Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Karin's boekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sehasara
Weegclubfan voor het leven

Dieet: cambridge dieet,

Reageer met quote
Ik moet 1600 kcal per dag eten om 0.5 kilo in de week af te vallen. Het aantal ligt ook aan wat je eet vet is 9 kcal per gram koolhydraten en eiwitten 4 kcal per gram
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 mei 2012 13:48    

Reageer met quote
menu voor vrijdag 18 mei
1400 kcal
48 gram vet
143 gram koolhydraten
107 gram eiwit

O: 200 gram kwark en cappuccino
T: meloen en stuk komkommer
L: 3 slankbrood, achterham, kaas en gerookte kip, 2x roomboter
T: cappuccino
D: kop biologische tomatensoep (AH) met daardoorheen kip en taugé met 1 slankbrood met roomboter en een salade met fetakaas, zongedroogde tomaat, augurk, ui, komkommer, rucola, ijsbergsla en cappuccino
T: 200 gram magere kwark
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 mei 2012 17:38    

Reageer met quote
Ahmose schreef:
Nu ik naar je maaltijdlijstje kijkt lijkt het alsof je "meer" eet bij een 1280 kcal dan de 1300... Maar dat zal vast mijn ontwetendheid bij het aantal kcal zijn!

*gaat toch maar is sparen voor een smartphone zodat ze ook de gezondheids apps kan gebruiken*

bij de 1380 kcal was in de avond ook veel groenten en wel bijna 200 gram kip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 mei 2012 17:48    

Reageer met quote
Menu zaterdag 19 mei
O: havermout pannekoek met cappuccino
T: cappuccino
L:2 crackers met ham en kip
T: bakje yoghurt
D: pasta met cappuccino
T: bakje kwark

Zie: http://www.fatsecret.com/export/11102272/D703B/15479/day/food/FoodDiary_120519_foods.pdf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 mei 2012 15:24    
Vrouw Weeggegevens   alicekknotts
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo Karin, jou ook weer gevonden! Zie wel dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten. Het ging TE makkelijk met Cohen; ook ik alles er weer bij! Nu ook eerst zelf proberen met "gewoon gezond" en gewoon niet teveel en bewegen. Moet ook lukken, we zien wel!
Maak je geen foto's meer van je heerlijke maaltijden? heb nog steeds veel plezier van de camera, oja en een nieuw motto!

groetjes alicekknotts

weegdag donderdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 19 mei 2012 21:02    

Reageer met quote
alicekknotts schreef:
Hallo Karin, jou ook weer gevonden! Zie wel dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten. Het ging TE makkelijk met Cohen; ook ik alles er weer bij! Nu ook eerst zelf proberen met "gewoon gezond" en gewoon niet teveel en bewegen. Moet ook lukken, we zien wel!
Maak je geen foto's meer van je heerlijke maaltijden? heb nog steeds veel plezier van de camera, oja en een nieuw motto!

groetjes alicekknotts

ja we komen er allemaal van terug, Cohen is hoe je het wend of keert toch een crashdieet en je blijft op gewicht als je maar in de Cohen greep blijft.

Mijn lijf heeft meer dan een jaar nodig gehad om te komen waar ik nu ben...dat ik weer kan afvallen. Oke stoppen met roken deed mijn gewicht ook niet veel goeds. Maar mijn stofwisseling was geheel aan puin door Cohen. ja gezond eten en nooit meer op dieet is echt the key! Calorieën tellen is wat voor mij werkt. Ik zak langzaam maar gestaagd nu in gewicht en dit zal veel blijvender zijn dan Cohen ooit was. ja nog blij met de cam idd, foto's maken...ja kan ik mms wel weer es doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 mei 2012 21:12    

Reageer met quote
Yes een.hele kilo afgevallen, dat gaat lekker met mij. Mijn inspanningen worden beloond,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 mei 2012 7:32    
Vrouw Weeggegevens   Ahmose

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Van harte met je super resultaat Karin Lach

Maar je hebt er dan ook je stinkende best voor gedaan!

Gisteren probeerde ik me aan te melden voor de caloriechecker maar ik bleef maar foutmeldingen ontvangen... vandaag nog maar is proberen!

Kom je een hele fijne zondag wensen!

Mijn dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 mei 2012 8:02    
Vrouw Weeggegevens   alicekknotts
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Meid, wat een mooi resultaat! Geweldig gedaan hoor, kun je trots op zijn. Een vraagje nog. Weet jij of ik het dieet dat ik volg in mn profiel zelf kan veranderen? En misschien maak ik ook maar een nieuw boekje aan dan, maar ben vergeten hoe dat ging, gewoon starten bij berichten in gezond eten? Je ziet, ben er echt helemaal uit, maar inmiddels al wel 1,2kilo lichter, beginnersgeluk noemen ze dat!

weegdag donderdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 20 mei 2012 8:31    

Reageer met quote
gewoon ff via moderators aanvragen. Ik was gewoon een nieuw boekje begonnen en hebben ze het later aangepast.

Geen beginnersgeluk, gezond eten en niet te veel willen eten werkt gewoon. Tel je ook calorieën?

Mooi resultaat!! Proficiat!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 mei 2012 8:35    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 17 van 27