Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Kettlelbell & Dumbbell sprint

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Hierbij een sprintje voor iedereen die met gewichten traint, of hier nu mee wil beginnen.

Deel hier regelmatig welke oefeningen je doet met welk gewicht en welke frequentie en eventueel de doelen die je jezelf stelt.

Door dit samen te blijven delen kunnen we elkaar blijven motiveren om door te gaan met onze oefeningen, of wellicht zelfs onze oefeningen uitbreiden of verzwaren.

Dit sprintje is voor iedereen, of je nu voorzichtig begint of al jarenlang traint. Wees welkom!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2018 21:36    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik train nog maar sinds kort met de kettlebell. Ben gestart met de swing.
Daarnaast heb ik ook gewone gewichtjes om oefeningen mee te doen.

Hier verder niemand die met gewichten traint?
Ben wel benieuwd hoevaak anderen trainen met ketlebell of andere gewichten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 10:55    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi, ik kom me hier graag melden!
Ik heb thuis 3 kettlebells staan; van 4, 6 en 8kg.

Heb deze al een tijdje staan, maar pas 2 keer gebruikt. Ik heb beide keren dezelfde training via youtube gevolgd. Ik doe deze oefeningen nu nog met de 4kg kettlebell.
Heb het al een hele tijd niet meer gedaan, maar moet dit wel echt weer gaan doen, nu ik mn abbonement bij de sportschool heb opgezegd ivm geldgebrek.

Morgen en overmorgen heeft mn vriend late dienst. Als de kleine op bed ligt zou ik 1 van beide dagen weer even kunnen trainen. Wil deze training eigenlijk 1x per week doen (had de vorige keer erge spierpijn hiervan).

Wel zit ik al lange tijd met rugklachten, dus moet even zien of deze training uberhaupt te doen is met mn rug. Houding is dus extra belangrijk voor mij. Moet wel echt in beweging komen en naar mijn mening ook afvallen om uberhaupt weer van deze rugklachten af te komen... Door het tillen van mn 1-jarige zoontje gebruik ik mn spieren verkeerd waardoor deze niet meer in balans zijn en ik dus klachten krijg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 11:51    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Nienke!
Leuk dat je mee doet!
En wat goed dat je het trainen nu thuis wil gaan oppakken.

Ben benieuwd hoe het je af gaat. Spierpijn is overigens niet erg, geeft enkel aan dat je je grenzen iets verlegd. En als de spierpijn Te erg is kan je je lichaam 1 of 2 dagen rust geven om te herstellen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 aug 2018 13:46    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dank je Lach Ik wil het vanavond gaan proberen! Afgelopen dagen lag de kleine vroeg in bed. Hopelijk vanavond ook, haha!

Vandaag wel weer last van mn rug, maar misschien moet ik toch eens kijken wat me lukt.. Want ze zeggen juist: met rugpijn moet je in beweging blijven Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 aug 2018 13:51    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ben benieuwd hoe het gegaan is Nienke.
Met rugpijn mag je inderdaad sporten. Zeker met de wat lagere gewichten.

Ik gebruik een kettlebell van 10 kg. Deze is voor mij wat aan de lichte kant maar nog wel effectief.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 aug 2018 12:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1