Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Karin's boekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Simoontje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wow.
Wat een super weeg.
En dat in 1week?
Echt super!!!
Ben blij voor jou

Net toen de rups verzuchtte, dat z'n leven voorbij was, werd hij plots wakker als 'n schitterende vlinder
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 24 mrt 2012 11:40    
Vrouw Weeggegevens   An
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr. Cohen

Reageer met quote
hoi Karin...

Ik ben heel lang weggeweest hier opforum....en ook natuurlijk weer veel bij gekomen!Mijn bedoeling was om morgen weer te starten met cohen...maar ben een beetje jullie (oud cohenners) gaan opzoeken en lees jullie bevindingen .Ben nu heel hard aan het nadenken wat ik moet doen.
Ben op het moment aan het revalideren van een knieprotheseoperatie....wil vooral om prothese minder aan slijtage te laten lijden zeker 15 kilo afvallen.
Heb nu veel tijd om te lezen en heb recentelijk het boek vd Gabriel Methode gelezen.....heel interessant.(gaat tegen alle vormen van dieten in....en over manieren om je Vetknop uit te zetten......
Als ik heel eerlijk ben zie ik erg tegen cohen op.....en denk dat ik toch voor de gezonde manier moet gaan.
Fijn dat ik jouw bevindingen tegenkwam!
groetjes an(geline)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2012 9:46    
Vrouw Weeggegevens   Sehasara

Dieet: cambridge dieet,

Reageer met quote
Simoontje schreef:
Wow.
Wat een super weeg.
En dat in 1week?
Echt super!!!
Ben blij voor jou

Ik weeg niet iedere week dus das niet van 1 week. Nu na pasen wel aangekomen. Maar we gaan er weer mee verder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2012 11:13    

Reageer met quote
Op aanraden van wat weegdinnetjes toch maar weer calorieën tellen. Het blijft een feit: je moet minder calorieën eten dan je verbruikt om af te vallen. Dus ja dat ben ik dan toch aan het doen, ookal vind ik dat ik dan teveel met voeding bezig ben. Maar ja dat moet dan maar zolang ik wil afvallen. Anders gaat het em ook niet worden. Loslaten komt later als ik op gewicht ben. En ik was wel gezond aan het eten maar omdat ik niet meer tel at ik wellicht toch te veel.

Ow en wat ben ik toch blij met AH biologisch. Ik ontdek steeds meer bij Appie. En ook nog es goedkoper dan de Eco plaza Lach
Ik ga mijn voedingslog hier ook aan einde van de dag toevoegen!

Nu eerst naar het ziekenhuis voor een allergietest.

Laterz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2012 12:18    
Vrouw Weeggegevens   Clea
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
hé Karin,

volg jouw dagboekje al een tijdje en ben me er de laatste tijd ook van bewust dat ik niet gezond bezig ben : proteïnedieet, bio hcg dieet, dan dit, dan dat. enfin, een gezond eetpatroon heb ik niet meer. kom ook bij van het minste dat ik eet.
ben me momenteel zo'n beetje aan het verdiepen in superfoods en kwam op de link van jesse vandevelde terecht. is dit iets ? heb jij ooit zijn methode gevolgd ? ben bang om weer eens geld te verkwisten aan iets dat ik toch niet kan volhouden. heb zeer zwakke schouders en heb ook een zware rugoperatie achter de rug. in zijn introductieclip liet hij twee oefeningen zien om de vetverbranding te stimulieren : push ups (uitgesloten voor mij) en dan zo door de benen buigen met gewichten in je handen (dat zou ik kunnen proberen, maar vrees dat ik niet al te diep zal geraken). daarna sprak hij wel van andere combinaties die ik te zien zou krijgen (fietsen zou ik vb wel kunnen), maar heb daar niks van te zien gekregen. er doen zoveel tegenstrijdige geruchten de ronde. is hij een klojo of valt hij te vertrouwen ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2012 14:41    

Reageer met quote
Ik heb de voedingsadviezen van Jesse ook gevolgd en ik kwam er alleen maar van aan omdat mijn stofwisseling (door Cohen) zo in de war was. Als je een gezonde stofwisseling hebt dan werkt het zeker erg goed. Dus ik weet niet hoe het met jouw stofwisseling gesteld is. Maar ook Jesse gaat er weer vanuit dat je minder koolhydraten moet eten en ik ben hier uiteindelijk (na veel lezen over voeding) geen voorstander van. ja zeker geen witte koolhydraten gaan eten. Ik ben een voorstander van de goede koolhydraten (bruine, volkoren). Maar ook in de juiste verhouding met Vetten en eiwitten. Ik eet in de verhouding 40-30-30 Dus 40% koolhydraten en 30% eiwitten en vetten. Ik eet nu weer alles maar wel met mate, daarnaast geheel overgestapt op biologisch. Het gaat nu langzaam maar ik weet dat ik uiteindelijk blijvend zal afvallen! Oja, ik tel dus ook de kcal.

Als jij nu 64 kilo weegt met een lengte van 172 cm vraag ik me af hoeveel je wilt afvallen. Je hebt een BMI van 21.6 en dat is ideaal!

Berekend hier je ideale kcal inname: http://www.hetgeheimvanslankemensen.nl/Je-ideale-kcal-inname/

trouwens erg leuk boek ook (niet de voedingsadviezen maar wel de denkwijze)

Daarnaast sport ik dus 3x per week en alleen maar krachttraining en als het cardio is dan een HIT training!

Het voedingspatroon van Jesse is zo vreselijk aanpassen dat je altijd het gevoel hebt op dieet te zijn omdat je jezelf altijd beperkingen moet opleggen. Dat houd je niet vol voor de rest van je leven. Mijn motto: diëten werken niet. Je moet een voedingspatroon vinden wat bij jou past en wat je de rest van je leven kan volhouden. En afvallen is nog altijd minder eten dan je verbrand.

Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2012 15:10    
Vrouw Weeggegevens   sammie60
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Dunkan

Reageer met quote
Hallo,

Ik heb je dagboek gelezen(via cohen boekjes hier terecht gekomen)
moet zeggen dat ik geschrokken ben met je ervaring van cohen dieet, ben namelijk ook begonnen paar dagen terug, en je hebt me nu wel aan het denken gezet (Nee ik zoek geen excuus om te stoppen)
ik was al aan het twijfelen weight watchers of cohen, nu ben ik heel erg aan het twijfelen, zeker omdat ik pas een paar dagen bezig ben, wil het goed doen voor altijd nu hoor want ben het dieten enzo echt wel spuug zat! heb me ook voorgenomen niet meer aan te komen,
en gezondheid is wel belangrijker want die krijg je nooit meer terug.
wat zal ik doen?? Sip((

met jouw manier eet je ook best wel lekker vind ik:)))
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2012 17:00    

Reageer met quote
Als ik de tijd kon terugdraaien dan zou ik nooit aan Cohen begonnen zijn met wat ik nu weet. Dan was ik nu wel blijvend slank geweest,

Mijn menuutje vandaag:

http://www.fatsecret.com/export/11102272/89388/15446/day/food/FoodDiary_120416_foods.pdf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2012 17:08    
Vrouw Weeggegevens   snoekie

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Heeee kanjer! Goed om je in je boekje te zien. En geweldig dat je toch
weer je kcal telt. En ook je theelepel kokosolie tellen hoor.
Alles telt mee, hoe gezond ook! Ik ben trots op je meis. Liefs, Snoek

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2012 19:31    

Reageer met quote
Nee nooit gedaan en ga ik nu ook niet doen, je rustig 2-4 eetlepels kokosolie kan gebruiken zonder hier van aan te komen. En ik gebruik er ongeveer 1.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2012 20:11    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 7 van 27