Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

jufjelle

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jufjelle
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hallo allemaal!
Als actief lid van een helaas opgeheven site, ben ik hier terecht gekomen. Samen met een trouwe "buddie". Ik heb al zolang ik mij kan herinneren problemen met eten en daardoor met mijn gewicht. Op mijn zwaarte/dieptepunt woog ik 98,5 kilo en ik ben maar 1,60 klein...
In 2016 ben ik gescheiden en dit was het moment waarop alles anders werd. Om een lang verhaal kort te maken: ik weeg nog maar 72 kilo. Ik ben niet afgevallen door de stress, juist door het wegvallen daarvan! Het is niet persé nodig, vind ik zelf, toch zou ik nog een paar kilootjes kwijt willen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 16:06    
Vrouw Weeggegevens   MaddyS
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Jufjelle,

Welkom bij de Weegclub.

Je bent aardig wat afgevallen ze, ik wist niet dat je ook kon afvallen door geen stress te hebben.
Je zal hier de support en inspiratie vast kunnen vinden om die andere kilo's ook kwijt te raken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 16:29    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
Hallo , van harte welkom bij de weegclub.
dat is nog eens super,afgevallen doordat de stress wegvalt,dat is dubbele winst
(valtaf .nl)???

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 18 jun 2018 9:02    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Welkom jufjelle! Jammer dat je van forum moest wisselen, altijd lastig om te wennen... (ik las er wat over in het boekje van Koko). Ik weet nog dat ik, toen ik hier startte ook veel dingen niet gelijk snapte. Maar met de zoekfunctie en de linkjes van Dipinipi zul je een end komen.

Gaaf dat je op gewicht bent inmiddels, hier zul je maatjes vinden om dat gewicht vast te houden. Succes en tot in je dagboekje!
Groetjes van Nienke

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jun 2018 2:24    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Welkom Jufjelle!
Zelf ben ik ook klein van stuk 1,60m. En mijn gewicht zit momenteel rond de 69kg. Ik wil weer lekker in mijn vel kunnen zitten en tevreden zijn over mijn spiegelbeeld. Dus eigenlijk zeggen die kilo's niet veel, maar stiekem toch een goed gevoel om te zien als het gewicht wat gedaald is.

Wat knap van je dat je al zoveel bent afgevallen. Inderdaad is stress een reden om juist aan te komen en niet af te kunnen vallen. Gelukkig heb je nu die stress niet meer en ben je weer tevreden over je lijf. Met behulp van dit forum zullen die paar kilo's er vast wel af gaan.

Ik heb veel tips gekregen en ben meer te weten gekomen over voeding. Daarnaast ook veel steun in de perioden dat het bij mij even wat moeilijker ging. Heel fijn.

Veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2018 9:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1