Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Karin's boekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Willie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja geweldig.. ik las in je oude boekje dat je nog steeds gestopt was met roken ! Applaus.. .. eigenlijk is het niet meer "gestopt zijn" . Je rookt gewoon niet !! Klasse

Ook die happening van het stoppen heb ik vol verbazing gelezen toen, vond het zo ontzettend knap.. was geloof ik na 1 ochtend sessie met Alan Carr, toch?

Tjonge.. respect... zegt deze rokende Willie !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 feb 2012 20:05    
Vrouw Weeggegevens   Sehasara

Dieet: cambridge dieet,

Reageer met quote
Idd van 30 sjakkies per dag naar 0 in één dag Geschokt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 feb 2012 20:24    
Vrouw Weeggegevens   Lissabon

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Heel herkenbaar inderdaad
ben ook van t padje geraakt door cohen
ik kijk naar brood en bam zit weer mega veel aan
ben me nu aan t verdiepen in de hormoon factor van ralph moorman is eigenlijk ook gezond eten inde de zelfde verdeling van koolhydraten vetten en eiwitten als die je nu volgt met sporten erbij

nu die knop nog om

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 feb 2012 20:43    

Reageer met quote
Goed zo Thea, laat aub Cohen achter je en gezond leven. Het brengt je alleen maar ellende. En je bent alleen maar bezig met étén en dat is niet gezond. Ik lees nu het nieuwe wasbord dieet, wat overigens geen dieet is maar daar wordt zo haarfijn in uitgelegd waarom vetarm of koolhydraten beperkte dieeten niet werken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 feb 2012 20:54    

Reageer met quote
taetske schreef:
Heel herkenbaar inderdaad
ben ook van t padje geraakt door cohen
ik kijk naar brood en bam zit weer mega veel aan
ben me nu aan t verdiepen in de hormoon factor van ralph moorman is eigenlijk ook gezond eten inde de zelfde verdeling van koolhydraten vetten en eiwitten als die je nu volgt met sporten erbij

nu die knop nog om

Oh T., het zou geweldig zijn als ook jij weer kan genieten van het brood eten in plaats van er alleen maar naar te kijken

Succes meis ! Ik lees wel of je binnenkort gaat kiezen voor gezond eten en geen dieet meer.

Groet, W.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 feb 2012 20:57    
Vrouw Weeggegevens   Spiritbieke
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Ik volg met plezier dit boekje alhoewel ik nog stevig in het "Cohen" regime zit (wel niet de oude Cohen versie, zit nu onder begeleiding bij iemand die de tekorten bij Cohen ook ontdekt heeft en al groen uitslaat als ik nog maar Co.. durf te zeggen Lachen )
Maar het blijft zonder brood, pasta, rijst.... (al durf ik een paar keer per week wel een zakje zilvervliesrijst eten en een glaasje wijn drinken in t weekend)
Mijn lijf voelt zich echter wel supergoed bij deze vorm van eten, veel meer energie, mentaal ook sterker, veel meer happy dan vroeger... maar ik word wel een beetje bang als jullie hoor...
Ben ik mezelf echt om zeep aan het helpen, terwijl het toch goed voor me voelt?????
Ik blijf alvast luisteren naar mijn lichaam! Aan brood en aardappelen heb ik niet zo'n behoefte, maar nu en dan een zakje zilvervliesrijst of een beetje spelt pasta (en een glaasje wijn in het weekend) moet kunnen, al val ik dan niet zo snel af... dat maakt me niet uit.
Als ik voel dat ik soms meer groenten wil, neem ik dat ook, zalm eet ik ook 1 keer per week en ik gebruik een speciale olie (een afgestreken soeplepel, geen drupje) waar de omega's in zitten... (een mens moet zijn toiletbezoek kunnen blijven soepel houden...)

Misschien nog niet ideaal, maar ik lust bijna niks (zeker niet van groenten), dus dat maakt het allemaal niet eenvoudiger...
Brood is voor later, gelukkig heb ik geen gluten allergie of intolerantie, dus spelt zou kunnen...
Tarwe is verboden terrein voor me (intolerantie)
pfffffffffffffffff dus soms....

Tot hiertoe voelt het zo goed, maar ik blijf jullie volgen, want ik kan naar de toekomst toe nog heel veel van jullie ervaringen leren.
En ook de minder goeie dingen van een dieet of een manier van eten mogen aan bod komen, we kunnen er alleen maar uit leren!

groetjes

Brigitte

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 09 feb 2012 22:37    

Reageer met quote
Ontbijt: 2 slankbrood, 2 eieren
Tussendoor: bakje m. Kwark met kaneel
Lunch: groene salade met kipfilet en augurk, rozijnen, komkommer, zilveruitjes, pompoenpitten
Tussendoor: paar rauwe pecan- en cashewnoten, en paar amandelen.+ banaan
Workout-shake: 200 ml kokoswater met 30 gr. Whey eiwit poeder
Diner: garnalen met roerbakgroenten
Tussendoor: 2 cappuccino met lactosevrijemelk

50 gr vet
141 gr koolhydraten
138 eiwit
1577 kcal

Laatst aangepast door Sehasara op za 11 feb 2012 11:40, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 feb 2012 22:50    
Vrouw Weeggegevens   Tulipan64

Reageer met quote
HA!

Ik ga je volgen en hier zelf ook een nieuw boekje openen...
grtz, Peg!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 feb 2012 0:01    

Reageer met quote
Tulipan64 schreef:
HA!

Ik ga je volgen en hier zelf ook een nieuw boekje openen...
grtz, Peg!

Hoi Peg,

Heb je al begroet in je eigen nieuwe boekje... en ook jou heb ik dus gevolgd in jouw / jullie Cohen periode (net als dat ik dat bij Karin, Taetske, Snoekie, Meissie en nog een paar anderen heb gedaan)

Succes !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 feb 2012 10:24    

Reageer met quote
O: 200 gr kwark met chiazaadjes en lijnzaad en kaneel
L: 2 slankbrood met rosbief en komkommer
T: mozzarella light met tomaat en paar amandelen
D: broccoli, kipfilet en zoete aardappel
T: 2 cappuccino met lactosevrije halfvolle melk
T: sinaasappel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 feb 2012 19:15    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 2 van 27