Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Juni

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   minnekemuizeke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
gisteren fijne dag en avond gehad, eerst een mooi groen hokje
dan een vaderdagsonbijt (maar ik heb me aan men plan gehouden
dan mijn kledingkast uitgemest en al wat te groot was eruit gehaald
dan in de kelder de dozen met de volgende maat naar boven gehaald,
daar heb ik weer een hele boel leuke kleren gepast en toch ook weer 2 volle manden die nu terug pastte... alles gewassen want na zo een tijdje in de kelder te staan ruikt het niet zo fris natuurlijk.
het fijne is dat ik weer kleur heb in men kleerkast, vroeger koos ik vaak voor zwart en donkere tinten omdat toch wat afslankt. nu heb ik alle kleuren liggen, veel fijner.
s 'avonds dan voor man en kinderen een filet pureke met championgroomsaus frietjes sla en tomaat
voor mij gegrilde steak met groentefrietjes uit de oven sla en tomaat zonder saus.
en dan moesten wij naar een verjaardagsdrink. waar ik me ook goed heb gehouden, heb nergens aangezeten van de snackjes en maar een half glas cava gedronken (was BOB) wat vanmorgen op de weegschaal vertaalde in gelijk ipv een + (wat ik meestal heb na een feestje Lach ) dus ben content. vandaag nog een dagje rust wegens pinkstermaandag. dus lekker chillen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 10 jun 2019 9:37    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Was ik lekker aan het wandelen vanochtend, ondanks de grijze lucht. De buienradar gaf al ruim 1 uur aan dat het regende, terwijl het droog was. Dus ik dacht, gewoon gaan! Lachen

Ging prima, eerste 45 minuten bleef het donker met een grijze lucht maar geen druppeltje. Ga ik het bos in, dat is de laatste afslag van mijn ochtend wandeling, begint het halverwege te regenen. Dus zowel ik als de hond helemaal doorweekt Lachen Lachen Lachen . Ik kon onder de douche, maar de hond is nu pas weer droog, arm ding.

Maar wel lekker gewandeld!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jun 2019 17:04    

Reageer met quote
Pfff onder die 75 geraken is zeer moeilijk , weer gelijk. Hopelijk volgende week beter.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019 8:14    

Reageer met quote
Pfff onder die 75 geraken is zeer moeilijk , weer gelijk. Hopelijk volgende week beter.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019 8:14    

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019 8:15    

Reageer met quote
minnekemuizeke schreef:

Dit gaat jou lukken Minneke!
Je bent al zoooooo ver gekomen Geschokt Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij .
De laatste loodjes wegen het zwaarst is helemaal waar, maar het is super knap dat jij al zoveel bent afgevallen. Ik heb er dan ook het volste vertrouwen in dat jou die laatste 5 kilo ook gaat lukken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 jun 2019 16:59    

Reageer met quote
Cleanfoods fan, besteld, getest en goedgekeurd. Pannenkoeken met stroopwafelsmaak, banaansmaak, chocosmaak, heb ook appelkaneelsmaak en naturelsmaak. Voor 4 kleintjes of 2 grote 100 kcal ipv 300kcal en je hebt er echt mee gegeten. Kan als onbijt of als dessert (maar dan ga je volgevreten zijn denk ik) de mayo, ketchup en chocoladesaus ook lekker , alles onder de 10 kcal voor 30 gram ipv 100kcal of meer per 30 gram bij normale producten. Laat de zomer maar komen... tomaat crevette eten zonder schuldgevoel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 20 jun 2019 10:09    

Reageer met quote
En weer een kilo eraf!
Erg blij

Mijn doel in Juli gehaald en ik ben zeer tevreden, de 89,9 komt nu toch echt wel in zicht. Wat lijkt het me heerlijk om de "90" te verlaten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 10:29    

Reageer met quote
onig58 schreef:
En weer een kilo eraf!
Erg blij

Mijn doel in Juli gehaald en ik ben zeer tevreden, de 89,9 komt nu toch echt wel in zicht. Wat lijkt het me heerlijk om de "90" te verlaten!

Proficiat ongi58 heel blij voor jou. Hier helaas weer gelijk gebleven Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 13:23    

Reageer met quote
Dankjewel Minneke en wat jammer!
Weet je hoe het komt dat je stilstaat?
Balen is dat he!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 13:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 5 van 6