Auteur |
Bericht |
Justice Ik wil afvallen bij de weegclub

|
|
Ik zou graag wat ervaringen horen van mensen die shaken. Ik ben nu net 2 weken bezig en ik ben 2,6 kilo kwijt. Ik moet nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel kilo's ;-).
Hoor graag van jullie!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 nov 2014 17:39 |
|
 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 51573 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Bericht over je ticker ontvangen ik heb je streefgewicht wat hoger gezet nu zie je dat alles goed staat op je ticker.
Succes _________________ Stort geen donatie meer want ik stop ermee wordt dit jaar 78 en mijn gezondheid is niet goed meer .
Ik laat je zo snel mogelijk horen wanneer ik definitief stop
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 nov 2014 18:14 |
|
 |
Channi Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 nov 2014 18:51 |
|
 |
Flower-Angel Ik wil afvallen bij de weegclub

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 nov 2014 20:14 |
|
 |
|
 |
Oprah Vaste Weegclubfan

|
|
Hoi Justice,
Veel succes, de eerste 2 weken vond ik het moeilijkst maar daarna went het wel.
Zelf doe ik Biamed en bevalt goed, neem 2 shakes per dag en mag 1 normale maaltijd per dag, waar je echt veel mag eten. Shakes waar je daarnaast op een dag bijna niks mag eten zou niks zijn voor mij.
En hou steeds kleine doelen in gedachten, toen ik begon moest ik 30kg afvallen, dat getal benauwde me.... maar ik ben steeds in doelen van 5 kg gaan denken en dat werkt mentaal beter._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 nov 2014 21:29 |
|
 |

|
|
Hoiii,
Hoe gaat het meid? Kom op he |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 24 nov 2014 13:32 |
|
 |

|
|
Hoi,
met mij gaat het goed. Vind het nog wel moeilijk hoor haha. Van het weekend een verjaardag gehad waar heeeeeel veeeeel lekkers was! Niets genomen! Goed he!
Nou ja, had wel voorgenomen dat ik "gewoon" mee zou eten savonds. Aangezien mijn schoonzus Moluks is hadden we heerlijk eten en heb dus ook een bordje meegegeten. Verder niets gesnoept.
Ik ben nu 4 kilo kwijt in 3 weken dus dat gaat heel goed. Probeer wel streng te blijven voor mezelf, want als ik nu al afzwak......
Hoe gaat het met jou?
Groetjes_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 24 nov 2014 13:37 |
|
 |
|
 |

|
|
Wat fijn om te lezen dat je het goed doet! ja bij mij gaat het verassend genoeg wel goed. Maar heb toch ook mn moeilijke zoete momenten! Zeker als ik naar de bakker ga voor mn vriend
Je mag gerust normaal eten als je je goed houdt aan de rest.. Wow 4kg in3 weken! Super hoor.. Doe zo zeker verder.
Met mij ok wel. Enkel gisteren had ik het moeilijk bij mijn schoonmama lekker tajine gegeten en erna vanalle zoetigheden waar ik toch vanaf ben gebleven. Vandaag is mn eerste fitclub, dat is een volledige workout dat vanuit herbalife wordt geregeld. Dus ik heb vanaf nu 2 weegmomenten, die extra controle motiveren me enorm. Ben benieuwd wat vanavond mn kg's zullen zijn.
Groetjes
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 24 nov 2014 13:51 |
|
 |

|
|
Goed zeg dat je er vanaf bent gebleven van alle zoetigheid. Ik ben heel benieuwd hoe het vanavond gaat en wat je kg zijn vanavond! Laat je het mij even weten?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 24 nov 2014 15:21 |
|
 |
anbe Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 14-5-2012 Berichten: 2132 Dieet: gezond eten Woonplaats: Bladel
|
|
Heel veel succes. het kan wel helpen door alles inderdaad percies op te schrijven wat je eet. en aan sprintjes mee doen helpt mij ook.
Groetjes Anbe._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 15 jan 2016 14:13 |
|
 |
|
|