in ziekenhuis uit geweest voor haar en dat heeft ook effect gehad op mij en mijn lijf. Tot 2 keer toe bijna haar kwijt geraakt en in maart 2018 is ze overleden. Mei 2018 bevallen van een zoontje en de kilo's tja vul het zelf maar in. Nu wil ik er echt wat aan gaan doen om toch nog meer te genieten van me kids en ook van mijn slaapapneu apparaat af te komen.
Dus wie wilt ermee doen?
Maakt niet uit welk dieet ik ga gewoon goed opletten met eten en misschien krijg ik op een gegeven moment hulp ivm voedsel intoleranties maar dat zien we tzt wel.
Join me.

Gewicht voer ik in op het moment dat ik ga starten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 aug 2021 20:51    
Vrouw Weeggegevens   caro84
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Ook al heel lang hier en steeds weer opnieuw proberen. Het is gewoon lastig om met medicatie je doel te halen.
Op dit moment is het niet het probleem om teveel te eten, maar veels te weinig (ik 'eet' alleen vloeibaar). Lijf zegt letterlijk en figuurlijk stop! Ik krijg veel hulp om weer naar een normaal eetpatroon te gaan, maar dan wel met GOK methode.
Ik moet ook weer mijn conditie gaan oppakken, ik sta op de lijst voor een nier-pancreastransplantatie.
Mijn kindjes zijn 8 en 5 alweer. Mijn oudste heeft een stress-stoornis en hieruit een eetstoornis ontwikkeld. Daarom gaat deze mama nog beter haar best doen om te laten zien dat het ook gezond kan. Hier op het forum vind ik hopelijk weer de motivatie om het niet op te geven...

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 aug 2021 17:30    
Vrouw Weeggegevens   walinge
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe mee. Het is makkelijker om af te vallen als hier iedereen weer naar school is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 aug 2021 6:16    
Vrouw Weeggegevens   Martine89
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Foodsisters

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee. Het is zo lastig, en helemaal in de vakantie. Nog 1.5 week en dan begint gelukkig school weer. Hier zijn ze 4 en 5.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 aug 2021 7:21    
Vrouw Weeggegevens   Dedees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee, ik ben ondertussen al van 88 naar 70 kg afgelopen jaar, maar de laatste kilo's zijn het zwaarst .... Vooral in de zomervakantie. Hier start maandag a.s de scholen alweer...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 aug 2021 10:53    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Hoi.
Ik doe graag met jullie mee. Ik ben nogal van het aankomen en afvallen.
Daarom ben ik nu gewoon bezig met gezond eten. Geen dieet ofzo.
Ik hoop dat ik dan die kilo's voorgoed kwijtraak.
Ik werk, heb 3 kinderen en studeer ook nog. Sporten doe ik voortaan ' s ochtends, een half uurtje voor de tv. Verder wandel ik een half uur in mijn lunchpauze en tussen het studeren door ook even een rondje.
In het weekend en mijn vrije dagen probeer ik wat meer te doen.
Gr Fien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 aug 2021 11:45    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hier nog een weekje vakantie, volgende week mogen ze weer naar school. Jippie! Ik ben gezonde snackjes aan het maken voor in de vriezer. Dan kunnen de kids steeds een extra meenemen. Zo ben ik nu fruitsnoepjes aan het maken. Alleen met fruit en gelatine. Doe er verder niks bij, maar dan eten ze dus fruit in een leuk vormpje. Ik heb ook 5 kilo appels van de boom gehaald, dus moet daar zelf ook nog wat mee. De kids eten hier best slecht fruit, dus maak ook ijsjes van puur fruit met water(appel-mango en appel-peer). Voor mezelf niet echt in menu, maar als mijn suiker te laag is pak ik liever een fruitijsje, dan een dextro/suiker. Maar dat gebeurd niet zo vaak.
Vanaf vandaag is mijn prednison opgehoogd, ik vind dat altijd weer balans vinden. Ik was nu best aardig in het groen, maar dat gaat nu lastig worden. Ik voel me waarschijnlijk vanaf morgen weer opgeblazen.
Suc6 vanaf volgende week hier!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 aug 2021 19:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hier nog een weekje vakantie, volgende week mogen ze weer naar school. Jippie! Ik ben gezonde snackjes aan het maken voor in de vriezer. Dan kunnen de kids steeds een extra meenemen. Zo ben ik nu fruitsnoepjes aan het maken. Alleen met fruit en gelatine. Doe er verder niks bij, maar dan eten ze dus fruit in een leuk vormpje. Ik heb ook 5 kilo appels van de boom gehaald, dus moet daar zelf ook nog wat mee. De kids eten hier best slecht fruit, dus maak ook ijsjes van puur fruit met water(appel-mango en appel-peer). Voor mezelf niet echt in menu, maar als mijn suiker te laag is pak ik liever een fruitijsje, dan een dextro/suiker. Maar dat gebeurd niet zo vaak.
Vanaf vandaag is mijn prednison opgehoogd, ik vind dat altijd weer balans vinden. Ik was nu best aardig in het groen, maar dat gaat nu lastig worden. Ik voel me waarschijnlijk vanaf morgen weer opgeblazen.
Suc6 vanaf volgende week hier!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 aug 2021 19:15    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Van de week toch 2 x chocolade gesnoept...baal er enorm van. Maar het is zoals het is...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 aug 2021 18:02    
Vrouw Weeggegevens   Angelz1983
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zo de vakantie komt nu echt aan zijn einde. Vanavond nog even lekker eten en morgen gaan we ervoor. Ik ga me morgen wegen ( denk dat ik me rot schrik) en denk dat maandag of vrijdag mijn weeg dat worden ( of maandag voor hier en vrijdag voor mijn eetdagboekje maar dat moet ik nog even bekijken. Hier geleidelijk eetpatroon aanpassen en andere keuzes maken. Hoop dat het me echt gaat lukken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 14:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3