Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Juli challenge: positief gedrag beloond deel 20

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Anneke69
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goede morgen dames.
@Odette, pluim verdiend.
Mijn laatste dagje in Egmond aan Zee. Zometeen een lange wandeling langs het strand. Daarna komt mijn broer, uit Haarlem, koffiedrinken, met wat lekkers smullen en gaan we scrabbelen. Helaas kan hij niet meer lange wandelingen maken. Huil huil Misschien gaan we nog uit eten smullen We zien wel.
Fijne zondag en Lientje heel veel sterkte!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 5:45    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Goed bezig Odette!!!

Lientje, heel veel beterschap!

Thir, ook nog een goed verder herstel gewenst!

Mineola, dat is juist het fijne van dit sprintje. Je legt de nadruk op het positieve. Succes!

Anneke, veel plezier nog vandaag! Het is nog steeds mooi weer! Het gaat hier alleen straks weer flink waaien. Ik wilde gaan borduren op het balcon. Dat wordt alles vastbinden Lachen

Gisteren nog 6 punten gescoord. Ik heb heel vele gedaan op Marktplaats. Het was buiten te warm dus ik heb de tijd maar binnen goed besteed. ook best alweer veel verkocht Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 7:20    

Reageer met quote
Mijn plan voor komende week:

Website nichtje 2pt
Marktplaats 2pt (het eind komt in zicht!)
Huishoudelijk 2pt
15min iets extra opruimen in huis 2pt (alleen op dagen dat ik geen afspraken heb)

Veel succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 7:25    

Reageer met quote
Jij bent ook goed bezig Liesbeth.
Hoe gaat het nu met je gezondheid. Kun je het een beetje hanteren? Wens je sterkte. Je doet het geweldig en het is niet niks zo’n operatie. aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 16:51    

Reageer met quote
Dank je Anneke Erg blij
Het gaat wel. ik doe het wat rustiger aan en dat helpt wel. Maar ik ben wel erg moe en slaperig.
Morgen hoor ik wat het plan gaat worden voor de behandeling.

Vandaag alleen aan Marktplaats gewerkt. Wel heel veel!
2punten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 19:08    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal, na een week afwezigheid meld ik mij weer hier. Alles goed hier, ik houd ook elke dag netjes de punten bij en kijk en schrijf bij de weegclub. Maar hier kreeg ik geen meldingen meer van en ik dacht er niet aan (teveel andere dingen). Maar nu heb ik een week (9 bladzijden!) bijgelezen.

Mooi om te zien hoe we elkaar hier steunen en dat het echt werkt met die punten.
Lientje wat een schrik, sterkte en beterschap!
Ook de anderen die tobben met gezondheid wens ik veel sterkte.

Ik heb tot nu toe al 66 punten verzameld, ik sta er zelf van te kijken. Afgelopen zaterdag was wel een klapper, toen liep ik een wandeltocht van 42 km en deed er 's avonds nog een rondje van 3 km bij. Omdat ik per 3 km een punt krijg, waren dat er al 15. En het leuke is dat ik me pas na die tocht realiseerde dat ik zoveel punten had gehaald. Het zou dus kunnen dat ik de wandelkilometers er bij een volgende sprint uithaal. Fiets kilometers haal ik ook wel, maar veel minder. En het waterdrinken blijft een punt van aandacht. Als het warm is niet, maar nu moet ik er echt aan denken.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 7:54    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
De laatste tijd niet zo actief handen vol aan mijn lekkere schatjes maar van de week besefte ik mij dat ik niet eens kan rennen dus ik pak mijzelf weer bijelkaar en ga weer verder.
Mijn doelen: mij aan mijn eetplan houden en naar de sportschool en minimaal 8000 stappen.

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 12:59    

Reageer met quote
Wat een schatjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 14:39    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren 5 punten behaald. Eten en drinken ging niet goed en 1x niet geluisterd. Vandaag ging ik voor de volledige 8. Maar de eerste punt al verloren. Denkend aan m'n punten niet gaan zitten toen de wekker ging... Stom, stom stom
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 15:07    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Behalve dat ene gemiste punt voor niet luisteren naar de wekker, verder alles goed gegaan. 7 punten dus!
In totaal nu 28 punten. Ik heb er wel al 20 gemist dus de 175 wordt krappe sokken. Moet het vanaf nu heel goed gaan!
Het zou moeten kunnen. Ik moet gewoon wat strenger zijn en eerder dingen gaan ondernemen.
Alles duurt altijd zo ontzettend lang. Misschien als ik eerder begin kan ik dat iets makkelijker accepteren. Vanmiddag had ik gewoon honger en ik moest alleen nog twee plakjes tomaat erop leggen, wat peper en zout erop doen en in stukjes snijden. En toen dus te lang doorgegaan want had geen geduld meer te wachten op de volgende "ronde".
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 21:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 10 van 18