Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Karin Cambridge dagboek

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sehasara
Weegclubfan voor het leven

Dieet: cambridge dieet,

Reageer met quote
 31 mei gestart met Cambridge stap 1 

Week 1: -5.2 kg 
Week 2: -2.2 kg 
Week 3: -2.6 kg 

10 kilo in 19 dagen, nu overgestapt naar stap 2 

Stap 1 (3x daags een maaltijdvervanger in de vorm van shake of soep) heb ik zonder moeite gedaan. Totaal geen honger. Zelf meerdere BBQ en verjaardagen gehad maar echt heel goed te doen. Mindset is skyhigh, ik wil niet meer dik zijn. 
Voordeel van Cambridge nu is dat er een minimale opbouwtijd van terug naar voeding is van 24 weken. Nu ik stap 2 ga doen mag ik 125 groep eiwit en 125 gram groente weer toevoegen. 

En dan zit ik toch weer aan een extreem dieet, ondanks wat ik hierboven allemaal geschreven heb. Na Cohen weer aangekomen (mede door stoppen met roken). En de 7 jaar die volgde heb ik werkelijk vanalles geprobeerd om het op de gezonde en normale weg eraf te krijgen met gezond eten en bewegen maar het lukt me niet. Onderhevig aan de eetstoornis die zijn kop regelmatig opstak natuurlijk ook nog (ook hiervoor eindelijk de stap genomen en krijg professionele hulp) 
Ik was zo zo klaar met dik zijn dat ik toch ene allerlaatste poging ga doen en wel met Cambridge. 

Ik ben 31 mei gestart in stap 1 en nu 18 dagen later ben ik al 10 kilo kwijt en stap ik over naar stap 2. Ik heb met mijzelf afgesproken om cambridge tot de letter te volgen en ik ben heel blij met de nieuwe stijl van langzaam voeding opbouwen in minimaal 24 weken. Ik ben er weer klaar voor en hoor weer 30 kilo kwijt te raken als destijds in 2009-2010 met Cohen. 

Ik ga dr weer voor 

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 0:04    
Vrouw Weeggegevens   mamajanice
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Hoi, ik ben halverwege april gestart, moeizaam.. 2 jaar geleden na de bevalling van Mn jongste dochter ben ik ermee begonnen en ben toen 20 kilo afgevallen in 3 maanden tijd. Echter bijna alkes zit er nu weer aan doordat ik niet goed heb afgebouwd.. in april dus weer begonnen, maar het lukt me niet geweldig. Zit nu op 95 kilo en het schommelt tussen 95 en 91... heb met mezelf nu afgesproken dat het echt niet langer kan zo en wil het dus ook weer serieus oppakken, een dikke week alleen maaltijdvervangers en daarna fase 2 in om het beter vol te kunnen houden..

Succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017 21:58    

Reageer met quote
Dat is zeker jammer. Ik ben ervan overtuigd dat je het hele traject moet volgen om succesvol op gewicht te blijven. Dus dat doe ik dan ook. Jij nu ook dus.. dat is echt belangrijk. Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 9:37    
Vrouw Weeggegevens   RenaMaria
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven (Jesse van der Velde.)

Reageer met quote
Heel veel succes gewenst.
Vind het heel herkenbaar wat je zegt.
Ik ben gisteren begonnen met stap 1.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 jul 2017 19:26    

Reageer met quote
Overgestapt ok Slim and Save en doe het dus nu zonder consulent. Dat gaat me goed af. En betaal nu maar ?25 euro per week..

Ook interesse...stuur mij een berichtje met je email dan kan ik een code sturen voor 10% korting.

Scheelt zoveel in vergelijk met Cambridge en ik vind de smaken beter en de keuze ruimer....veel uitgebreider

Ik ben dr zoo blij mee[/img]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 aug 2017 19:39    

Reageer met quote
Ik vind 50,- euro per week echt niet te veel.
Want je eet verder niets.

En elke week naar de coach is mijn stok achter de deur.

Maar ik wens je veel succes. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 aug 2017 19:58    

Reageer met quote
Ik had niets aan mijn consulent.. 3.55 voor een cb maaltijd of 1.16 vind ik eem te groot verschil. En ik vind het zoveel lekkerder dan cb.
Maar ik snap he hoor. De consulent als stok achter de deur. Mij lukt het gelukkig ook zonder. Nu in week 9 en - 16 kilo.

Jij ook veel succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 aug 2017 0:06    

Reageer met quote
3.55?
Ik betaal voor shakes 2.55
Maar al was het 5,- , ik doe het nog omdat het me tot nu toe helpt. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 aug 2017 8:46    

Reageer met quote
Typfout...

Lekker doen wat jouw past
Het is jouw weg. 🖒

En ik bewandel de mijne met beide een mooi doel... slank en gezond leven. We komen er wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 aug 2017 8:54    

Reageer met quote
Helemaal eens Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 aug 2017 9:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1