Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Kids naar school snoep eruit kilo's eraf

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Angelz1983
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Hoe gaat het bij jullie,

Hier weer redelijk wel weer afgevallen had in het weekend gewogen en toen was het nog meer wat ik was afgevallen maar helaas het maandelijks ongemakje maar ondanks dat ik wel pijnstillers af en toe in neem heb ik geen snaai momentjes. Ook heb ik afgelopen weekend voor mijn buurtjes hun hondje uitgelaten en dat was 2 x op vrijdag 4x op zaterdag 4 x op zondag en 2 x op maandag een wandeling met de hond en ik ben sinds gisteren begonnen om als mijn jongste kindje op bedje ligt een stukje te gaan lopen in de avond manlief is dan toch thuis en ik kan even een stukje lopen.

Kwam erachter dat ik het wel lekker vond met de hond te lopen dus ik dacht ik kan dat ook zonder hondje.

Het idee van cheat dag is ook een beetje aangepast. Moet zeggen met hoe het zo gaat vind ik prima. Niet te veel toegevoegde suikers.

Bij ontbijt en lunch eten we wel wat koolhydraten maar met het avondeten alleen groente en vlees.
En zaterdag avond eten we dan stok broodje in stukjes gesneden met wat verschillende dingetjes.erop. en een wijntje of iets. En dan zondag gewoon weer met als in de week .

Tussendoor eten we fruit of rauwkost en genoeg drinken.

Iedereen weer heel veel succes verder en hoop van jullie ook wat te mogen lezen hoe het gaat

Fijne avond allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 sep 2021 19:57    
Vrouw Weeggegevens   Angelz1983
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Hoe gaat het bij jullie,

Hier weer redelijk wel weer afgevallen had in het weekend gewogen en toen was het nog meer wat ik was afgevallen maar helaas het maandelijks ongemakje maar ondanks dat ik wel pijnstillers af en toe in neem heb ik geen snaai momentjes. Ook heb ik afgelopen weekend voor mijn buurtjes hun hondje uitgelaten en dat was 2 x op vrijdag 4x op zaterdag 4 x op zondag en 2 x op maandag een wandeling met de hond en ik ben sinds gisteren begonnen om als mijn jongste kindje op bedje ligt een stukje te gaan lopen in de avond manlief is dan toch thuis en ik kan even een stukje lopen.

Kwam erachter dat ik het wel lekker vond met de hond te lopen dus ik dacht ik kan dat ook zonder hondje.

Het idee van cheat dag is ook een beetje aangepast. Moet zeggen met hoe het zo gaat vind ik prima. Niet te veel toegevoegde suikers.

Bij ontbijt en lunch eten we wel wat koolhydraten maar met het avondeten alleen groente en vlees.
En zaterdag avond eten we dan stok broodje in stukjes gesneden met wat verschillende dingetjes.erop. en een wijntje of iets. En dan zondag gewoon weer met als in de week .

Tussendoor eten we fruit of rauwkost en genoeg drinken.

Iedereen weer heel veel succes verder en hoop van jullie ook wat te mogen lezen hoe het gaat

Fijne avond allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 sep 2021 19:57    
Vrouw Weeggegevens   nathalie81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Allemaal,

Ik kom wat langzaam op gang. Beginnen tegelijk met de maandelijkse is een beetje lastig. Water drinken gaat goed. En ook het wandelen probeer ik weer op te pakken.

Helaas verloopt het begin van dit schooljaar en de verschillende sporten van de kinderen niet helemaal volgens plan. Waardoor dat veel energie vraagt. En ik had nog wel gehoopt dat het soepeler zou gaan nu de kinderen ouder zijn. Met de ene al op het MBO gaat het gelukkig goed. Zij loopt nu stage en dat was wel even spannend.

Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 sep 2021 8:27    
Vrouw Weeggegevens   walinge
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Langzaamaan komen we er wel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 sep 2021 11:06    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ik heb inmiddels het kantoorwandelvirus verspreid. Mijn collega's gaan nu allemaal een half uur wandelen in hun pauze. Toch weer een half uur beweging.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 sep 2021 13:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3