Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Justice " mede shakers gezocht"

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Justice
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Shaken

Reageer met quote
Ik zou graag wat ervaringen horen van mensen die shaken. Ik ben nu net 2 weken bezig en ik ben 2,6 kilo kwijt. Ik moet nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel kilo's ;-).

Hoor graag van jullie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 nov 2014 16:39    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Bericht over je ticker ontvangen ik heb je streefgewicht wat hoger gezet nu zie je dat alles goed staat op je ticker.

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 19 nov 2014 17:14    
Vrouw Weeggegevens   Channi
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Herbalife

Reageer met quote
Hoi Justice,

ik begin nu met Herbalife. Vind het zelf ontzettend spannend. Ook bij mij moeten er heel wat kg's van af Lach na 2 weken heb je toch al een goed resultaat! Blijf zo verder doen en hopelijk kunnen onze ervaringen mekaar wat helpen Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 nov 2014 17:51    
Vrouw Weeggegevens   Flower-Angel

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Hoi Justice Erg blij
Dat is nog een lange weg te gaan zeg, ik heb even bij jouw profiel gekeken en jij bent net zo oud als dat ik getrouwd ben alweer nu 33 jaar getrouwd Cool lang hè, en ik ben moeder van 2 jongens die allebei al op zich zelf wonen. Voor mijn man kook ik dus om de 2 dagen en zelf zit ik aan de Shakes Schaam Schaam mag ik vragen met welke Shakes jij begonnen bent? Ik ben met Modifast begonnen maar de eerste 3 dagen vondt ik wel moeilijk hoor, heel veel succes zou ik zeggen.

Mijn buurvrouw is vorig jaar 30 kilo afgevallen met de Shakes van de kruidvat de repen van weightcare en ja, dan zie je wel resultaat hoor.
Ik vindt het heel knap van mijn buurvrouw want het valt niet altijd mee.
en denk er aan met afvallen het gaat langzaam Lach het is er ook niet in korte er aangekomen het gewicht,
als we elkaar kunnen steunen komt het vast goed! Heel veel succes hè
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 nov 2014 19:14    
Vrouw Weeggegevens   Oprah
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Biamed

Reageer met quote
Hoi Justice,

Veel succes, de eerste 2 weken vond ik het moeilijkst maar daarna went het wel.

Zelf doe ik Biamed en bevalt goed, neem 2 shakes per dag en mag 1 normale maaltijd per dag, waar je echt veel mag eten. Shakes waar je daarnaast op een dag bijna niks mag eten zou niks zijn voor mij.

En hou steeds kleine doelen in gedachten, toen ik begon moest ik 30kg afvallen, dat getal benauwde me.... maar ik ben steeds in doelen van 5 kg gaan denken en dat werkt mentaal beter.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 nov 2014 20:29    

Reageer met quote
Hoiii,

Hoe gaat het meid? Kom op he
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 nov 2014 12:32    

Reageer met quote
Hoi,

met mij gaat het goed. Vind het nog wel moeilijk hoor haha. Van het weekend een verjaardag gehad waar heeeeeel veeeeel lekkers was! Niets genomen! Goed he!

Nou ja, had wel voorgenomen dat ik "gewoon" mee zou eten savonds. Aangezien mijn schoonzus Moluks is hadden we heerlijk eten en heb dus ook een bordje meegegeten. Verder niets gesnoept.

Ik ben nu 4 kilo kwijt in 3 weken dus dat gaat heel goed. Probeer wel streng te blijven voor mezelf, want als ik nu al afzwak......

Hoe gaat het met jou?

Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 nov 2014 12:37    

Reageer met quote
Wat fijn om te lezen dat je het goed doet! ja bij mij gaat het verassend genoeg wel goed. Maar heb toch ook mn moeilijke zoete momenten! Zeker als ik naar de bakker ga voor mn vriend Lach

Je mag gerust normaal eten als je je goed houdt aan de rest.. Wow 4kg in3 weken! Super hoor.. Doe zo zeker verder.

Met mij ok wel. Enkel gisteren had ik het moeilijk bij mijn schoonmama lekker tajine gegeten en erna vanalle zoetigheden waar ik toch vanaf ben gebleven. Vandaag is mn eerste fitclub, dat is een volledige workout dat vanuit herbalife wordt geregeld. Dus ik heb vanaf nu 2 weegmomenten, die extra controle motiveren me enorm. Ben benieuwd wat vanavond mn kg's zullen zijn.

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 nov 2014 12:51    

Reageer met quote
Goed zeg dat je er vanaf bent gebleven van alle zoetigheid. Ik ben heel benieuwd hoe het vanavond gaat en wat je kg zijn vanavond! Laat je het mij even weten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 nov 2014 14:21    
Vrouw Weeggegevens   anbe
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heel veel succes. het kan wel helpen door alles inderdaad percies op te schrijven wat je eet. en aan sprintjes mee doen helpt mij ook.
Groetjes Anbe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jan 2016 13:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2