Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Kaya's dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jomar
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Kanp hoor dat je het al 4 (nu 5) dagen volhoudt en het nog 29 dagen wil doen. Niet duizelig of zo? Ik had 2 dagen wat minder gegeten, tussen 900 en 100 cal. en merkte dat vandaag wel.

B12 is zeker belangrijk als je vegetariër bent, mijn dochter eet ook vegetarisch en neemt ook extra B12.
Vit D krijg je al snel een tekort hier in het noorden, ik moet ook altijd een kuurtje in de winter. Maar als jij het helemaal niet aanmaakt is het zeker heel belangrijk.
Fijn dat je een arts hebt/had die open staat voor andere invalshoeken dan de reguliere!

Hier vandaag zon en heftige hagelbuien tegelijkertijd, maar de wind is hier ook gaan liggen dus het voelt lang zo koud niet meer gelukkig. Volgende week gaan we naar de 15 graden, kijk er naar uit!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 apr 2017 20:20    
Vrouw Weeggegevens   BecomingKaya
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Nutrilett (maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Zo he he, ik moest ineens onverwacht werken gisteren en eergisteren en dat terwijl mijn man in Engeland zit.
Dus ik moest last minute kinderopvang regelen en zorgen dat ik ergens een bus op tijd kon vinden (die zijn schaars hier) want mijn man heeft de auto mee.
Ik heb mijn shakes netjes meegenomen, maar gisteren heb ik maar tijd gehad er 2 te nemen ipv van 4. Dus ik had echt honger bij thuiskomst.

Ik heb stiekem gewogen vanmorgen en 77,1 dus dat is lekker Lach

Ik zie ook dat mijn buik veel rustiger is (niet zo gek met bijna alleen maar vloeibaar voer), en dat is fijn, ik zwel echt altijd op met álles wat ik eet.

Gisterochtend hadden we nog even een sneeuw surprise! Ik deed de gordijnen open en lag er ineens weer 10 cm sneeuw! Ik was er ZO klaar mee! EN alles van verleden week met de sneeuwstorm was net weer weg gesmolten. Gelukkig was in de middag alles weer weg, maar niet nadat het nog lekker de hele ochtend had gesneeuwd met een fijne noorderwind. Ik moest invallen op school dus ik stond lekker met horizontale ijskoude sneeuw in mijn snuf met de kinderen 2 uur buiten te spelen.
De kachel en warme thee was nog nooit zo fijn ;-)

Nu lekker 3 dagen weekend en zondag wurpisnachtsvuur kijken met de kinderen. We komen er wel hihi.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 apr 2017 8:47    
Vrouw Weeggegevens   BecomingKaya

Dieet: Nutrilett (maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Yay 77.1 na een week dus ik ben blij.
Gisteren wel wat normaal gegeten in de avond want ik was gewoon duizelig en voelde me beroerd.
Ik denk dat ik dat dinsdag en woensdag ook doe ivm het werken.

Ik ben nu net beneden en uit bed en het is 2,3 graden buiten met een zonnetje! Heerlijk! Dan kunnen de laatste restjes sneeuw ook wegsmelten.

Vandaag lekker met de kids er op uit en morgen komt mijn wederhelft terug uit Engeland. Dus daar ben ik ook blij om want ik mis hem erg.

Fijne zondag iedereen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2017 7:29    
Vrouw Weeggegevens   Jomar
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Je gaat goed zeg Erg blij
Hier ook (nog) vrij koud, maar ook een stralende blauwe hemel. Wordt een heerlijke dag vandaag!
De zweden hebben nog veel meer speciale dagen dan de noren. Hier is vandaag niets bijzonders.
Is dat in verband met de mooie maan die ik gisteren zag hier? Rood/oranje klein maantje in het noorden, maar zo mooi! Ik heb een nederlandse vriendin op bezoek en we hebben er samen een poos van genoten. Vandaag neem ik haar mee de bossen in en naar waar nog sneeuw ligt.
Hele fijne dag vandaag met je kinderen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2017 8:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2