Auteur |
Bericht |
Odette Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 24-9-2007 Berichten: 40133 Dieet: Weg m/d Weegschaal Woonplaats: Gooise Meren
|
|
Sehasara schreef: | -1 kilo deze week, morgen ff invoeren. Ben blij |
Ben je vergeten je gewicht in te voeren deze week?? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 24 apr 2012 7:59 |
|
 |
|
 |
Sehasara Weegclubfan voor het leven

|
|
Odette schreef: | Sehasara schreef: | -1 kilo deze week, morgen ff invoeren. Ben blij |
yup helemaal vergeten idd |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 24 apr 2012 8:12 |
|
 |

Geregistreerd op: 24-9-2007 Berichten: 40133 Dieet: Weg m/d Weegschaal Woonplaats: Gooise Meren
|
|
Sehasara schreef: | Odette schreef: | Sehasara schreef: | -1 kilo deze week, morgen ff invoeren. Ben blij |
haha, kijk, dat staat veeeeel beter  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 24 apr 2012 8:18 |
|
 |

|
|
Odette schreef: | Sehasara schreef: | Odette schreef: | Sehasara schreef: | -1 kilo deze week, morgen ff invoeren. Ben blij |
haha, kijk, dat staat veeeeel beter  |
jawel he |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 24 apr 2012 16:40 |
|
 |
|
 |
mr Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 21-8-2010 Berichten: 653 Dieet: COHEN Woonplaats: Noord-Holland
|
|
Hoi Karin, vreselijk genoeg fijn te lezen dat ik niet de enige ben met het Cohen probleem....ook alles er weer aan en tot nog toe niet de motivatie gehad om voor iets anders te gaan om weer wat kilo,s kwijt te raken. Had wel het een en ander hier gelezen om te gaan voor gezond eten en tellen. Denk nu bijna overtuigd te zijn door jou enthousiasme maar heb nog niet helemaal door hoe het werkt zijn er lijsten waar ik de menu,s vandaan haal of iets dergelijks kun je me wat laten weten alsjeblieft. Ik ga morgen op de weegschaal en dan zal ik mijn tikker en de rest aan gaan passen. Nou hoop dat je me een beetje op weg kunt helpen. Gr. Moon |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 24 apr 2012 21:29 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 24 apr 2012 21:30 |
|
 |

|
|
mr schreef: | Hoi Karin, vreselijk genoeg fijn te lezen dat ik niet de enige ben met het Cohen probleem....ook alles er weer aan en tot nog toe niet de motivatie gehad om voor iets anders te gaan om weer wat kilo,s kwijt te raken. Had wel het een en ander hier gelezen om te gaan voor gezond eten en tellen. Denk nu bijna overtuigd te zijn door jou enthousiasme maar heb nog niet helemaal door hoe het werkt zijn er lijsten waar ik de menu,s vandaan haal of iets dergelijks kun je me wat laten weten alsjeblieft. Ik ga morgen op de weegschaal en dan zal ik mijn tikker en de rest aan gaan passen. Nou hoop dat je me een beetje op weg kunt helpen. Gr. Moon |
bereken hier je ideale calorie inname http://www.hetgeheimvanslankemensen.nl/Je-ideale-kcal-inname/
en zet de app calorieteler van fatsecret op je mobiel. Je kan mijn lijst bekijken dat is een dagmenu op basis van 1600 cal per dag met variatielijsten.
https://www.weegclub.nl/forum/dagmenu-1600kcal-puur-en-natuurlijk-en-gezond-eten-t36002.html |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 24 apr 2012 21:33 |
|
 |
|
 |
Ahmose Weegclubfan voor het leven

|
|
Hoi Karin
Zoals beloofd kom ik ook spieken in je boekje! Maar "even" spieken zit er niet bij. Ik wil dit echt goed gaan lezen
Vind het geweldig dat je gestopt bent met roken Een gewoonte waar ik niet aan begonnen ben, maar kan we wel indenken hoe lastig het is om die gewoonte af te leren.
Heel veel succes met het gewone gezonde leven Iets wat iedereen zou moeten doen
Geniet van het zonnetje vandaag! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 25 apr 2012 9:27 |
|
 |
Simoontje Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 16-6-2009 Berichten: 5728 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Overijssel
|
|
ja, ja. Onze Karin is super goed bezig!!!_________________
Net toen de rups verzuchtte, dat z'n leven voorbij was, werd hij plots wakker als 'n schitterende vlinder |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 25 apr 2012 10:22 |
|
 |

|
|
Karin, ik ben twee weken terug naar een lezing van Mieke Kosters (van het geheim van slanke mensen) geweest, wát een inspirerend mens is dat!! De link die je hier neerzet had ik nog niet gevonden, ik ga ook even kijken...
Heb jij al zo'n gratis online cursus gedaan via facebook? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 25 apr 2012 11:19 |
|
 |
|
|