Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Judith's denk-, gedragstechnieken, we oefenen door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 35, 36, 37  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Midde
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Het is niet eerlijk als ik mezelf weer ga vol proppen met suikers, transvetten & loze koolhydraten waarvan ik weet dat zij mij ziek(er) maken.
Eerlijk is gebruik maken van al het mooie wat moeder aarde mij geeft en die ten volle benutten en er van genieten. Ook het leren luisteren naar mijn eigen lichaam hoort daarbij.

Only God can judge me - Tupac Shakur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2017 11:49    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Is zeker waar, je wordt er beter in door te oefenen. Hoe beter de weerstandsspier getraind word.. Ik ben wel wat manisch met afvallen, daar moet ik op bedacht zijn. Op dagen als vandaag gaat het als 'vanzelf' en andere dagen is het een pure strijd. Herkennen jullie dat?

Midde, heb even naar je menu gekeken, dat ziet er lekker uit en gezond smullen
Hoe gaat het met je kindjes?

Fijne dag verder allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2017 13:02    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Midde, heb even naar je menu gekeken, dat ziet er lekker uit en gezond smullen
Hoe gaat het met je kindjes?

@vlinderrr

ja, ik maak wel lekker smakelijke menuutjes want ook al eet ik nu superrr gezond ik blijf mezelf wel verwennen met lekkere hapjes Lachen smullen
De kindjes worden al groot, 7 & 9 inmiddels en doen het super goed op school, het prinsesje is een echte danseres en m'n prins een gamer. Cool
Ik las dat jij inmiddels oma bent geworden, wat leuk joh, gefeliciteerd ! Al een beetje gewend aan de kleine spruit ?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2017 17:36    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@vlinderrr

Heb dat ook, zijn dagen waarbij het me nauwelijks moeite kost en dan ineens weer zo n strijd😈.
Heb dan overal zo n zin in en vooral s avonds, weerstandspier is dan flink uitgerekt, neem ik buiten plan.
Doordat ik weinig in huis heb loopt dat gelukkig niet uit de hand.

Wat wel zo is, ik ben nu 2 jaar verder, dat in mijn heel veel dieetondersteunend gedrag gewoon gebeurt zonder dat ik er echt bewust van ben.

Eet warm eten van een klein bord
Schep altijd maar 1x op
Eet altijd zittend en van een bord, schaaltje
Schuif bij ergens koffie drinken koekje door
Bij het uiteten gaan neem ik nooit vooraf en geen dessert
Eet geen snoepjes meer uit mijn jaszak
Eet nooit geen chips meer bij een film.
Kan eigenlijk nog wel even doorgaan, lopen met stappenteller enz.

Ik merk nu ik er goed overnadenk hoeveel er veranderd is zonder dat het sttijd is maar meer voor mij normaal is geworden.
Kortom, strijd gaat minder worden maar af en toe snaaidrang blijft.

Dus gewoon door, oefenen, bedenken, plan maken, motivatiekaart lezen want wat levert slank zijn op?Accepteer je het bijkomende gedoe?

Mij is het allemaal waard en door de maanden heen wordt het echt gemakkelijker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 nov 2017 7:24    

Reageer met quote
Van de Beck Diet Solution

Wednesday Sabotage: I don??t want to have to work on healthy eating during the holidays.
Response: While it??s true I don??t want to have to think about healthy eating, i so much more want to fit into my pants, want to like the way I look, don't want to avoid being in pictures anymore & feel out of control of my eating, etc.
While maintaining healthy eating this time of year is hard, it??s still so much better than the alternative!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 nov 2017 9:09    

Reageer met quote
@ Midde, 7 en 9 alweer wat vliegt de tijd hé, fijn dat het goed met hen gaat. De kleine spruit is komend weekend ook alweer 4 maanden, het is zo'n heerlijk meisje, ik geniet met volle teugen Lach

@Elisabeth, gewoontes moeten er als het ware inslijten. Ik vond het een fantastisch sterk gevoel, toen ik op die manier was afgevallen. Wat ik deze keer wil veranderen is dat ik gedurende de weg die ik afleg tevreden ben en volhouden. Het gebeurd echt in je brein..

Gisteren al kleine dingetjes veranderd en dat voelt goed, ook had ik mijn stappenteller ingesteld op 6000 stappen ipv 5000 en ik maakte er meer dan 10.000 zonder moeite, voor het eerst, compliment. Ik hou nog wel wat vocht vast, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik gisteren te weinig heb gedronken..

Vandaag ws minder stappen, ga straks naar mijn ouders en vanmiddag werkoverleg, daarna wil ik nog een blokje lopen.

Fijne dag allemaal, ik ga er weer voorrr!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 nov 2017 9:30    

Reageer met quote
Jeeej, gebak afgeslagen op het werkoverleg, dat voelt goed Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 nov 2017 16:33    

Reageer met quote
@Elisabeth01
Wat ontzettend fijn dat heel veel dieetondersteunend gedrag bij jou gewoon gebeurt zonder dat je je er echt bewust van bent, dat lijkt me zalig gewoon op de automatische piloot.

@vlinderrr
Goed bezig ! Applaus

Ik ben alleen thuis en nu liggen hier pontificaal op tafel 4 zakjes chips, een zak snoep & 2 chocolade Sinterklazen die me aan staan te kijken.......maarrr ik begin er niet aan, geen keus, weerstandsspier trainen..........ik ga wel ff een stukje wandelen en vraag de kids als ze thuis komen of ze al dit lekkers in hun kamertjes willen opruimen, dan is t voor mij ten minste uit t zicht.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 nov 2017 17:05    

Reageer met quote
Dat willen wij ook Erg blij

Gelukt met je weerstandsspier Midde? Ik 'moet' van mezelf nog wandelen, maar geen zin, had het vanmiddag gelijk moeten doen.. Vanavond nog wat extra drinken en dan hoop ik op een kleine groene morgen... en anders volgende week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 nov 2017 19:38    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Gelukt met je weerstandsspier Midde? Ik 'moet' van mezelf nog wandelen, maar geen zin, had het vanmiddag gelijk moeten doen..

@vlinderrr
Yep, de weerstandsspier heeft een goede work-out gehad hoor Lachen en alle snoeperijen liggen nu veilig opgeborgen. Cool

Het is hier veeeeeel te koud om te wandelen (m'n fietszadel was zelfs bevroren net) dus wij hebben hier ook onze avondwandeling overgeslagen, maar ik wandel morgenmiddag toch ook weer en neem dan wel een kwartier extra mee.
Succes vlinderrrr !

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 nov 2017 21:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 35, 36, 37  Volgende
Pagina 30 van 37